۱۹ خرداد ۱۴۰۳، ۲۱:۳۰

استاندار کردستان:

روحیه برادری و انسجام بین نیروهای انقلابی باید حفظ شود

روحیه برادری و انسجام بین نیروهای انقلابی باید حفظ شود

سنندج_ استاندار کردستان گفت: باید روحیه برادری و انسجام بین نیروهای انقلابی را حفظ کرد و اجازه ندهیم این روحیه آسیب ببیند.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی کوشا عصر شنبه در جلسه بزرگداشت شهدای خدمت که با حضور اعضای شورای ائتلاف کردستان برگزار شد، اظهار کرد: آیت‌الله رئیسی در سی و سه ماه که رئیس جمهور کشور بودند باعث آرامش مقام معظم رهبری شده بود چرا که مطمئنم بودند نماینده‌ای از دولت وقتی در عرصه بین الملل مذاکره می‌کند آسیبی نمی‌رساند و منافع ملی را زیرپا نمی‌گذارد.

وی افزود: همیشه خداوند اگر نعمتی را می‌گیرد معادل آن را عنایت می‌کند و به این وعده الهی امیدواریم که کسی انتخاب شود که مسیر آیت‌الله رئیسی را پیش ببرد چراکه وی مورد تأیید رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم بودند.

وی با اشاره به سفر خود به اقلیم کردستان عراق بیان کرد: در این سفر با مسؤولان اقلیم دیدار داشتم که به اندازه ما مسؤولان اقلیم نیز از شهادت آیت‌الله رئیسی ناراحت بود.

استاندار کردستان اعلام کرد: در شهادت شهید رئیسی بیش از هفتاد کشور در آئین تشییع پیکر شهید رئیسی حضور یافتند که نشان از کارآمدی شهید رئیسی بود.

شهید رئیسی بدون خودشیفتگی پای کار بود

زارعی کوشا اذعان کرد: امروز روی مظلومیت، پای کار بودن، مردم‌داری آیت‌الله رئیسی صحبت زیادی می‌شود اما کارآمدی ایشان بیش از هرچیزی نمود داشت و بدخواهان ایشان بدنبال آن بودند تا ایشان را تخریب کنند تا در انتخابات سال بعد رأی نیاورد اما آقای رئیسی با هر مقام معنوی که داشت یک نیروی کارآمد بود که بدون وادادگی و خودشیفتگی پای کارآمد.

وی تصریح کرد: در همه جلسات شهید جمهور تاکید داشتند که ما سرباز رهبر انقلاب هستیم و این کار و نگاه ایشان بی نظیر بود.

وی اذعان کرد: افتتاح پروژه آبرسانی به همت آیت‌الله رئیسی انجام شد و پروژه‌های نیمه تمام را به اتمام رساند.

استاندار کردستان با بیان اینکه منکر ضعف‌های دولت نیستیم، گفت: باید روحیه انقلابی و انسجامی که به برکت شهادت شهید جمهور بین نیروهای انقلابی و همچنین بین ملت شکل گرفته را تقویت کنیم و نگذاریم این روحیه انسجام و برادری آسیب ببیند.

بزرگداشت‌ها یک شهدای خدمت در کردستان مایه افتخار بود

زارعی کوشا اعلام کرد: بزرگداشت‌هایی که در کردستان گرفته شد مایه افتخار بود و مردم زیادی از این استان و شهر سنندج از شهادت آیت‌الله رئیسی متأثر و ناراحت شدند.

وی اضافه کرد: ما مجری انتخابات هستیم و دولت هیچ کاندیدایی ندارد و انصاف و عدالت را باید رعایت کرد.

وی بر افزایش مشارکت تاکید کرد و اضافه کرد: باید تلاش شود که مردم را به مشارکت در پای صندوق‌های رأی دعوت کرد و جریان انقلاب نیز باید برای حضور گسترده مردم در انتخابات بکوشد.

کد خبر 6130569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha