۱۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۹:۴۲

مدیرکل بحران استانداری هرمزگان:

امکان تشدید گردوغبار در هرمزگان / مردم از تردد غیرضرور بپرهیزند

امکان تشدید گردوغبار در هرمزگان / مردم از تردد غیرضرور بپرهیزند

بندرعباس - مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان با اشاره به وجود گرد و غبار در هوای استان هرمزگان و امکان تشدید آن از مردم خواست تا از تردد غیر ضرور در خیابان‌ها پرهیز کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهرداد حسن زاده در جلسه فوق‌العاده کارگروه شرایط اضطرار پدیده گرد و غبار، با اشاره به وضعیت ناپایدار جوی و غالب شدن گرد و غبار در استان گفت: همه دستگاه‌های اجرایی عضو کارگروه باید به صورت ویژه برای پاسخ به مخاطره گرد و غبار پای کار باشند و از همه ظرفیت‌ها برای اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به مردم استفاده شود.

وی با تأکید بر صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی و افزایش تند باد لحظه‌ای، افزود: پدیده گرد و غبار در ساعات عصرگاهی نیز وجود دارد و با تاریک شدن هوا و کاهش بیشتر دید رعایت نکات ایمنی در رانندگی شهری ضرورت دارد و لازم است شهروندان به ویژه افراد آسیب‌پذیر تا حد امکان از تردد در سطح خیابان‌ها خودداری کنند.

دبیر ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان ضمن تاکید بر لزوم انجام اقدامات پیشگیرانه و احتیاطی ادامه داد: در شرایط تشدید پدیده گرد غبار تقویت این پدیده به همراه مه صبحگاهی دور از انتظار نخواهد بود.

کد خبر 6130516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha