تل‌آویو برای توجیه یک جنایت علیه کودکان فلسطینی دست‌به‌کار شد

تل‌آویو برای توجیه یک جنایت علیه کودکان فلسطینی دست‌به‌کار شد

با اعلام قصد و نیت سازمان ملل مبنی بر گنجاندن نام رژیم صهیونیستی در لیست سیاه ناقضان حقوق کودکان، تل آویو برای توجیه یک جنایت وحشیانه در اردوگاه النصیرات دست به کار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، دفتر اطلاع رسانی دولت نوار غزه با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد که رژیم صهیونیستی اقدام به دروغ پراکنی در خصوص جنایت خود علیه ساکنان اردوگاه النصیرات در این باریکه می‌کند.

در بیانیه این نهاد دولتی فلسطین آمده است: اشغالگران صهیونیست مدعی شده‌اند که در حمله به اردوگاه النصیرات تنها ۱۷ «تروریست» را کشته‌اند. تل آویو همچنین اسامی افراد کشته شده در این حمله را منتشر کرده است.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: این در حالی است که برخی افرادی که نام آنها در لیست رژیم صهیونیستی آمده همچنان زنده هستند و یک نفر نیز در خارج از نوار غزه زندگی می‌کند. در این لیست نام افرادی آمده که در زمان‌ها و مکان‌های مختلف و متفاوتی به شهادت رسیده‌اند.

دفتر اطلاع رسانی دولت نوار غزه اضافه کرد: رژیم صهیونیستی در جریان بمباران اردوگاه النصیرات دست کم ۱۴ کودک فلسطینی را به شهادت رساند اما ادعا می‌کند هیچ کودکی در این حملات وحشیانه شهید نشده است.

سازمان ملل قصد دارد نام رژیم صهیونیستی را در لیست سیاه ناقضان حقوق کودکان در مناطق جنگی قرار دهد.

کد خبر 6129662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha