۱۷ خرداد ۱۴۰۳، ۲۲:۱۱

مدیرکل راه و شهرسازی بوشهر مطرح کرد؛

برخورد جدی با زمین‌خواران در استان بوشهر

برخورد جدی با زمین‌خواران در استان بوشهر

بوشهر- مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر از برخورد جدی با زمین‌خواران در استان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمود دستغیبی عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران با تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور شهید خدمت به طرح نهضت ملی مسکن پرداخت و اظهار داشت: در این طرح تاکنون ۹۰ هزار نفر در استان بوشهر ثبت‌نام کرده‌اند که ۷۴ هزار نفر آنان متقاضی اصلی شناخته شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه برای تسریع در ساخت مسکن اراضی جدید به محدوده شهرهای استان بوشهر افزوده شده است گفت: با تصویب شورای عالی شهرسازی و معماری و مصوبه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر ۲ هزار هکتار اراضی به محدوده شهرهای استان بوشهر افزوده شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی در اراضی یاد شده را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: در این راستا ۸ هزار قطعه زمین مسکونی در قالب‌های قانون جوانی جمعیت، اقشار ویژه و خانواده‌های دارای سه فرزند به بالا در نقاط مختلف استان بوشهر واگذار شده است.

تأمین زمین طرح‌های مسکن

دستغیبی از اجرایی شدن ساخت بیش از ۴ هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی در شهرهای استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: در کنار آن طرح‌های نوسازی بافت فرسوده و خود مالکی در حال اجرا است.

وی ایجاد زیرساخت‌های لازم برای تسریع در ساخت واحدهای مسکونی را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: در این راستا زیرسازی اراضی ۱۰۷ و ۳۷ هکتار شهر بوشهر توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آغاز شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر برخورد با زمین‌خواران با مشارکت دستگاه‌های قضائی و نظارتی را مورد تأکید قرار داد و افزود: در این زمینه اراضی ملی همواره مورد رصد و پایش قرار می‌گیرد و با افراد سودجو و متخلف برخورد قاطع می‌شود.

کد خبر 6128996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ایران ۰۶:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۸
      6 0
      سلام شمااگه راست میگین زمین خود مردم بهشون بدین نیازبه مسکن ملی نیست من یه خونه دارم مال۵۰سال پیش حالااومدیم سندکنیم میگن خونتون مال ماست باید۱میلیارد۳۰۰پیش دولت بخرین
      • حسین ابراهیمی ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۸
        0 0
        باسلام خدمت مدیران زحمت کش استان بوشهر که تازه از خواب خوش بیدار شدن