۲۰ خرداد ۱۴۰۳، ۸:۴۰

عضو شورای شهر ریز:

وضعیت تامین آب در شهر «ریز» ضعیف است

وضعیت تامین آب در شهر «ریز» ضعیف است

بوشهر- عضو شورای اسلامی شهر ریز شهرستان جم گفت: وضعیت تامین آب در شهر «ریز» ضعیف است.

حسن رمضانی به خبرنگار مهر گفت: شهر ریز سال‌ها است که درگیر ابتدایی‌ترین نیاز خود یعنی آب شرب است و تابستان هر سال این مشکل در شکل جدیدی ظهور و بروز می‌کند که اساساً به دلیل بی مدیریتی یا بهتر بگوییم بی خیالی مسؤولان امر به ویژه مدیریت آبفای شهرستان جم است.

وی اضافه کرد: چندین سال شهروندان ریز و روستاهای همجوار به دلیل ظرفیت کم مخزن آب شرب در رنج و عذاب بودند و سال‌ها طول کشید که تا مخزنی با چند برابر ظرفیت شهر و روستاهای بخش ریز ساخته شد و در این سال‌ها درگیر مدیریت‌های ضعیف برای کف شکنی و جیره بندی و خط انتقال و ترمیم خط انتقال و… بودند.

عضو شورای اسلامی شهر ریز بیان کرد: مخزن ساخته شد اما باز فکری برای نوسازی شبکه فرسوده نشد تا همچنان انتقال آب به خانه شهروندان به آرزویی دست نیافتی تبدیل شود.

وی ادامه داد: آبگیری برابر با ظرفیت مخزن یعنی شکستگی پی در پی شبکه آبرسانی و پدیدار شدن چشمه در کوچه و خیابان‌های شهر و ترمیمی که از بی مدیریتی، شهروندان تشنه لب را جان به لب می‌کند اما همه این گرفتاری در استانی که مدیران ارشد استان و شهرستان مدیریت بحران آب را در صدر برنامه‌های خود اعلام می‌کنند تنها باعث ارتقای سمت‌های مدیریتی آبفای شهرستان جم شده است.

کد خبر 6130755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha