۱۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۴۸

ضرغامی در واکنش به انتشار تصاویر آلبوم خانه گلستان؛

ما با کسی از پشت دیوار حرف نمی‌زنیم

ما با کسی از پشت دیوار حرف نمی‌زنیم

وزیر میراث فرهنگی گفت:  توصیه من است که هیچ چیز محرمانه نداشته باشیم ما با کسی از پشت دیوار حرف نمی زنیم هر چه داریم باید رو باشد و مردم در جریان ذخایر ارزشمند قرار گیرند.

به گزارش خبرنگار مهر، عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی در جمع خبرنگاران درباره انتشار تصاویر آلبوم خانه کاخ گلستان در فضای مجازی نیز گفت: توصیه من است که هیچ چیز محرمانه نداشته باشیم ما با کسی از پشت دیوار حرف نمی زنیم هر چه داریم باید رو باشد و مردم در جریان ذخایر ارزشمند قرار گیرند.

وزیر میراث فرهنگی بیان داشت: اگر تلاش شد که موزه جواهرات دوباره باز شود به این علت است که عده‌ای می‌گفتند جواهراتش کجاست و عده‌ای هم گفتند که آنها را برده‌اند. خیلی‌ها جرأت نمی‌کردند در این باره حرف بزنند من خودم به بازدید از موزه رفتم و دیدم که تاج‌های سلطنتی سر جایش است. گفتم آنقدر آنها برده‌اند که این تاج‌ها در مقابلش چیزی نیست. ما هیچ چیز مخفی نداریم من اولین کاری که در صدا و سیما کردم این بود که آرشیو را آزاد کردم. فیلم‌هایی از تظاهرات گروه‌های مختلف پخش کردیم و این باب شد.

وی افزود: رئیس جمهور در هر استانی که می‌رفت ضمن توجه همه به رعایت دستاوردهای میراث تاکید به حل مشکل مردم و گردشگران داشت و هر دو مورد را پیگیری می‌کرد. در کرمانشاه هم من را مخاطب قرار داد و خواست که دو موضوع با هم جلو برود. نگاه او جامع بود ما درباره همه پروژه‌ها ضمن حمایت از میراث فرهنگی، توجهی هم به گردشگری و امکان حضور گردشگران داریم و مدنظر داریم تا زمینه حضور مردم را در آن مناطق فراهم شود تا از دستاوردها استفاده کنند.

کد خبر 6130203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
      0 0
      شخصا اسامی روستاهای نمونه گردشگری را می خواستم زنگ زدم وزارتخانه مسئول مربوطه که یک خانم بود گفتند بایستی دلایل خود را کتبی برای رئیس بنویسی تا بتوانم نام روستاها را به شما بدهم ولی خوشبختانه تعداد روستاها را حدود ۲۲۰۰ روستا است را گفتند.