۱۷ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۵۱

سرمربی تیم ملی والیبال برزیل:

پاسور ایران خیلی خوب بازی کرد/دیدار تماشایی داشتیم

پاسور ایران خیلی خوب بازی کرد/دیدار تماشایی داشتیم

سرمربی تیم ملی والیبال برزیل گفت: بازی تماشایی مقابل ایران داشتیم که طی آن حریف توانست دوباره به بازی برگردد اما خیلی خوب خودمان را مقابل آنها نشان دادیم.

به گزارش خبرنگار مهر، برناردو رزنده سرمربی تیم ملی والیبال برزیل پس از پیروزی سه بر یک تیمش مقابل ایران گفت: بازی سختی بود. خوب شروع کردیم و در ابتدای بازی فکر می‌کنم که ایران بهترین خودش را به نمایش نگذاشت و اشتباهات زیادی داشت البته ما هم فشار زیادی وارد کردیم اما تیم ایران در ادامه مسابقه به بازی برگشت و خیلی رهاتر و با خلاقیت بالاتری بازی کرد.

سرمربی تیم ملی والیبال برزیل افزود: ایرانی‌ها سرویس بهتری زدند. در ست دوم خیلی سفت و سخت بودند. در مجموع فکر می‌کنم که ایران خیلی خوب سیستم دفاعی خود را نشان داد. توپ گیری و دفاع‌های خوب زیادی داشتند و حملات برزیل را بارها متوقف کردند. کارشان خوب بود. تیم ایران مسابقه را با بعضی از بازیکنان جدید خود شروع کرد و این موضوع شروع یک چرخه است و فکر می‌کنم کارشان خوب بود.

او درباره تفوات این تیم با زمان برگزاری بازی تدارکاتی تصریح کرد: بعد از کمپ تمرینی در برزیل رشد کرده‌اند و بهتر شده‌اند. بازی سختی بود و ست چهارم هم خیلی سخت بود. خوشحالم که برد را کسب کردیم. هدف اول برزیل صعود به لهستان و مرحله نهایی است. به همین دلیل پیروزی در این بازی امروز مقابل ایران برایمان خیلی مهم بود.

رزنده ادامه داد: فکر می‌کنم ایران سود بیشتر از این دیدارهای دوستانه برد. بازیکنان جدیدشان بهتر شدند و احساس راحتی می‌کنند چون با هم زندگی کردیم. بازی خوبی برای تماشا بود. خوشحال نیستم که اشتباهات زیادی در ست دوم داشتیم. اما در هر حال خوب انجامش دادیم. به جلو می‌رویم و خیلی سخت تلاش می‌کنیم و امشب هم با بازیکنانی که در مسابقه مقابل ایران بازی نکردند، کار می‌کنیم. همان‌طور که گفتم این یک قدم بود. باید بازی را بررسی کنیم و ببینیم چه کارهایی را خوب انجام دادیم و چه کارهایی را خیلی خوب انجام ندادیم. مطمئنا ایران هم به همین شکل است. فکر می‌کنم چیزهای زیبایی را اینجا ارائه دادند و باید صبور باشیم و باور داشته باشیم و سخت تلاش کنیم و به آینده نگاه کنیم و ایران بهتری را ببینیم.

وی در خصوص عملکرد تیم ملی والیبال ایران یادآور شد: پاسور (محمدطاهر وادی) خیلی خوب بازی کرد. این بازیکن را خیلی نمی‌شناسیم. قطر پاسور (امین اسماعیل‌نژاد) هم امروز فوق العاده بود. دریافت کننده‌های قدرتی ایران هم خیلی خوب بازی کردند. تیم ایران گروهی از بازیکنان خوب را در اختیار دارد. میلاد هم امروز بازی کرد اما دو دریافت کننده قدرتی خیلی خوب بازی کردند. پس گروه خیلی خوبی بودند. والیبال یک ورزش تیمی است که نمی‌شود گفت یک یا دو بازیکن خوب هستند. اگر سیستم خوب باشد تیم خوب بازی می‌کند. خصوصا در نیمه دوم ست چهارم خیلی خوب بازی کردند. فکر می‌کنم این امید خوبی برای ایران در آینده است.

سرمربی تیم ملی والیبال برزیل ادامه داد: موریس و لئو تازه کار را شروع کردند و برای شناخت بازیکنان و کار کردن در مسابقات زمان کمی داشته اند. همان‌طور که من هم زمان کمی داشتم و گاهی اوقات راهی نداریم. باور داریم به کارمان و پروسه کارها. اگر فکر کنیم با یک یا دو ماه کار کردن به سطح خیلی بالایی می‌رسیم، درست نیست و این عادلانه هم نیست. موریس و لئو کار خیلی خوبی را انجام داده‌اند و در هفته دوم تیم رشد کرده است. از دید من همه بازیکنان خیلی بهتر شده‌اند و به کاری که انجام می‌دهند، باور دارند.

کد خبر 6128650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha