۱۸ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۱۰

امام جمعه موقت بوشهر:

مردم رئیس جمهوری هم‌تراز مکتب شهید رئیسی را انتخاب می‌کنند

مردم رئیس جمهوری هم‌تراز مکتب شهید رئیسی را انتخاب می‌کنند

بوشهر- امام جمعه موقت بوشهر گفت: در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، مردم رئیس جمهوری هم‌تراز مکتب شهید رئیسی را انتخاب می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی‌اکبر اسماعیلی در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر با اشاره به دولت جهادی، انقلابی و مردمی دولت آیت‌الله رئیسی اظهار کرد: دولت آیت‌الله رئیسی از این جهت مهم است که از ویژگی مدیریت‌های انقلابی و جهادی برخوردار است.

امام جمعه موقت بوشهر با بیان اینکه مسئولان و جوان انقلابی در جامعه وجود دارد، اضافه کرد: حیثیت بخشیدن به مکتب امام راحل در مدیریت جهادی و انقلابی آیت‌الله رئیسی متبلور بود.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با تشریح برخی از اقدامات آیت‌الله رئیسی در عرصه‌های مختلف خاطرنشان کرد: هزاران کارخانه که تعطیل بود در دولت شهید آیت‌الله رئیسی وارد چرخه فعالیت شد و پیشرفت کشور از جهات مختلف شاهد بودیم.

خطیب نماز جمعه بوشهر توسعه زیرساخت‌ها، اجرا و افتتاح طرح‌های آب‌شیرین‌کن در نقاط محروم، توسعه پروژه‌های راهسازی، خط ریلی، زیرساخت‌های دریایی و اقتصادی را از دیگر اقدامات مدیریت جهادی و انقلابی آیت‌الله رئیسی دانست و گفت: آیت‌الله رئیسی احیاگر مدیریت انقلابی و جهادی در سطح مدیریت ارشد و کلان جامعه بود.

اسماعیلی با اشاره به حضور گسترده و مشارکت باشکوه مردم قدرشناس در تشییع پیکر شهدای خدمت در شهرهای مختلف کشور تصریح کرد: مردم در ۸ تیر شخصیتی انتخاب کنند که در اخلاق و عمل رهرو و هم‌تراز مکتب شهید رئیسی باشد.

وی ادامه داد: کسانی که لجن پراکنی می‌کنند در شأن رئیس جمهور تراز انقلاب اسلامی و مکتب امام راحل و ملت ایران نیستند.

امام جمعه موقت بوشهر اضافه کرد: کسانی که دنبال لبخند و رضایت دشمن هستند لیاقت رئیس جمهور ایران اسلامی ندارند و رئیس جمهوری شایسته ملت ایران اسلامی است که ولایت‌مدار و تمام هم و غم آن نگاه به مطالبات و خواسته‌های مردم و گوش به فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی و پیشرفت کشور باشد.

لزوم تسهیل ازدواج جوانان

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر، با تبریک سالروز ازدواج حضرت علی علیه‌السلام و حضرت فاطمه زهرا (س) این ازدواج را یک الگو مهم در بخش‌های مختلف دانست و بیان کرد: بهره جستن از این مکتب زمینه سعادت و کمال انسان در زندگی را فراهم می‌کند.

خطیب نماز جمعه بوشهر با تأکید بر تغییر سبک زندگی و استفاده از آموزه‌های ائمه معصومین علیه‌السلام تصریح کرد: مسئولان شرایط زندگی آسان برای جوانان در جامعه فراهم کنند.

اسماعیلی با گرامیداشت هفته حفاظت از محیط زیست افزود: استان بوشهر در معرض آلودگی‌های زیست محیطی بین‌المللی در خلیج‌فارس قرار دارد و در این راستا صنایع آلاینده بسیاری وجود دارد که باید با تلاش مضاعف رفع مشکلات زیست محیطی فراهم شود.

وی با تشکر و قدردانی از مجموعه اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر اضافه کرد: فعالیت جهادی و دانش‌بنیان اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر در زمینه رفع مشکلات زیست محیطی درخور تحسین است.

امام جمعه موقت بوشهر با اشاره به نقش مهم حوزه علمیه در جامعه اسلامی اضافه کرد: نخستین چراغ حوزه علمیه را خدا روشن کرد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر، خواستار مطالعه در زمینه رشته‌ها و رسالت حوزه‌های علمیه برای تحصیل در این مراکز شد.

اسماعیلی با استناد به بیانات مقام معظم رهبری در سالروز ارتحال امام راحل، اظهار داشت: معظم‌له در این سخنان دو محور مهم طوفان‌الاقصی و مکتب شهید آیت‌الله رئیسی را مورد توجه قرار دادند.

رژیم صهیونیستی در مسیر نابودی

امام جمعه موقت بوشهر با بیان اینکه طوفان‌الاقصی رژیم صهیونیستی را به زوال و نابودی کشانده است، گفت: رژیم اسرائیل غاصب که عادی‌سازی روابط با کشورهای اسلامی و منطقه و تسلط بر کشورهای منطقه در سر می‌پروراند با آغاز عملیات طوفان‌الاقصی در ۷ اکتبر، ۱۵ مهرماه همه نقشه‌های آنان را بر باد داد و آنچه رشته کرده بودند، پنبه شد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر، عصبانیت رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار را از عملیات طوفان‌الاقصی دانست و تصریح کرد: جبهه مقاومت در عملیات طوفان‌الاقصی بزرگترین ضربه به پیکر رژیم غاصب صهیونیستی وارد کرد و این رژیم نامشروع هر روز به نابودی نزدیکتر می‌شود.

خطیب نماز جمعه بوشهر، این عملیات را تحقق وعده الهی و مکتب امام راحل دانست و بیان کرد: امروز کودک‌کشان صهیونیستی با تنفس مصنوعی آمریکا زنده هستند و این در حالی است که سران آمریکایی در سراشیب سقوط قرار دارند.

اسماعیلی، یکپارچکی جبهه مقاومت را تحقق و مصداق عینی مکتب امام خمینی (ره) دانست و تأکید کرد: رژیم صهیونیستی بر اساس وعده الهی نابود می‌شود.

کد خبر 6129366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha