۱۷ خرداد ۱۴۰۳، ۲۳:۲۶

اعضای هیأت اجرایی انتخابات نظام مهندسی خوزستان انتخاب شدند

اعضای هیأت اجرایی انتخابات نظام مهندسی خوزستان انتخاب شدند

اهواز- معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از انتخاب اعضای هیأت اجرایی نهمین دوره انتخابات نظام مهندسی و ساختمان استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، میثم آذرسا با اشاره به برگزاری انتخابات هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی و ساختمان خوزستان در سال جاری اظهار کرد: در راستای اجرای ماده ۶۲ آئین نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان اعضای هفت نفره هیأت اجرایی انتخاب شدند.

وی، هدف از برگزاری این دوره از انتخابات را رعایت ضوابط اجرایی شیوه‌نامه قانون نظام مهندسی و انتخاباتی سالم عنوان کرد و گفت: ملاک دعوت و انتخاب افراد در این جلسه، تعهد، تخصص، خوشنامی و تجربه بوده تا با همکاری بین بخشی، فرایند انتخابات به نحو مطلوب و مطابق قوانین اجرا شود.

آذرسا با اشاره به برگزاری دهمین دوره انتخابات سازمان نظام مهندسی کشور در سال جاری افزود: با برگزاری انتخابات هیأت اجرایی در تلاشیم تا به نوعی مقدمات شرایط انتخاب اعضای هیأت مدیره نظام مهندسی را هم‌زمان با انتخابات سراسر کشور فراهم کنیم.

وی گفت: هیأت نظارت بر انتخابات که متولی آن اداره کل راه و شهرسازی است، بر اساس قوانین و شیوه‌نامه موجود، بر عملکرد هیأت اجرایی انتخابات نظام مهندسی، نظارت خواهد داشت.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان اظهار کرد: با دعوت از ۱۴ نفر از مهندسان، انتخابات بین آنها برگزار شد و فرامند هاشمی زاده، سید عبداله حسینی دهدشتی، مصطفی گودرزی، محمد سعید سمیع، مهران علم الهدائی، پوریا دشتی زاده و سید محمود جزایری مقدس با کسب اکثریت آرا به عنوان اعضای اصلی هیأت اجرایی این دوره از انتخابات نظام مهندسی استان انتخاب شدند.

کد خبر 6129009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha