۱۹ خرداد ۱۴۰۳، ۹:۵۳

پیام نماینده ولی فقیه در همدان در پی ارتحال آیت‌الله طه‌محمدی

پیام نماینده ولی فقیه در همدان در پی ارتحال آیت‌الله طه‌محمدی

همدان-نماینده ولی فقیه در استان همدان در پی ارتحال آیت الله طه‌محمدی نماینده سابق ولی فقیه در استان و امام جمعه سابق همدان پیامی منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ

ارتحال عالم بزرگوار مرحوم حضرت آیت‌الله غیاث الدین طه‌محمدی رحمت‌الله‌علیه که عمر با برکت خویش را صرف مبارزه و دفاع مخلصانه از آرمان‌ها و اهداف مقدس انقلاب و جمهوری اسلامی، ترویج معارف دینی و اهل بیت علیهم السلام و خدمت به مردم شریف نمود، موجب تأسف و تأثر شدید اینجانب گردید.

این عالم فرهیخته، متقی و خدوم، شخصیتی خدمتگذار در حوزه و جامعه بود و در طول سال‌های متمادی، چه پیش از پیروزی انقلاب و چه پس از آن در سنگرهای مختلف و البته حساس مانند نمایندگی ولی فقیه در استان همدان، امامت جمعه همدان و فامنین و نمایندگی مجلس خبرگان رهبری، منشأ خدمت به استان، کشور و نظام جمهوری اسلامی بودند.

مردم همدان تلاش‌ها، خدمات و خطبه‌های روشن و درخشان ایشان را که راهنمای مجاهدان و رهروان راه حق بود، فراموش نخواهند کرد.

مرحوم طه‌محمدی هرگز از حال مردم مستمند و تلاش برای کمک به آنان غافل نمی‌ماند و عمر پر برکت خود را برای خدا و در راه خدا و در خدمت به بندگان خدا گذرانید.

فقدان این عالم ربانی و این روحانی جلیل‌القدر، ضایعه‌ای بزرگ است، از خداوند متعال علوّ درجات و مغفرت و رحمت واسعه‌اش را برای روح مطهر ایشان مسألت می‌کنم و به رهبر معظم انقلاب، حوزه‌های علمیه و مراجع عظام و علمای اعلام و مردم شریف استان همدان و به‌ویژه به خاندان مکرم و بازماندگان محترم و همه‌ی ارادتمندان و شاگردان ایشان تسلیت عرض می‌کنم.

حبیب الله شعبانی موثقی؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان

کد خبر 6129746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha