۱۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۴۱

استاندار بوشهر:

رئیس جمهور منتخب راه مقدس شهید رئیسی را ادامه خواهد داد

رئیس جمهور منتخب راه مقدس شهید رئیسی را ادامه خواهد داد

بوشهر- استاندار بوشهر گفت: رئیس جمهور انتخابی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری راه مقدس شهید آیت‌الله رئیسی را با گام‌های مؤثر و قوی ادامه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده بعد از ظهر شنبه در جمع مدیران استان بوشهر با بیان اینکه ویژگی‌های آیت‌الله رئیسی پس از شهادت ایشان آشکار شد اظهار داشت: هیچ چیز از منظر خداوند متعال غافل نمی‌ماند و آیت‌الله رئیسی که با اخلاص، صداقت، فداکاری و رفتار انقلابی برای مردم و نظام اسلامی کار می‌کرد در دل مردم قرار گرفت و محبوب همه آحاد جامعه شد.

استاندار بوشهر با اشاره به حضور بیش از ۱۲ میلیون نفر در تشییع پیکر شهید آیت‌الله رئیسی و دیگر شهدای سانحه بالگرد در ۵ شهر کشور بیان کرد: حضور باشکوه مردم در تشییع پیکر شهدای خدمت بار دیگر انسجام و اتحاد ملت ایران را به نمایش گذاشت و این مشارکت گسترده حاصل رشادت‌ها و جهادی عمل کردن رئیس جمهور شهید بود.

محمدی‌زاده با اشاره به اینکه انقلاب و نظام اسلامی ایران روز به روز قوی‌تر و مقتدرتر می‌شود تصریح کرد: در ۴۵ سال که از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته، تاکنون انواع ترفند، دسیسه، توطئه و فتنه توسط دشمنان، علیه نظام اسلامی ایران طراحی شد ولی با حمایت خداوند متعال، دشمنان روز به روز ضعیف‌تر شدند و قدرت و اقتدار انقلاب و نظام اسلامی افزایش یافت.

استاندار بوشهر با بیان اینکه همه زیرساخت‌های لازم برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان بوشهر فراهم شده است اظهار داشت: پیش‌بینی انتخابات باشکوه با حضور گسترده مردم در ۸ تیر ماه در نقاط مختلف کشور شده است.

وی با اشاره به ویژگی‌های رئیس جمهور چهاردهم ایران اسلامی تصریح کرد: بدون شک ۸ تیرماه با حضور گسترده مردم رئیس جمهوری انتخاب می‌شود که تداوم بخش راه و مسیر رئیس جمهور شهید است.

استاندار بوشهر انقلابی، مردمی، پرکار، فعال، جهادی، تابع محض رهبر معظم انقلاب اسلامی را از ویژگی‌های رئیس جمهور شهید آیت‌الله رئیسی دانست و گفت: رئیس جمهور انتخابی در چهاردهمین دوره انتخابات رئیس جمهوری راه مقدس شهید آیت‌الله رئیسی را با گام‌های مؤثر و قوی ادامه می‌دهد.

کد خبر 6130410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha