۱۸ خرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۰۹

پوتین: بریکس به دنبال انجام تبادلات مالی مستقل از غرب است

پوتین: بریکس به دنبال انجام تبادلات مالی مستقل از غرب است

رئیس‌جمهوری روسیه از آمادگی این کشور برای مشارکت با دیگر کشورها در زمینه مسائل تکنولوژیک خبر داده و گفت که گروه بریکس به دنبال توسعه زیرساخت‌های خود برای مبادلات پولی مستقل از غرب است. 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در اظهاراتی در نشست عمومی کنفرانس بین المللی اقتصاد در سن پترزبورگ گفت که رقابت واقعی بین کشورهای جهان برای تقویت تمامیت آنها دنبال می‌شود و دولت‌هایی هستند که تلاش زیادی برای حفظ قیمومیت خود بر جهان دارند.

وی ادامه داد که دنیا شاهد پیشرفت گسترده تکنولوژی بوده که تمامی عرصه‌های زندگی را تغییر داده است و به همین علت بخش نظامی در اتحادیه روسیه نیز نیازمند نوآوری‌های تکنولوژیک است.

پوتین خاطرنشان کرد که روسیه آمادگی بالایی برای همگرایی با تحولات تکنولوژیک و فعالیت در بخش‌های مالی و خدمات از خود نشان داده است. این کشور آماده مشارکت گسترده با کشورهای دیگر در زمینه مسائل تکنولوژیک است.

رئیس جمهور روسیه گفت که این کشور با وجود تحریم‌های نامشروع و غیرقانونی، یکی از بازیگران اصلی عرصه تجارت جهانی به شمار می‌رود، البته در حال حاضر سه چهارم تجارت روسیه با کشورهای دوست و برادر خود انجام می‌شود.

کد خبر 6129432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • M ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۸
      0 0
      اقدام بریکس بانک مرکزی بریکس اسکناس بریکس مرکز سیویفت بریکس شعبه های مختلف در کشورهای مختلف و عضو بریکس، سهم سرمایه به اساس درآمد ناخالص هر عضو،، بهترین رقیب وب صدر آمدن سیستم مالی بریکس، و کاهش ارزش دولار،
    • ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
      0 0
      ایجاد سیستم ارتباط مالی مستقل از غرب و آمریکا گام اول رشد کشورهای جنوب است . گام بعدی استفاده از قدرت ارز بدون پشتوانه مانند یوان برای خلق پول و سرمایه گذاری و رشد کشورهای متحد است