۱۸ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۲۶

معاون استاندار گلستان:

دهه ولایت و امامت فرصتی مغتنم برای افزایش مشارکت در انتخابات است

دهه ولایت و امامت فرصتی مغتنم برای افزایش مشارکت در انتخابات است

گرگان- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: مراسم دهه ولایت و امامت، با انتخابات گره خورده است لذا فرصت مغتنمی برای تبیین، روشن‌گری و در نهایت افزایش مشارکت در انتخابات است.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلی مهاجر صبح جمعه در جلسه ستاد دهه ولایت و امامت اظهار کرد: انتخاباتی را در پیش داریم که به واسطه درگذشت شهادت گونه سیدالشهدای خدمت، به عنوان نماد گفتمان انقلاب اسلامی در مدیریت اجرایی کشور، زودهنگام برگزار خواهد شد.

وی افزود: مراسم دهه ولایت و امامت، با انتخابات گره خورده است لذا فرصت مغتنمی برای تبیین، روشن‌گری و در نهایت افزایش مشارکت در انتخابات خواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با اشاره به اینکه هدف کلی از برنامه‌های مناسبتی پیش رو تا انتخابات، ایجاد بستر نشاط اجتماعی با محوریت افزایش مشارکت است، گفت: برای برگزاری انتخابات باید حداکثر دقت را داشته باشیم که شائبه‌ای علیه نامزد انتخاباتی یا گروه سیاسی به وجود نیاید.

وی یادآور شد: ترویج و تعمیق فرهنگ ولایت و امامت، افزایش معرفت و بصیرت دینی، تقویت هویت انقلابی، تبیین جایگاه ولایت و امامت، استفاده از ظرفیت جوانان و نخبگان و بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی و ترویج فرهنگ غدیر از مهم‌ترین اهداف دهه ولایت و امامت است که باید در تدارک برنامه‌ها مدنظر باشد.

مهاجر اظهار کرد: یکی از مراسم ارزشمند، جشن کیلومتری غدیر است که در سال گذشته با همت دلسوزانه و مخلصانه قرارگاه مردمی عاشوراییان، باشکوه برگزار شد، امیدواریم این برنامه امسال نیز با همراهی دستگاه‌های اجرایی بهتر از سال گذشته برگزار شود.

وی افزود: اتحاد و انسجام در ستاد، رمز موفقیت در مأموریت‌ها است، استفاده از ظرفیت دستگاه‌ها برای رسیدن به نقطه مطلوب تجربه‌ای است که در برگزاری انتخابات گذشته شاهد بودیم.

کد خبر 6129160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha