۱۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۱۶

در راستای رویداد «هزار مشعل» انجام می شود؛

برگزاری کارگاه‌ های مشاوره با رویکرد پیشگیری از آسیب های اجتماعی

برگزاری کارگاه‌ های مشاوره با رویکرد پیشگیری از آسیب های اجتماعی

رشت- مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گیلان از برگزاری کارگاه‌ های مشاوره با رویکرد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در راستای رویداد «هزار مشعل» در مساجد استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا حاجتی پیش از ظهر شنبه در گفت و گو با رسانه‌ها با اشاره به اجرای رویداد فرهنگی هنری «هزار مشعل» در مساجد فعال و منتخب استان اظهار کرد: این رویداد با استقبال خوب مسجدی‌ها به میزبانی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان در حال اجرا است.

وی برگزاری کارگاه‌های مشاوره را یکی از بخش‌های این رویداد فرهنگی هنری اعلام کرد و افزود: این کارگاه‌ها با رویکرد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در حال برگزاری است.

حجت الاسلام حاجتی تصریح کرد: در قالب این طرح ۱۵ نفر از مشاوران متعهد و مجرب با حضور در مساجد به صورت گروهی و فردی (بنا بر تقاضای کانون فرهنگی هنری) حضور پیدا کرده و در مورد مسائلی چون، طلاق، اعتیاد، تربیت فرزند، ازدواج، تحصیل و کارآفرینی مشاوره‌های لازم را ارائه می‌دهند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان ادامه داد: در این مرحله ۲۰ کانون فرهنگی هنری منتخب مجری کارگاه‌های مشاوره در سراسر استان هستند.

کد خبر 6129992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha