۱۷ خرداد ۱۴۰۳، ۲۰:۵۳

رقابت‌های کشتی آزاد رنکینگ – مجارستان

۲ کشتی‌گیر ایران نقره‌ای شدند

۲ کشتی‌گیر ایران نقره‌ای شدند

عباس ابراهیم‌زاده و عادل پناهیان دو ملی‌پوش کشتی آزاد صاحب مدال نقره شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات رده بندی و فینال ۷ وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی جام امره پولیاک و وارگا یانوس از عصر امروز در شهر بوداپست مجارستان در حال برگزاری است.

در وزن ۶۵ کیلوگرم که مسابقات آن با حضور ۷ کشتی گیر و در دو گروه به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود، عباس ابراهیم زاده در مبارزه نخست با نتیجه ۱۰ بر صفر گئورگی زیلاگی از مجارستان را شکست داد وی در مبارزه بعدی با نتیجه ۷ بر ۲ آستین گومز از مکزیک را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی رفت. ابراهیم زاده در این مرحله با نتیجه ۶ بر صفر از سد حاجی علی اف قهرمان جهان و دارنده مدال‌های نقره و برنز المپیک از آذربایجان گذشت و به دیدار فینال راه یافت. ابراهیم زاده در این دیدار با نتیجه ۱۲ بر ۸ مغلوب کوتارو کایوکا از ژاپن شد و به مدال نقره رسید.

در وزن ۷۹ کیلوگرم که با حضور ۶ کشتی گیر و در دو گروه به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود، عادل پناهیان در دور اول با نتیجه ۱۱ بر صفر میهایل گئورگیف از بغارستان را شکست داد وی در مبارزه بعدی با نتیجه ۱۰ بر صفر مغلوب شمس الدین فتایریا از الجزایر شد و به مرحله نیمه نهایی رفت. وی در این دیدار با نتیجه ۶ بر ۴ اسخربک گولایف از اسلواکی را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. پناهیان در این دیدار با نتیجه ۶ بر ۵ کشتی را به اوتاری باگوری از گرجستان واگذار کرد و به مدال نقره رسید.

کد خبر 6128954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha