۲۰ خرداد ۱۴۰۳، ۹:۱۱

حاجی‌بابایی در نطق پیش از دستور:

رژیم صهیونیستی و آمریکا محکوم به شکست خواهند شد

رژیم صهیونیستی و آمریکا محکوم به شکست خواهند شد

نایب رئیس مجلس ضمن محکومیت حمله ددمنشانه رژیم صهیونیستی به غزه، گفت: رژیم صهیونیستی و آمریکا محکوم به شکست خواهند شد و پیروزی از آن مردم غزه است.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا حاجی‌بابایی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲۰ خرداد ماه) در نطق پیش از دستور خود، اظهار کرد: برای ملت بزرگ ایران در انتخابات بزرگ آینده آرزوی موفقیت داریم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نکته مهم امروز غزه است، گفت: مقام معظم رهبری فرمودند دشمن ددمنش و خونخوار برای جنایت و کشتار کودک، زن، مرد و پیر و جوان هیچ حدی قائل نیست و مردم عزیز غزه به معنای واقعی مظلوم هستند.

حاجی‌بابایی ادامه داد: در روزهای اخیر حملات رژیم صهیونیستی به مردم غزه به ویژه به بیمارستان‌ها و اطراف آن در صدر اخبار است که باعث شهادت و جانباز شدن صدها نفر شده است. باید همه ملت‌های مسلمان بر اساس احکام قرآن، این حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی و حامیانش یعنی آمریکا را محکوم کنند.

وی با تاکید بر اینکه مجلس شورای اسلامی و نمایندگان ملت حمله ددمنشانه رژیم صهیونیستی به غزه مظلوم را محکوم می‌کند، بیان کرد: عامل اصلی حملات، آمریکای جنایتکار است که با پشتیبانی رژیم صهیونیستی این جنایات را انجام می‌دهد و امکانات در اختیار رژیم کودک‌کش قرار می‌دهد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ملت بزرگ ایران این ددمنشی‌ها را فراموش نمی‌کند. امروز مردم غزه کربلایی شدند و کربلایی فکر می‌کنند به همین دلیل رژیم صهیونیستی و آمریکا محکوم به شکست خواهند شد و پیروزی از آن مردم غزه است.

کد خبر 6130791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha