بیانیه پایانی راهپیمایی میلیونی یمنی‌ها

بیانیه پایانی راهپیمایی میلیونی یمنی‌ها

شرکت کنندگان در راهپیمایی میلیونی یمنی‌ها، جنایت صهیونیستی-آمریکایی در یمن را محکوم و تاکید کردند که در برابر توهین‌های آشکار به ساحت مقدس پیامبر اسلام سکوت نمی‌کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری المسیره یمن، شرکت کنندگان در راهپیمایی میلیونی مردم یمن تنش آفرینی‌های خطرناک و جنایت‌های مستمر آمریکایی صهیونیستی ضد ملت فلسطین را به شدت محکوم کردند.

بیانیه راهپیمایی میلیونی مردم یمن همچنین هتک حرمت مسجد الاقصی و توهین‌های آشکار ضد ساحت مقدس پیامبر توسط صهیونیست‌ها را به شدت محکوم کرده و بر حمایت کامل از جبهه مقاومت و جهاد در فلسطین تاکید کردند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی همچنین از اقدامات نیروهای مسلح قهرمان یمن در عملیات ضد رژیم صهیونیستی استقبال کرده و انجام عملیات مشترک بین نیروهای مسلح یمن و مقاومت اسلامی در عراق را مورد حمایت و ستایش قرار دادند.

بیانیه راهپیمایی میلیونی یمنی‌ها از سازمان‌های عربی که در برابر این جنایات سکوت کرده و برخی دیگر که رژیم صهیونیستی را در این زمینه همراهی می‌کنند، خواست بار دیگر در مواضع خود تجدید نظر کنند.

شرکت کنندگان در راهپیمایی میلیونی در استان‌های مختلف یمن همچنین خواستار تحریم فراگیر کالاهای آمریکایی و اسرائیلی و شرکت‌های حامی آنها شده و تاکید کردند که تحریم اقتصادی سلاحی تاثیرگذار و موثر است.

این بیانیه همچنین به ابزارهای منطقه‌ای و داخلی آمریکا برای همراهی با اقدامات جنایتکارانه دشمن ضد ملت و اقتصاد یمن هشدار داده و تاکید کرد که یمنی‌ها در برابر این توطئه ها ساکت نخواهند ماند.

مردم یمن در استان‌های مختلف این کشور به رسم جمعه‌های گذشته تظاهرات میلیونی ضد صهیونیستی برگزار کرده و ضمن محکوم کردن جنایت‌های اسرائیل بر همراهی خود با ملت فلسطین در استمرار عملیات ضد صهیونیستی در دریای سرخ تاکید کردند.

کد خبر 6129460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha