۱۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۲۲

در یک نشست بررسی می‌شود؛

بازنمایی رسانه‌ای نقش زنان در سینما

بازنمایی رسانه‌ای نقش زنان در سینما

نشست تخصصی «بازنمایی رسانه‌ای نقش زنان در سینما» از مجموعه نشست‌های پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر» یکشنبه ۲۰ خرداد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از امور ارتباطات رسانه‌ای و روابط‌عمومی پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم «کوثر»، نشست تخصصی «بازنمایی رسانه‌ای نقش زنان در سینما» از مجموعه نشست‌های تخصصی پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم «کوثر» با سخنرانی قدسیه پایینی، زهره حسنی، غلامرضا منتظمی و جان جیمز یوبل، یکشنبه ۲۰ خرداد از ساعت ۱۳ تا ۱۶ به میزبانی دانشگاه صدا و سیما برگزار می‌شود.

در این نشست قدسیه پائینی پژوهشگر و کارشناس سینما مقاله‌ای را با موضوع «زنان در سینمای دفاع مقدس» ارائه خواهد کرد. پس از آن زهره حسنی کارشناس ارشد مطالعات زنان، پژوهشگر و کارشناس سینما نیز مقاله‌ای پژوهشی را با موضوع «زن در سینمای مقاومت» ارائه می‌کند. سپس غلامرضا منتظمی مدیر بخش بین‌الملل جشنواره با نمایش چند فیلم بین‌المللی با موضوع مقاومت به ایراد سخن می‌پردازد و در خاتمه نیز جان جیمز یوبل فعال سیاسی ضد صهیونیسم و محقق آمریکایی نیز در خصوص «ریشه بحران‌های اخلاقی خانواده در جهان» دیدگاه‌های خود را ارائه می‌کند.

حضور برای دانشجویان و استادان دانشگاه صدا و سیما در این نشست آزاد بوده و علاقمندان برای هماهنگی حضور در نشست مذکور می‌توانند با شماره تلفن ۰۹۱۰۰۰۱۴۹۱۱ تماس بگیرند.

پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم «کوثر»، از سوی «بنیاد آیه‌های ایثار و تلاش» با همکاری شهرداری تهران، موسسه تصویر شهر، معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، سازمان امور سینمایی، بنیاد شهید و امور ایثارگران و صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، تیر سال جاری با دبیری ناصر باکیده در تهران برگزار می‌شود.

کد خبر 6130010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha