۱۷ خرداد ۱۴۰۳، ۲۳:۱۶

قاضی زاده هاشمی مطرح کرد؛

۳۲ هزار ظرفیت استخدامی در دولت شهید رئیسی برای فرزندان شهدا

۳۲ هزار ظرفیت استخدامی در دولت شهید رئیسی برای فرزندان شهدا

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت:۳۲ هزار ظرفیت استخدامی در دولت حضرت شهید رئیسی برای فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر اختصاص یافت.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید امیر حسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهارکرد: خوشبختانه بعد از نزدیک به دو سال پیگیری و همکاری بسیار خوب سازمان اداری و استخدامی و سازمان برنامه و بودجه کشور ما موفق شدیم که برای اولین بار بعد از انقلاب در این حجم و ابعاد شاهد برگزاری آزمون استخدامی فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر باشیم.

معاون رئیس جمهور گفت: ۳۲ هزار ظرفیت استخدامی در دولت حضرت آیت الله شهید رئیسی برای فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر تعریف شده است که امروز آزمون آن در حال برگزاری است. خوشبختانه یک اقدام دیگری که انجام شده این است که ردیف اعتباری استخدام این عزیزان قبل از انجام آزمون پیش‌بینی شده و بدون هیچ مشکلی پس از طی آزمون و مراحل گزینش این عزیزان به کار گرفته خواهند شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران عنوان کرد: امیدواریم روح پاک شهدا از ما راضی باشد. امروز موفق شدیم یکی از احکام قانون برنامه ششم را که حدود هفت سال اجرا نشده و یک دهه قبل تصویب شده بود، به نتیجه برسانیم.

قاضی زاده هاشمی عنوان‌کرد: در مورد جاماندگان از آزمون، در مراحل بعدی با هماهنگی اولیه که با سازمان اداری و استخدامی کرده‌ایم با استفاده از ظرفیت باقی مانده، آزمون دیگری برای این دسته از فرزندان شاهد و جانبازان برگزار می‌کنیم، البته امیدواریم در همین مرحله همه افرادی که واجد شرایط هستند، جذب شوند.

کد خبر 6129005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha