۱۸ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۰۷

امام جمعه موقت دامغان:

انتخابات میدان مهم جهاد «تبیین»/ نامزدها از تخریب پرهیز کنند

انتخابات میدان مهم جهاد «تبیین»/ نامزدها از تخریب پرهیز کنند

دامغان- امام جمعه موقت دامغان از انتخابات به عنوان میدان مهم جهاد تبیین یاد کرد و گفت: باید ضرورت مشارکت بالا برای مردم تبیین شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام احمد فوادیان در آئین نماز عبادی سیاسی جمعه ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ شهر دامغان در جمع مردم مؤمن و انقلابی به میزبانی مصلی امام خمینی (ره) این شهر بیان کرد: عرصه مهم انتخابات عرصه تاخت و تاز نیست.

وی اظهار داشت: در عرصه مهم و سیاسی انتخابات موضوع تخریب و انتقاد باید جدا باشد و اگر در انتخابات تخریب صورت گیرد چارچوب نظام و انقلاب دچار آسیب خواهد شد و از این جهت نامزدها و هواداران آنان نباید در انتخابات به تخریب یکدیگر بپردازند.

امام جمعه موقت دامغان خاطر نشان کرد: در بحث انتخابات موضوع تبیین باید تقویت شود و مردم با آگاهی بیشتر بتوانند در انتخابات شرکت کنند و به نامزد اصلح دست پیدا کنند.

فوادیان از ازدواج به عنوان یک سنت دینی و اسلامی یاد و افزود: بهترین ازدواج ساده برگزار شدن است که از تجملات به دور باشد.

وی گفت: در برپایی یک ازدواج ساده پایین بودن هزینه‌ها؛ اصلاح تفکر در فرزندآوری؛ تقویت اعتقادات دینی و مذهبی و اصلاح فرهنگ را به همراه دارد که باید بیش از گذشته این موضوعات تقویت شود که انجام این کار به تقویت و مستحکم شدن بنیان خانواده‌ها کمک می‌کند.

امام جمعه موقت دامغان به فرارسیدن سالروز شهادت امام جواد (ع) پرداخت و ضمن تسلیت این روز از آن امام همام به عنوان شهید فرهنگ و فرهنگی یاد و افزود: شهدای فرهنگی ما افتخار آنان این است که امام جواد (ع) علمدار شهید جبهه فرهنگی بود و این امام در جبهه فرهنگی پیشتاز و مقدم بودند.

کد خبر 6129280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha