دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن:

جنایت هولناک «النصیرات» همزمان با طرح فریبکارانه آمریکا انجام شد

جنایت هولناک «النصیرات» همزمان با طرح فریبکارانه آمریکا انجام شد

دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن با صدور بیانیه‌ای نسبت به جنایت هولناک رژیم صهیونیستی در اردوگاه «النصیرات» نوار غزه واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: ما جنایت جدید دشمن صهیونیست در اردوگاه النصیرات واقع در مرکز نوار غزه را که به شهادت ۸۰ نفر و زخمی‌شدن ده‌ها تَن دیگر انجامید به شدت محکوم می‌کنیم.

انصارالله یمن تاکید کرد: جنایت صهیونیست‌ها در حق غیرنظامیان، ساعاتی پس از اعلام قراردادن رژیم دشمن در فهرست ننگ ویژه کودک‌کش‌ها از سوی سازمان ملل متحد انجام شد.

در ادامه این بیانیه آمده است: جنایت النصیرات تأکیدی بر آن است که رژیم صهیونیستی تنها یک باند جنایتکار طغیانگر است که هیچ ارتباطی با حقوق بشر یا قوانین بین‌المللی ندارد.

دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن بیان کرد: این جنایت هولناک همزمان با طرح فریبکارانه آمریکا جهت دادن فرصت به دشمن برای ارتکاب جنایت با پشتیبانی روشن آمریکا به انجام رسید. اصرار بر کشتار و وحشی‌گری نمی‌تواند مانع از اقدامات مقاومت فلسطین شود یا آن را به سوی چانه‌زنی و کوتاه‌آمدن از حقوق مشروع فلسطینیان سوق دهد.

در ادامه این بیانیه آمده است: این افزایش تنش در حالی صورت می‌گیرد که بیش‌تر دولت‌های عربی و اسلامی به فرمانبرداری، تسلیم و خواری خود ادامه می‌دهد.

جنبش انصارالله یمن اعلام کرد: ملت‌های آزاده باید به حمایت و همبستگی خود با ملت فلسطین تا زمان توقف تجاوز به غزه و شکسته‌شدن محاصره این باریکه و ساکنان آن ادامه بدهند.

کد خبر 6130395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha