۱۷ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۲۱

قهرمانی زیر ۱۸‌سال کاوا؛

پیروزی نمایندگان ایران در روز سوم/بازگشت مقابل پاکستان

پیروزی نمایندگان ایران در روز سوم/بازگشت مقابل پاکستان

در سومین روز رقابت‌های کاوا، دختران زیر ۱۸ ساله تیم ملی والیبال ایران و پسران زیر ۱۷ سال کشورمان موفق به برتری برابر حریفان شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، رقابت‌های زیر ۱۸ سال دختر و پسر منطقه آسیای مرکزی (کاوا) از روز سه‌شنبه ۱۵ خرداد در تاشکند پایتخت ازبکستان آغاز شد و تا ۲۱ خرداد ادامه دارد.

تیم ملی زیر ۱۷ سال پسر و ملی‌پوشان زیر ۱۸ سال دختر کشورمان به عنوان نماینده ایران در این رقابت‌ها حضور دارند.

دو نماینده ایران که در روزهای اول و دوم این رقابت‌ها موفق به شکست قرقیزستان و تاجیکستان شدند، امروز (پنجشنبه ۱۷ خرداد) در سومین دیدار خود به مصاف رقیبان رفتند.

شاگردان فاطمه شعبان خمسه در تیم ملی زیر ۱۸ سال دختر ایران برابر تیم ملی ازبکستان دو قرار گرفتند و موفق شدند حریف را در سه ست پیاپی و با نتیجه ۲۵ بر ۱۳، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۴ شکست دهند.

همچنین شاگردان آرش صادقیانی در تیم ملی زیر ۱۷ سال پسر ایران به مصاف تیم ملی پاکستان رفتند و ۳ بر دو به پیروزی رسیدند. پاکستان در ست‌های اول و دوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۱۴ به پیروزی رسید و تیم ملی والیبال زیر ۱۷ سال پسر ایران در ست سوم و چهارم با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۲۱ به پیروزی دست یافت.

پنجمین ست از این مسابقه ۱۵ بر ۸ به نفع ملی‌پوشان کشورمان پایان یافت تا پسران زیر ۱۷ سال ایران بازگشتی جذاب داشته و به سومین پیروزی خود در این رقابت‌ها دست یابند.

گفتنی است تیم‌های شرکت کننده فردا (جمعه ۱۸ خرداد) استراحت خواهند داشت و تیم ملی زیر ۱۷ سال پسر ایران روز شنبه ۱۹ خرداد ماه از ساعت ۱۲:۳۰ به مصاف ازبکستان خواهد رفت و دختران زیر ۱۸ سال ایران از ساعت ۱۵ همان روز به مصاف ازبکستان یک می‌روند.

کد خبر 6128732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha