۱۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۴۵

خدمات رایگان دندانپزشکی به مددجویان کمیته امداد دشتستان ارائه شد

خدمات رایگان دندانپزشکی به مددجویان  کمیته امداد دشتستان ارائه شد

بوشهر- رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان از ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر ماریا خویشدوست بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طبق تفاهم‌نامه شبکه بهداشت و درمان دشتستان با کمیته امداد امام خمینی (ره) شهر برازجان، در چندین نوبت کلینیک سیار دندانپزشکی در کمیته امداد مستقر و با هماهنگی‌های قبلی، مددجویان از خدمات رایگان دندانپزشکی بهره‌مند شدند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان تصریح کرد: حمایت از مددجویان در راستای اجرای طرح عدالت در سلامت حائز اهمیت است و در دستور کار این شبکه قرار دارد.

وی افزود: برای ارائه خدمات دندانپزشکی، کلینیک سیار در کمیته امداد به‌صورت ماهانه مستقر شده و به مددجویانی که تحت حمایت این نهاد هستند، خدمات دندانپزشکی ارائه می‌کند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان اضافه کرد: خدمات قابل‌ارائه در کلینیک سیار شامل خدمات سطح یک و دو دندانپزشکی، معاینه، کشیدن، ترمیم، جرم‌گیری، عصب‌کشی کودکان و فیشور سیلانت است.

مسئولان کمیته امداد شهر برازجان در حاشیه ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی به مددجویان، با اهدای لوح یادبود از دندانپزشکی و دیگر دست‌اندرکاران تقدیر به عمل آوردند.

کد خبر 6130396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha