۱۸ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۳۲

امام جمعه محلات:

شیوه مدیریت شهید رئیسی سرمشق رییس جمهور آینده باشد

شیوه مدیریت شهید رئیسی سرمشق رییس جمهور آینده باشد

محلات- امام جمعه محلات گفت: مردم در انتخابات پیش رو شخصی را انتخاب کنند که از شیوه مدیریت شهید رئیسی سرمشق گرفته و همان خط‌مشی را ادامه دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مهدی ربانی، در خطبه‌های نماز جمعه محلات با اشاره به ضرورت برخورداری از تقوای قلم و زبان، اظهار کرد: تقوا انسان را از تباهی و خسارت نگه داشته و غنیمتی برای عالم آخرت است.

وی با اشاره به فضائل دهه اول ذی‌الحجه، ادامه داد: دو عید بزرگ مسلمانان و روز عرفه با فضائل برتر یاد خدا، در این ماه واقع شده که باید از این فرصت‌ها بهره برد.

وی با اشاره به سالروز ازدواج حضرت زهرا (س) و امام علی (ع) افزود: ازدواج به هنگام جوانان امر مهمی است چرا که افزایش سن ازدواج، مشکلات فراوانی را برای جامعه ایجاد می‌کند.

حجت الاسلام ربانی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه هفته محیط زیست، گفت: آلودگی‌های صوتی، نوری و امواج، آفت‌های محیط زیست سالم است و برخورداری از محیط زیست سالم، حق هر انسانی است.

وی با بیان اینکه تخریب محیط زیست و از بین بردن آن به هر بهانه‌ای قابل قبول نیست، گفت: مسئوولان باید از انتشار آلودگی‌های غیرمجاز جلوگیری کرده و خاطیان را به جبران خسارت الزام کنند همچنین مردم نیز باید با مراقبت از محیط زیست، آن را برای خود، دیگران و نسل‌های آینده، سالم نگه دارند.

وی با اشاره به موضوع انتخابات در سخنان رهبری در سالگرد رحلت امام، اظهار کرد: انتخابات ریاست جمهوری از اهمیت فراوانی برخوردار است و به فرموده مقام معظم رهبری باید اخلاق در تبلیغات انتخاباتی رعایت شود و به طور حتم تعصبات بیجا در این فضا ممکن است افراد را وادار به گناه و نشر اخبار نادرست کند.

وی ادامه داد: انتخابات صحنه رقابت برای خدمت بوده و میدان کشمکش برای قدرت نیست و باید اذعان کرد که ملت ایران به رئیس جمهوری فعال، آگاه، پرکار و معتقد به مبانی انقلاب نیاز دارند.

امام جمعه محلات تاکید کرد: ملت ایران علاوه بر شرکت در انتخابات به عنوان یک تکلیف، در انتخاب رئیس جمهور دقت کنند چرا که باید شخصی انتخاب شود که از شیوه مدیریت شهید رئیسی سرمشق گرفته و همان خط‌مشی را ادامه دهد.

وی با اشاره به قطعنامه شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی علیه ایران، گفت: هدف از صدور قطعنامه در این شرایط و با این سرعت، فشار و تأثیرگذاری در آستانه انتخابات است چرا که اروپایی‌ها با این شرایط به دنبال ایجاد فضای انتخاباتی سال ۹۲ هستند تا با ایجاد فشار، تنش‌های اقتصادی به وجود بیاورند و در این فضا عده‌ای به بهانه دانستن زبان دنیا و حل مشکلات خود را مطرح کنند.

ربانی اظهار کرد: مردم نباید فریب این افراد را بخورند زیرا این کشورها اهل مذاکره نبوده و هدف آنها از مذاکره، وقت‌کشی است و چنانچه تعهدی هم بدهند، همانند گذشته به هیچکدام از تعهدات خود پایبند نخواهند بود.

وی افزود: اروپایی‌هایی که این قطعنامه را تصویب کرده‌اند، بزرگترین خیانت‌ها و عهدشکنی‌ها را در قبال برجام عمل کرده و به هیچیک از تعهدات خود عمل نکردند.

امام جمعه محلات با تاکید بر عدم تاثیرپذیری ملت از این اقدامات اروپایب‌ها، افزود: ملت بزرگ ایران هوشیار بوده و تسلیم این افراد نخواهند شد و با دقت در انتخاب، کسی را انتخاب می‌کنند که با دنیا مانند دیپلماسی دولت شهید رئیسی تقابل خواهند کرد و به طور حتم ملت ما به دشمنان امتیاز نخواهند داد و بر عهد خود ایستاده‌اند.

کد خبر 6129354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha