۱۹ خرداد ۱۴۰۳، ۹:۴۴

آغاز ثبت سفارش خودروی وارداتی جانبازان به زودی

آغاز ثبت سفارش خودروی وارداتی جانبازان به زودی

طبق اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت ثبت سفارش خودروی وارداتی جانبازان به زودی آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد، ثبت سفارش خودروهای وارداتی مشمول جانبازان پس از انجام تست‌های فنی جهت برقراری وب سرویس بین وزارت صنعت، معدن و تجارت و بنیاد شهید در اسرع وقت راه اندازی می‌شود.

هم‌اکنون وب سرویس بنیاد شهید و سامانه جامع تجارت در اختیار سازمان فناوری اطلاعات قرار گرفته است و این سازمان ضمن تأیید اتصال این دو وب سرویس مقرر کرده در اسرع وقت امکان تبادل اطلاعات فراهم شود.‌

برقراری وب سرویس بنیاد شهید و سامانه جامع تجارت به منظور استعلام اطلاعات جانبازان معزز مشمول طرح واردات خودرو است، تا امکان صحت سنجی اطلاعات جانبازان میسر باشد. تمامی جانبازان می‌توانند رأساً اقدام به ثبت سفارش کنند و در صورت تمایل امور مربوط به واردات خودرو را به شرکت‌های واردکننده واگذار کنند.

پس از تکمیل ثبت سفارش و نهایی شدن میزان ارز مورد نیاز، بخشی از منابع ارزی آن از سهمیه وزارت صنعت، معدن و تجارت و بخشی دیگر نیز از طریق منابع بانک مرکزی تأمین خواهد شد. وزارت صنعت، معدن و تجارت خود را مکلف به تأمین خودروهای وارداتی جانبازان می‌داند و این عزیزان مطمئن باشند این وزارتخانه پیگیر امور آنها است.

کد خبر 6129748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
      0 0
      ۱۴۰۳ برای تورم و گرانی که شد . حقوق همه ۲ برابر زیاد شد . ولی کمک معیشت جانبازان زیر ۲۵٪ معسر یک ریال هم زیاد نشد .