اذعان تل آویو به تاثیر عمیق تحریم ها

اذعان تل آویو به تاثیر عمیق تحریم ها

یک رسانه صهیونیست به تأثیر عمیق و طولانی مدت تحریم‌های ضد صهیونیستی بر هزینه‌های معیشتی شهرک نشینان پرداخته است. 

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه صهیونیستی هاآرتص اعلام کرد: اسرائیل بعد از گذشت ۸ ماه از جنگ مستمر در غزه نتوانسته حتی یک دستاورد قابل توجه داشته باشد، بلکه برعکس با مجموعه‌ای از شکست‌ها و خسارت‌های گسترده در سطوح امنیتی و دیپلماتیک و اقتصادی و اجتماعی مواجه شده است.

این رسانه صهیونیست آورده است که تل آویو در معرض موج گسترده‌ای از تصمیم‌های کشورهای اروپایی قرار گرفته که به اقتصاد و موقعیت این رژیم آسیب می‌زند و ایده جذب سرمایه‌های بین‌المللی برای سرمایه‌گذاری در سرزمین‌های اشغالی فروپاشیده است.

این روزنامه با اشاره به تعمیق و گسترده‌تر شدن تحریم‌های اقتصادی ضد رژیم صهیونیستی اعلام کرد: این تحریم‌ها تاثیر طولانی مدتی بر هزینه‌های زندگی و قدرت رقابت در اسرائیل خواهد داشت و طی ماه‌های اخیر قیمت کالاها در سرزمین‌های اشغالی افزایش قابل توجهی داشته است. بخشی از این افزایش قیمت در نتیجه تهدیدات موشکی یمنی‌ها در دریای سرخ و افزایش هزینه ترابری و حمل و نقل کالاها به وجود آمده است، علاوه در اینکه بحران اقتصادی نیز در نتیجه رفتارهای متشتت کابینه اسرائیل و شکست آن در حل مشکل گرانی تعمیق شده است.

اخیراً وزارت تجارت کلمبیا در تازه‌ترین تلاش‌های خود برای انزوای بیشتر رژیم صهیونیستی، صادرات زغال سنگ به رژیم صهیونیستی را در سایه استمرار جنگ در غزه ممنوع کرده است.

کد خبر 6129445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha