۱۸ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۳۱

امام جمعه سروآباد:

عید قربان عید همبستگی جهان اسلام است

عید قربان عید همبستگی جهان اسلام است

سروآباد_امام جمعه سروآباد گفت: عید قربان عید بزرگ همبستگی جهان اسلام است امید است به برکت این ایام معنوی خداوند متعال فلسطین را پیروز و سرفراز کند.

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا سید عبدالقادر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در جمع مردم نمازگزار شهرستان سروآباد ضمن ابراز همدردی مردم این خطه از کشتار کودکان بی پناه و مظلوم غزه اظهار کرد: هر قطره خونی که از فلسطینیان مظلوم ریخته می‌شود مانند ریخته شدن خون تمام مسلمانان است.

وی با اشاره به نزدیک شدن به ایام ذی الحجه افزود: ماه ذی الحجه از ماه‌های مبارک خداوند متعال است هم اکنون حاجیان بیت الله الحرام لباس احرام پوشیده‌اند و مشغول طاعت و عبادت خداوند هستند.

به گفته وی عید قربان عید بزرگ همبستگی جهان اسلام است امید است به برکت این ایام معنوی خداوند متعال فلسطین را پیروز و سرفراز کند.

امام جمعه سروآباد با اشاره به اینکه مردم شهرستان سروآباد قدردان خدمات ارزشمند مسولان و دولت است خواستار توجه ویژه مسولان به مطالبات مردم این شهرستان شد.

وی احداث جاده صلوات آباد_ دلبر، انتقال آب کانی تال برای این شهرستان و روستاهای اطراف و احداث جاده صلوات_ کامیاران را از مطالبات مردم سروآباد عنوان کرد و تصریح کرد: این پروژه‌ها از پروژه‌های ضروری و حساس این شهرستان است و در صورت توجه ویژه دولت به آنها منجر به توسعه و پیشرفت این منطقه خواهد شد.

وی یادآورشد: احداث جاده مریوان_ سنندج تردد در این نقاط را برقرار می‌کند همچنین احداث جاده سروآباد که در سال‌های گذشته مسیر تردد ضد انقلاب بود منجر به بسته شدن تردد ضد انقلاب و تسهیل تردد مردم این منطقه خواهد شد.

ماموستا حسنی افزود: از آنجا که احداث جاده سروآباد امنیت و آسایش این شهرستان را بدنبال خواهد داشت مسولان نباید از توجه به این منطقه چشم پوشی کنند.

وی همچنین بر داشتن پاکدامنی، حفظ حجاب و اقامه نماز از سوی مسلمانان تاکید کرد و گفت: اقامه نماز از فحشاء و زنا که آفت و بیماری برای جامعه محسوب می‌شود پیشگیری می‌کند و به سلامت جامعه اسلامی کمک می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به گرم شدن هوا و آغاز فصل تابستان، خواستار مصرف بهینه و درست مردم در مصرف برق شد.

کد خبر 6129320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha