۱۸ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۴۲

امام جمعه رودسر:

مشارکت مردم در انتخابات تضمین کننده انقلاب و نظام است

مشارکت مردم در انتخابات تضمین کننده انقلاب و نظام است

رودسر -امام جمعه رودسر گفت: مشارکت مردم در انتخابات تضمین کننده انقلاب، نظام و نشان دهنده اقتدار کشور خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ابوالقاسم ابراهیمی نوری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه رودسر با اشاره به مشارکت و حضور حداکثری در انتخابات پیش رو اظهار کرد: امروز مهمترین مسأله کشور انتخابات است و شورای محترم نگهبان نقش بزرگی در آینده سیاسی و انتخابات کشور دارند

خطیب جمعه رودسر حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات ۸ تیر را تضمین کننده انقلاب، نظام، امنیت و اقتدار کشور دانست و افزود: مردم و مسؤولان و چهره‌های تأثیرگذار با موضوع جهاد تبیین نهایت تلاش و حمایت خویش را داشته باشند.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب در سالروز رحلت امام راحل مهر تأیید بر دولت شهید رئیسی زدند، گفت: حضور پر شور مردم در مراسم تشییع جنازه این شهید خدمت جواب دندان شکنی به کسانی بوده که می‌گفتند ما در طول سه سال دولتی نداشتیم.

حجت الاسلام نوری با اشاره به اینکه در شورای حکام آژانس انرژی اتمی آمریکا انگلیس یک قطعنامه ضد ایرانی صادر کردند که اگر به خط رئیسی ها رأی بدهید احتمال جنگ و این فشارها همچنان خواهد بود، افزود: این حرکت‌ها تأثیری در روند نظام قوی جمهوری اسلامی ندارد و انتخابات با صلابت برگزار و یک رئیس جمهور انقلابی مکتبی انتخاب خواهد شد.

امام جمعه رودسر به هفته محیط زیست اشاره کرد و گفت: محیط زیست ما درسال های اخیر دستخوش ناملایمات زیادی شده و باید نسبت به پیرامون اطرافمان حساس‌تر باشیم زباله را مدیریت کنیم.

وی با اشاره به هفته صنایع دستی تصریح کرد: بازار فروش برای عرضه محصولات هنرمندان رودسری وجود ندارد لذا می‌طلبد در سال تولید بازارچه‌ای برای عرضه تولید محصولات صنایع دستی تولید کنندگان اختصاص داده شود.

کد خبر 6129328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha