۲۱ خرداد ۱۴۰۳، ۹:۴۸

یادداشت مهمان؛

پنیر مجانی فقط در تله موش پیدا می‌شود

پنیر مجانی فقط در تله موش پیدا می‌شود

در یک دوره‌ در کنسولگری انگلیس در منطقه پلیس جنوب (که وابسته به دولت انگلیس بود) تریاک را به قیمت بسیار ارزان به مردم می‌فروختند و سوخته تریاک را به چند برابر قیمت از آن‌ها می‌خریدند!

خبرگزاری مهر _ گروه فرهنگ و ادب: طی چندروز اخیر که کلیدواژه‌های همستر و همستر کامبت، بسامد زیادی در فضای مجازی داشته، علی معروفی کارشناس مسائل صهیونیسم و موضوعات بین‌الملل یادداشتی با عنوان «صهیونیست ها با بازی همسترکوین، انتخابات و تغییر خلق و خوی ایرانیان را نشانه گرفته اند» نوشته که برای انتشار در اختیار مهر قرار گرفته است.

مشروح متن این یادداشت را در ادامه می‌خوانید:

کشورهای غربی هم پیمان رژیم صهیونیستی در راستای مدیریت افکار عمومی کشورمان عدم تمرکز ملت ایران بر انتخابات ریاست جمهوری پروژه‌ای بنام همستر کوین را کلید زده وبا تبلیغات مسموم سعی در سست کردن اراده مردم جهت مشارکت در انتخابات را دارند.

فضای مجازی با رشد چشمگیر خود به عنوان پدیده‌ای جهان شمول، امکان و فرصتی را به وجود آورده که کاربران بتوانند اطلاعات و خدمات مورد نیاز خود را در هر زمان، هر کجا و به هر میزان که بخواهند دریافت کنند. چنین ویژگی‌های جذابی باعث علاقه و رغبت بیش از پیش افراد به استفاده از این فناوری شده است.

از آنجا که ورود فناوری‌ها همیشه با محاسن و معایبی همراه است، استفاده از فضای مجازی و وجود رفتارهای افراطی و عوارض زیان‌آور ناشی از آن، در میان بعضی از کاربران کودک و نوجوان به یکی از دغدغه‌های اصلی خانواده‌ها تبدیل شده است. حتی بزرگسالان هم از این دام در امان نیستند.

استرس، اضطراب و افسردگی و اعتیاد به استفاده از اینترنت از جمله مهم‌ترین آسیب‌های فضای مجازی است. به باور برخی روانشناسان، کاربران شبکه‌های اجتماعی نسبت به دیگرانی که در آن حضور ندارند، یا بهره کمتری از آن می‌برند خودشیفتگی، تنهایی، گرایش به خشونت و انزوای اجتماعی بیشتری را تجربه می‌کنند.

مقام معظم رهبری در بیانات خود در دیدار با خانواده شهدا در اول آذرماه سال نودوپنج فرمودند: مراقب باشید در فضای مجازی غرق نشوید. در فضای مجازی اگر آدم درست وارد بشود، خوب است. اما اگر برود غرق بشود نه، خوب نیست. جای خطرناکی است؛ خیلی آدم باید مراقب باشد.

کشورهای غربی هم پیمان رژیم صهیونیستی در راستای مدیریت افکار عمومی کشورمان عدم تمرکز ملت ایران بر انتخابات ریاست جمهوری پروژه‌ای به نام همستر کوین را کلید زده وبا تبلیغات مسموم سعی در سست کردن اراده مردم جهت مشارکت در انتخابات را دارند.

در این چند روز در بسیاری از سوپرگروه ها بحث‌های بسیاری از کاربران ایرانی را خوانده ایم، شیوه جدید ماین کردن ارز دیجیتال با استفاده از بازی‌ها به بستر مناسبی برای هکرها و سارقان تبدیل شده است. افرادی که در این بازی‌های شرکت می‌کنند، مراقب اطلاعات و حساب‌های خود باشند.

با این حال شاید به یاد آوردن شعری از سعدی شیرازی بی‌مناسبت نباشد: «گنج خواهی در طلب رنجی ببر - خرمنی می‌بایدت تخمی بکار»

اما در اینکه چرا در روزهای اخیر موج گسترده‌ای از مردم به سمت بازی همستر کامبت می‌روند و آن را تبلیغ می‌کنند به این دلیل است که ما نه در حوزه رسانه و نه در حوزه درآمدزایی، دانش لازم را فرا نگرفته‌ایم و به راحتی فریب تبلیغات رسانه‌ای را می‌خوریم. نمونه‌ای از این‌عدم آگاهی کافی را در مورد بورس و ارز دیجیتال دیدیم که بسیاری از شهروندان بدون آگاهی و اطلاع لازم سرمایه خود را وارد این محیط مالی کردند و ضرر و زیان بسیاری هم متحمل شدند.

در اینجا با دو مقوله فرهنگی - اجتماعی مواجه هستیم که به نظر می‌رسد در مورد هیچکدام سواد و دانش لازم وجود ندارد؛ یکی از این مقوله‌ها رسانه و دیگری درآمدزایی است. سواد رسانه‌ای دانشی است که همه ما در هر لحظه از زندگی روزمره به آن نیاز داریم چراکه زندگی ما با رسانه‌ها پیوند خورده است. زندگی انسان امروزی درگیر پیام‌های مختلف حقیقی و مجازی رسانه‌هاست و این پیام‌ها زندگی ما را تغییر می‌دهند. سواد مالی نیز یک مهارت شخصی است که به کارگیری آن در زندگی این شانس را به ما می‌دهد تا شرایط مالی بهتری داشته باشیم.

با توجه به نزدیک شدن به ایام انتخابات و در جهت دور نگه داشتن هم وطنان گرامی از اپلیکیشن‌های داخلی پروژه صهیونیستی غربی همستر کوین را کلید زده و مبدأ بازی را در اپلیکیشن تلگرام و درگاه‌های بعدی بازی را در توئیتر و سایر اپلیکیشن‌های خارجی قرار داده اندو جهت مدیریت افکار عمومی و پرت کردن حواس عموم مردم مبدا خرید کارت‌های این بازی را صرافی‌ها قرار داده اند.

امجد اسماعیلی یکی از کاربران فضای مجازی در خصوص بازی همستر و توجه بیش از حد مردم و جوانان ایرانی به این بازی می‌گوید؛ در صورتی که اصل ماجرا همان طور که گفته شد، مدیریت افکار عمومی در سه جهت کاملاً برنامه ریزی شدست که عبارتند از:

مدیریت افکار عمومی جهت کاهش مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری

عدم استفاده از اپلیکیشن‌های داخلی در ایام انتخابات در راستای جلوگیری شناخت کاندیداها و برنامه‌های اعلامی آنهاست و معرفی کاندیدای مدنظر کشورهای غربی ورژیم صهیونیستی در روزهای آخر انتخابات

همانطور که می‌دانید همستر موجودیتی دوجنسه داره که متأسفانه با حربه استفاده از این بازی به عنوان صلوات شمار، توهین به دین و مقدسات ما را در صدر اهدافشان قرار داده اند. مطمئن باشید در تولید این بازی دشمنان ما از قبیل رژیم صهیونیستی و سازمان منافقین و کشورهای غربی مشارکت داشته و اهداف برنامه ریزی شده فوق رو در بازی دنبال می‌کنند.

معمولاً طراحان این بازی‌ها (البته در غرب و سایر کشورها) با فروشندگان موبایل یا تأمین کنندگان اینترنت یا حتی با دولت‌ها هماهنگ هستند. وقتی عده زیادی جوان سرگرم چنین ابزاری می‌شوند هم فروش گوشی موبایل زیاد شده هم مصرف اینترنت بیشتر می‌شود و هم فیلترشکن فروشی رونق پیدا می‌کند.

باید گفت که متأسفانه سیستم‌های بزرگ دنیا در حال طراحی الگوهای رفتاری خاصی هستند. در گام اول برای جهت دادن به رفتار آدم‌ها، دوم برای کنترل انسان‌ها، سوم برای جایگزینی ارزش‌های تازه به جای ارزش‌های واقعی که عمدتاً مخاطبانش هم مردم جهان سوم هستند، یعنی بیشترین کسانی که به این جریانات وصل می‌شوند و از این مسائل استفاده می‌کنند، در کشورهای جهان سوم هستند. بدتر اینکه از همین ابزار برای کانال نفوذ و ورود به ارزش‌ها، هنجارها، آداب، رسوم و سنن و مواردی از این قبیل استفاده می‌شود.

جریان همستر و امثال این‌ها نیز جایگزین توهم، تخیل و آرزو به جای واقعیت است، اینکه افراد دنبال این هستند از روش‌های میان‌بر و نامتعارف استفاده کنند تا به پول برسند که معمولاً تجربه نشان داده در بلند مدت این‌ها کار نمی‌کند.

در یک دوره‌ در کنسولگری انگلیس در منطقه پلیس جنوب (که وابسته به دولت انگلیس بود) تریاک را به قیمت بسیار ارزان به مردم می‌فروختند و سوخته تریاک را به چند برابر قیمت از آن‌ها می‌خریدند! برای همین مردم به جای آنکه کار کنند و درآمد داشته‌باشند، می‌نشستند پای منقل و تریاک می‌کشیدند و سوخته آن را هم می‌فروختند و سود می‌کردند. (غافل از اینکه این کنسولگری دارد سرمایه‌گذاری می‌کند و با این کار نسلی را به دام اعتیاد می‌کشاند.) مدتی پس از اینکه مردم معتاد شدند، دیگر از تریاک ارزان و خرید سوخته آن خبری نبود! در واقع این ترفندی بود که آن‌ها به کار گرفته‌بودند. حال ممکن است شبیه به همین ماجرا تکرار شود، یعنی افراد از جریان همستر یک پولی به دست بیاورند، اما باید ببینند که در بلندمدت نقشه و برنامه آن‌ها چیست و این کار چه تبعاتی به دنبال دارد.

یک ضرب المثل معروف می‌گوید: پنیر مجانی فقط در تله موش پیدا می‌شود. این هم شاید قابل توجه همستر بازها باشد.

کد خبر 6130857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • پرنده IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      5 3
      این نرم افزار فقط کلاهبرداریه
      • IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        6 1
        بازی خیلی خوبی هست
      • IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        8 0
        بازی عالی
      • مدینه فاضله IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        7 2
        دختر 4ساله ام تا بازی نکنه خوابش نمی بره .... بزارید بازی کنیم و سرگرم باشیم حالا یه بازی هم اومده همه میگه کار صهیونیست هاست. نه این طور نیست.
      • ضمیر دل ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        5 1
        درباره وضعیت زندگی مردم هم باید پرسش میشد بگذارید مردم به بازی های خود مشغول باشند (همستر) جایی در زندگی ما ندارد میلیون نات کوین در همستر(یک قرص نان) به ما نمیدهند
      • ثریا IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        6 1
        وقتی مشکل ایجاد شد، داد میزنی مسئولین بی کفایت
      • ذوالقدر IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        6 1
        در حال حاظر ۵ میلیارد نفر در جهان از واتساپ استفاده میکنن و یک میلیارد نفر از تلگرام .اینا همش تبلیغات تلگرامه میخواد مردم جهان رو از واتساپ به تلگرام بکشونه .
      • دربند پارس IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        5 0
        دلیل اینهمه تکاپو چیه ؟! چرا نمیزارید 2 زار سود کنیم ؟!
      • ولایت تهران IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        7 0
        شما اگه رمز ارز را یاد بگیری ممکنه در آینده از این روش معامله کنی . وقتی این اتفاق بیوفته مالیات چی میشه؟؟؟
      • پل چوبی ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        5 0
        ساده ترمردم خودمون هیچ جای دنیانیست
      • سمیرم ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        6 0
        100 میلیون کاربر ، گفته 70 درصد ایرانین ، یعنی 70 میلیون نفر ؟
      • سحر IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        7 0
        بورس ایران رو به روزی انداختن که آدم به همستر امیدوارتره
      • شورا ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        6 0
        خبر بازی همستر 2 روزه به گوش تمامی مسئولین ائمه جمعه، پلیس فتا، دادستانی کشور و مراجع تقلید رسید ولی ریزش 4 ساله بورس و نابود شدن سرمایه میلیونها ایرانی هنوز به گوش هیچ مسئولی نرسیده
      • یاراحمدی از اراک IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        8 1
        11 میلیون تماس تا یک دلار عاید شما شود. اولا 11 میلیون تاج ال سی دی شما را از حساسیت می اندازد و خیلی بیشتر از یک دلار به گوشی شما ضرر میزند در ثانی، چند ساعت طول میکشد تا 11 میلیون تاچ به صفحه گوشی بزنید تا یک دلار عایدی داشته باشید همین وقت را کار کنید کلی پول در می آورید. این جور برنامه ها طعمه ه
      • یاراحمدی از اراک IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        6 1
        ادامه ......این جور برنامه ها طعمه هستند که در ظاهر شما با تاچ کردن امتیاز میگیرید ولی در پشت زمینه از پردازنده شما برای استخراج رمز ارزها استفاده میکنند.
      • متمدن ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        7 0
        این مردم خیلی خیلی ساده! تا دلت بخواهد استفاده کردند و می کنند و خواهند کرد. از ماست که بر ماست
      • صادق ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        6 1
        پنیر مفت فقط تو تله موشه. کی ایرانیا میخان بفهممن
      • فرزاد IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        7 0
        برای ناتکوین هم همینو میگفتین و مسخره میکردین که ای ایرانی بیشتر به صفحه ضربه بزن تا پولدار شی اخرش هم دیدیم چی شد
      • خدامنش ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        6 0
        ی نات کوین معذرت
      • خط ولایت ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        5 0
        من با ۴اکانت نزدید به ۹۰میلیون از نات کوین درآمد داشتم .در صورتی ماهای آخرش شروع کردم چون ۲ماه اولش تردید داشتم که واقعیه یا اینم کلاهبرداریه من تهران ورامین ۲۴ساعت سر کار بودم ۱۲ ساعت استراحت اسمش نگهبانی بود کار حسابداری باید انجام می‌دادم باماهی ۷میلیون صبحانه نهار شام با خودم
      • زهرا رزاق محمدی ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        4 0
        برای تامین مخارج اولیه زندگی درآمد ناشی از کار کافی نیست . خیلیها معتقدند باید از هرطریق کسب در آمد کرد خصوصا که افق آینده اصلا روشن نیست .
      • زارعین از شهر ری IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        5 0
        آقای جامعه شناس زیر کولری من دکترای مکانیکم شصت سالم است هرروز از ساعت ۷ صبح تا ۷ شب برای رفاه شما توی گرما کار یدی می کنم . مثل من خیلی ها هستند .
      • حمید حسینی ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        4 0
        ما اگر مردم درستی داشتیم وضعمون این بود به نظرتون ؟!
      • پرستو زالی از دماوند IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        5 0
        ایرانی‌ها اهل کارند ولی کار نیست. کار آزاد هم سرمایه می‌خواد که خیلی‌ها ندارند
      • ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        4 0
        اتفاقا ایرانیان تنبل نیستند اما مفت کارکردن برازنده ایرانی نیست اقای معروفی در بطن جامعه نیست حداقل حقوق کارگر از ایشون ببرسید قطعا نمیدونه
      • بامداد ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        4 0
        شکمت سیر هست
      • IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        4 0
        کار کردن در ایران با این حقوق وزارت کار یعنی بیگاری
      • تبریزی ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        3 0
        اگر آزادی بیان وجود داشت بنده بدون اینکه به کسی توهین بکنم با دلیل و منطق می نوشتم که چرا ما به این نقطه اسفبار رسیده ایم.
      • نیما علمداری از دماوند IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        5 0
        هر چه آسیایی تر سخت کوش تر یک اماراتی هم سخت کوش هست اما نه به اندازه یک ژاپنی و... برای مردم ایران هم فکر میکنم عوامل زیادی دست به دست هم داده اند تا ایرانی ها کمی فعالیتشان کم شده باشد
      • مارینا IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        6 0
        کارگری کردن در ایران یعنی پذیرفتن ذلت
      • هاجر امامی از قم ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        5 0
        بحث حال کار کردن نیست! درکشورهای عربی خلیج فارس ازش استقبال نشده چون ارزش پولشون خیلی بالاست!شما درنظر بگیرید که بعد این همه وقت گذاشتن مثلا صد دلار بدن!درکویت می شه ۳۳دینار و در عمان ۴۰ریال پس نمی صرفه بخوان برن سراغش!در اورپا و آمریکا هم همینه !
      • ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        4 0
        مرسی که به فکر سلامت ما هستید
      • راحله امیر شریفی ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        4 0
        تلگرام فکر کرده میتونه با این بازیا واتساپ رو شکست بده .
      • ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        4 0
        بورس برید، قلبتون سالم میمونه.
      • ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        4 0
        از بیکاری بهتره
      • IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        4 0
        این ها میخوان از انسان ها ربات بسازن
      • ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        4 0
        من که تجربه اش دارم ....کیف پولی درکار نیست .بازی مسدود میشود.یا بروز رسانی داه
      • سریر ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        5 0
        آقا ول کنید ما دلمون میخواد صبح تا شب همستر بازی کنیم اصلا ، ما دلسوز نخوایم کی رو باید ببینیم ؟
      • ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        5 0
        خیلی خنده داره یعنی زدن مکرر روی گوشی موبایل بازی کردنه؟!!!!!!!!!!!!؟
      • کوهستان سرد ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        5 0
        از خنده غش نکنی ، کل بازیا فشار دادن یسری دکمه هست در واقع ! یا هنوز تو عصر یقل دوقول هستی شما
      • گلاب IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        5 0
        خسته نشدی زیر همه پست ها همینو کپی پیست میکنی متخصص؟ ما قبلی رو پولشو گرفتیم خیلیم حال داد ، شما یاد نداری و سر در نمیاری برو یاد بگیر
      • IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        4 0
        سراب است
      • صنوبر ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        4 0
        از بورس ایران بهتره ! آی کیو وقتی هیچ پولی نمیدی چه طوری انوقت کلاهبرداریه
      • قم صفائیه IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        4 0
        قطعاً کلک و حقه بازیه هیچ پولی به کسی داده نمیشه بتدریج اونقدر مراحلش سخت و پیچیده میشه که عملا قابل ادامه دادن نیست و اگر افراد بخوان و یا لج کنن که بیشتر ادامه بدهند قطعا آسیب بدنی و روحی میبینند . ببینید کی گفتم ....
      • IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        4 1
        خلایق هرچه لایق
      • قم ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        4 1
        یه ضرب المثل معروف می گوید : پنیر مجانی فقط در تله موش پیدا می‌شود قابل توجه همستر بازآ!!!!!!
      • فشافویه IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        4 0
        تا میتونید بزنید و بازی کنید که پول زیادی توش هست اگه میخوای تو زندگیت موفق باشی هر کاری که روزنامه ها یا سایت ها گفتن نکنید شما اون کار رو انجام بدهید و برعکس موفق باشین
      • سیدخندان ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        4 0
        بعد میگند چرا ما پیشرفت نمیکنیم...ملت تنبل زیاده خواه
      • سید مسعود پورسید آقایی ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        4 0
        این واکنش طبیعی به کنش های اقتصادی و سیاست های اقتصادی دولت است.
      • سید حسن ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        4 0
        خخخخخخخخخ فقط شارژ رو مصرف می‌کنند،کارت شارژ مصرف میشه وبه نفع مخابرات هست 😂😂
      • بیکران آسمان IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        4 0
        خوشبحال خودم که خر ندارم. از کاه و جوش خبر ندارم. از این گوشی گرونا ندارم که عمرم رو باهاش بسوزونم.
      • ابومصباح ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        4 0
        فعلا پولدار و بی پول همه دنبال پولند!!!خخخخخخخخخخخخخخخخ
      • ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        4 0
        از بورس که خیلی بهتره
      • برنا جوادی نیا ابهر ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        3 0
        جالبه تو دیوار راحت درمورد همستر کامبت تبلیغ میزارن مثلا دیروز دیدم یکی تو دیوار زده بودن آموزش ولینک بازی همستر هر نفر ۱۰۰تومن 😂
      • IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        3 0
        طمع و زیاده خواهی برخی باعث میشه ازشون سوء استفاده بشه
      • تب باران ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        5 0
        ساخت اسرائیل هست برای منحرف کردن توجه افکار عمومی از غزه 👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
      • مالک دارابادی IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        4 0
        زمان گلدکوئست نیز ایران با 4میلیون عضو، بعد از هند با 5میلیون عضو در رتبه دوم دنیا قرار داشت. فرهنگ یک شبه به ثروت رسیدن باید عوض شود
      • ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        1 0
        همین رمز ارز ها و ارزهای دیجیتال آینده جهان را تشکیل میده .از غارت بیا بیرون و مانند یک ناندرتال زندگی نکن .بهترین روش برای دور زدن تحریم ها همین ارزهای دیجیتال هستند .
      • ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        5 0
        اینا فقط دونه س که دارن صاحبان اصلی رمرز ارز برای جلب اعتماد میپاشن بزودی با اولین ریزش سنگین میفهمی سرمایه گذاری روی رمز ارز یعنی چی
      • IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        5 0
        ارز دیجیتال چی هست
      • IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        4 0
        ورژن جدید بورس
      • کماندو IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        0 0
        خخخخ چه پولی چه کشکی ؟ واقعا که بعضیا ساده ان، ایلان ماسک پولاش از سر راه آورده که بده به ما !؟بر فرض پولی هم در کار باشه باید بده برای تعمیر تاچ گوشی که بخاطر این بازی خراب شده
      • ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        4 0
        حرف مفت میزنی
      • فینی IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        0 0
        هنوز شما نا امنی اطلاعاتی رو حس نکردی که بدونی تنها کسی که کمکت میکنه همین پلیس هست.ترو خدا هر چیزی رو به هم ربط ندید.اگر همین پلیس نباشه امنیت از همینی که هست هم بد تر میشه
      • ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        2 1
        مردم خودشون هم باید یه خرده عقل داشته باشن، همه چیز رو نمیشه انداخت گردن پلیس.
      • تینا ضرقامی IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        0 0
        یعنی حتی یک لحظه هم ذهنتون شک نمیکنه که چرا با یه فشار دادن پول میده؟یعنی براتون عادیه؟واقعا نمیدونم.این بازی اطلاعات همه رو میدزده مطمین باشید.
      • تردست IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        3 0
        خیلی گنده کردینش
      • ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        4 0
        مثل بورس الکی
      • پنجره همساده ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        4 0
        مهر ؟کلی توضیح دادی ولی نگفتی بازی سر کاریه یا نه
      • جمال IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        0 0
        اولش مجانیه بعد پولی دقیقا مثل معتاد شدن بسیاری از معتادان
      • پرچم بلند ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        0 0
        بنویسید ملت در صحنه
      • ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        4 0
        باد آورده را باد می بره
      • ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        0 0
        دنبال جذب افراد علاف برا اعتبار به کرپتوشون
      • تبرزن ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        0 0
        ضررش از بورس كمتر است
      • ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        11 0
        بیچاره ملت
      • ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        4 0
        سراب همستر کامبت!
      • والتر لو IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        4 0
        هنوز هیچ مقام مسئولی به طور رسمی درباره این بازی اظهارنظر نکرده و در سکوت خبری روز به روز بر تعداد کاربران این بازی افزوده می‌شود.
      • آتش بیار ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        4 0
        «همه‌گیری این بازی چندان خوشایند نیست»
      • فانوس ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        5 2
        هکری چیزی هست این بازی را هک کنه؟تا الان 120هزار تومان پول شارژ اینترنت فرزندانم را دادم با ناراحتی. چرا کسی پیدا نمیشها ین بازی را فیلتر کنه. بخدا اگه آقا رییسی زنده بود یه کاری می کرد. یا خدا این بلا ست بر سر ما
      • کویر لوت ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        18 1
        الان دختر 5ساله من معتاد این بازی شده فقط بخاطر بازی نه بخاطر سکه و پول ....راهی نیست حذف بشه این بازی؟
      • مشهد اردهال IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        19 0
        آقای خبرگزاری مهر.یه روانشناس بیارید در مورد این بلا صحبت کنه. تمام
      • چوبین IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        4 0
        چشم شما خودتو ناراحت نکن
      • چوپان دره IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        4 1
        جواب من به آقای سریر یا خانم سریر است.خیلی خنده داره یعنی زدن مکرر روی گوشی موبایل بازی کردنه؟!!!!!!!!!!!!؟ دلت چرا زندگی سالم و سبک زندگی سالم نمی خواد؟اینا بیماری و اعتیاد داره. آخر کار بسته میشه میخوای چکار کنی؟
      • راه خدا ۰۷:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
        6 0
        دیر بجنبیم؟!دیرجنبیدیم
      • متخصص مغز IR ۰۷:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
        4 0
        خانم پرنده به شما ربطی نداره...تو کارخودت را بکن
      • بسوی آزادی ۰۷:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
        4 0
        اگر شکم مردم رو سیر می‌کردند مردم اصلا به سمت این کارا نمی رفتم
      • پندار نیک IR ۰۷:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
        4 1
        جوونای قِرتی که زیر ابرو برمیدارن،شلواری پا میکنن که پاچه هاش از آستین پیراهن تنگتره،پنکِک مالی میکنن خودشون رو و.... ساعت ۲ صبح میخابن 11 یا 12 ظهر پا میشن،این جوون به نظرتون میتونه شوهر خوبی باشه یا پدر شایسته ای برای بچه اش
      • نورا پناهیان گندکاووس ۰۷:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
        5 0
        دلتون،خوشه،خدایی،برین،غزه،ببینین،چ،خبره
      • IR ۰۷:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
        4 0
        خداوند هدایت شون کنه
      • فراست IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
        5 0
        ببخشید عذرخواهی میکنم.وای این چنین بازی همستر و امثالهم کار بیهوده ای هست و هیچ نفعی درآن نیست.
      • سلطان قاِیم ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
        5 0
        همه تامین هستن آدم دیدم ماهی 40میلیون درآمد داره این بازی رو انجام میده مردم میخوان راحت پول در بیارن
      • IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
        4 0
        افرین برچشمان همیشه بیدار پلیس احسنت
      • IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
        5 0
        چقدر پیگیر خدا قوت برادر اینجوری اختلاسم کم میشه
      • User ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
        5 0
        نمیخواد برا یه موش کسیو تحت پیگرد قرار بدید برا اونایی که باید.. اقدام کنید
      • هراز سرد IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
        4 0
        بازی ھمستر باید بستہ بشے
    • سردار بوکان IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      5 0
      هیچ وقت تلگرام نمیاد با ابروش بازی کنه اگه اسکم بود و عوامل اونها کلاه بردار بورن خودشون جلوش رو می گرفتن دوم اینکه اعلام پشتیبانی صرآفی های بزرگ‌مخصوصا bingx و... حکایت از با ارزش بورن این رمز ارز داره ولی یک نکته رو نباید فراموش کرد انتظار این رو نداشته باشید میلیاردی سود کنید چون روزانه به همه ۵
      • خان زاگرس IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        3 0
        در انبوه مشکلات کشور هیچ مورد مهم تری از بازی همستر نبود که نیاز به فتوی داشته باشد ؟؟؟
      • لامع IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        4 0
        داداش ۱۱ میلیون تاچ ال سی دی برا شما پولداراس ال سی دی گوشی من ۱۵۰۰ هست کل ارزش گوشی من ۱۱ میلیون نمیشه
      • کابوی ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        4 0
        بیت کوین هم همین الان وجود خارجی نداره ولی میلیاردها تومن می ارزه!
      • هوادار IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        4 0
        هروقت اینها چیزی رو نهی کردن و گفتن خوب نیست بدونید خیلی خوبه و خودشون دارن کسب میکنند مثل مزرعه ماینر ها
      • ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        5 0
        مگه نات کوین تبدیل به پول نشد بر فرض تبدیل به پول نشه . بازی خوبی هست.
    • سردار بوکان ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      3 0
      ....به همه ۵ الی ۶ میلیون توکن رایگان می ده ولی از یک چیز خوشحالم تو مملکتی که بورسش اعتبار و ارزش نداره این باعث ایجاد انگیزه و امیدوتحرک در بین همه شده انشالله پروردگار روزهای خوبی رو برای هممون رقم بزنه ، امین یا رب العالمین
      • قمر الملوک IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        4 0
        من تو بورس به خاک سیاه نشستم و پسرم ۴۰۰ هزار تومانش از این راه ۴ میلیون شد آقای پلیس فتا لطفاً مستند صحبت کنید با دلیل و سند و مدرک
      • طبرستان ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        4 0
        ما به راحتی نخواستیم پول به دست بیاریم ، روزی 12 ساعت جون کندیم آخر ماه حقوق مون قد کارگر عراقی نیست
      • طوطی هندی ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
        5 0
        خدا لعنتش کنه خدا جوابشو بده من که فکر نمیکنم پلیس فتا کاری کنه خط من کردن ۳روز رفت کاری نکردن پشیمان شدم حالا فکرکنید برای سنجاب کاری انجام بدن ؟خدا کنه
    • زورق IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      5 2
      بی عقلی و دیگر هیچ
      • کوچه و بازار ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        6 0
        من که اصلا نرفتم سمت این بازی اما دو تا طرز تفکر برام جالبه یکی مردمی که برای سودای یه مقدار پول این همه خودشونو به آب و آتیش میزنن و یکی هم مسئولین که هر چیزی رو تهدید میدونن و اگه مضر هم نباشه یه تفکر تهدید پندار دارن
      • گوزن سیبری ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        3 0
        مثه بورس به خیال پول باد آورده هجوم نیارید. بعد میگید دولت پول ما رو خورد.
      • خون قرمز IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        3 0
        هیچ چیز تو دنیا مجانی نیس
      • ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        4 0
        به خاطر تورم کمرشکن که هرچی هم کار میکنی باز عقبی!
      • دربندپارس ۰۷:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
        3 0
        ما که آب از سرمون گذشته ،ما رو از چی میترسونی؟
      • تاروپود ۰۷:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
        8 0
        فرهنگ سازی غلط در جامع
    • موزون ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      4 1
      من نصب کردم و چندکلیک هم کردم..... ولی به نظرم یه جای کار میلنگه.... مگه میشه همینجوری پول به حساب بریزن.....؟.....
      • صامتی ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        4 0
        ما خودمون عقل داریم و میگیم هیچ جایز است دزدی که نمی‌کنیم داریم وقت میزاریم بازی می‌کنیم پول در میاریم
      • توران ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        3 0
        من از نات کوین ۴۰۰ دلار گرفتم البته منم همین فکر میکردم وگرنه راحت پول ی سمن سورن در میاوردم
    • یارانه بگیر ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      4 0
      ببین اوناهم از اینترنتی که برای بازی میدی سود می کنن وشاید حتی او نا از ما بیشتر سود کنن!
      • مارینا ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        4 0
        اره ولیکن که من با ناتکوین ماشین گرفتم
      • کهنه رفیق ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        1 0
        افرادی که بیش از حد درگیر استفاده از تلفن همراه و این بازی شوند، در مرحله اول دچار آسیب در بخش‌های گردن، شانه، آرنج و دست‌ها می‌شوند و اگر این موضوع به صورت طولانی ادامه پیدا کند کمر و بخش‌های دیگر بدن نیز دچار عوارض‌های شدید خواهد شد.
    • طلوع IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      4 0
      امام علي به مالك اشتر اگر ديدي همه از يك مسير ميروند تو از مسير ديگر برو چون راهي كه همه مي روند غلط است
      • هگمتانه IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        5 0
        کسب زمین و مال از طریق ارتباطات و رانت و قدرت چطوره؟!
      • بیچاره IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        4 0
        حالادرکدوم پروژه های فاخرمشغولی که انقدادعامی کنی وخوشحالی؟!!!
      • افسانه مستعلی دانشگاه تهران ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
        5 1
        بحث سر خوب بودن یا نبودن بازی همستر نیست.موضوع حیوان ازاریست.به نظر بنده هر کس به هر صورتی حیوان بی پناه و معصومی را چه گربه چه سگ چه سنجاب و مرغ و خروس و ...را آزار دهد ،باید به سختی مجازات شود و همان بلایی که سر این موجودات دوست داشتی می آورد، بر سر خودش آوار کرد.
    • زاگرس سربلند ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      4 0
      از بورس و جذابیت هاش هم کاش کمی مینوشتی
      • دربند پارس IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        4 0
        کافر همه رو به کیش خود پندارد ما روزی 12 ساعت دنده عوض می کنیم ، چندرغاز در میاریم ولی هزار تومن از کسی کلاهبرداری نکردیم
      • کاروان IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        3 0
        همستر مهمتره،بقیه چیزهارو کار نداشته باش.
    • رود ارس ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      3 0
      سلام این بازی شاید مال هکرها باشد اما چند خوبی دارد مثلا نمی خواد سرمایه و پول تو توش بزاری خبرهای هم که درموردش بیشتر الکی وهیچ توضیح علمی نداره منظورم این خبرها نیست میان میگن دوزدی خب چرا میان تا اطلاعات ندارن حرف می زن.
    • ذوالفقار ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      4 0
      بورس ایران که خورد دار و ندار مردم رو کسی حرام و حلال نگغت حالا ...... واقعا راست گفته پیر قدیم دنیا ببین چه گنده
      • عارف اردبیل IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        3 0
        شما میگید این بازی سودی نداره سمتش نرید حال بگین بورس سودی نداره برای کسی سمتش نرید کسی سودی کرده از بورس؟
      • وجیه الله گراور IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        5 0
        قبلا گفتید بروید بورس سرمایه گذاری کنید وقتی که مردم رفتند بورس را نابود کردید که باعث ضرر و زیان خیلی ها شد. حالا رفتند سراغ این کار اونوقت می گویید نروید سراغ این برنامه چون فلان است و فلان اول مسئولین حقوق ها را زیاد کنند. تورم افسار گریخته را پایین بیاورند. کرایه ها و...... درست کنند بعد ببینید
      • متمدن IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        4 0
        می گویند ایرانیها بیعارند چگونه است مهاجرت که می کنند موفق می شوند ؟؟؟
      • شیپور IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        0 0
        عزیزم شما چرا فکر میکنی کارکردن یعنی با بیل و کلنگ و چکش توی سرت بکوبی بدنت رو فرسوده کنی تا پولی که درمیاری حلال باشه؟ مگه نمیشه با مغز و عقلی که خدا بهت داده کار کنی؟ میگن به جای تکون دادن بدن ٧٠ کیلوییت مغز ٢٠٠ گرمیت رو تکون بده، توی این دوره زمونه باید هوشمندانه با فکرت کار کنی نه با بدنت.
    • دادار ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      6 4
      اولا اینها پول مفت به کسی نمیدن ثانیا اینها همش کلاهبرداری آخرش هم میفهمین که کل حسابانون را خالی کردن ، از ما گفتن بود یاعلی
      • بایرامی IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        8 0
        به شما چه مربوطه ؟؟وقت و انگشت و موبایل خودشه و دوست داره نابودش کنه ربطش به شماها چیست ؟؟؟
      • ساحل فروردین IR ۰۷:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
        4 0
        چه کشور قانونمندی داریم. افتخار میکنیم. که قانون. حاکم است
    • وسمعی IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      4 1
      همستر بازی مزخرفی هست آخر سر همه را کلاه می گذاره و فقط توانسته تعداد زیادی مخاطب را جذب تلگرام کند .
    • پارتیزان ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      4 0
      از بورسی بگین که سال 99تشویق مون کردین
      • زارع IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        4 0
        وقتی هر روز در تهدید از دست دادن کارت باشی یا در آمدت را بورس نابود کند یا تورم مشخص است برای جبران هر کاری می کنی .
    • شامیر ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      5 0
      خیلی جاها گفتند این کار رو نکنید ،بد.تهش فهمیدیم چه اشتباهی کردیم که انجام ندادیم. توکل به خدا میریم جلو
      • حیدر وثوق نیا ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        4 0
        این موضوع مختص به ایران نیست و براساس مطالعات صورت گرفته این موضوع در سراسر دنیا وجود دارد و مادیات تمام فکر و ذهن مردم سراسر دنیا را گرفته است. کو ؟ پس چرا ما نمیبینیم؟ چرا مردم آلمان ، ژاپن و فرانسه و انگلیس و حتی کشورهای آمریکای لاتین و کشورهای فقیر آمریکا همستر بازی نمیکنن ؟ چرا فقط مردم ایران
      • 313 IR ۰۷:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
        3 0
        به شما چه مربوط
    • سردسیر ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      5 0
      کاملا موافقم انجام این بازی توجیه عقلی و دینی نداره
    • یک مادر ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      4 0
      اعصاب و روان مردم رو نشونه گرفتن. الان هم که موقع کنکور هست بیشتر بچه ها از کنکور جا می‌مونن.
    • لیلی برخورداری ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      5 0
      بازی همستر؛ بازار داغ روشنفکران برای حمله به ایرانی‌ها
      • حجاب ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        5 0
        فرهنگ همیشه از بالا به پایین سرایت پیدا میکنه برادر . پس مردم اگه بد شدند باید از جای دیگه پیگیر بشی
    • ایزدی خواه IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      7 0
      نویسنده یادداشت که آقای معروفی باشه همه چیز را ربط میده به رژیم صهیونیستیو ایشان کلا هر اتفاقی در جهان می افته را ربط میده به اسراییل ذهن این بشر پرشده از تنفر به این رژیم
      • طپش ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        4 1
        هیچکس نمیدونه فقط تو میدونی
      • زاگرس سربلند ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        3 1
        این هم مثل بقیه حرفهاشونه دروغ بزرگ است سود هم وجود داره
      • راه شب IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        5 0
        این یارو کیه تو فضا سیر میکنه
      • داور ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        4 0
        لطفا همه این نظرات را برای اقای معروفی ارسال کنید
      • بامداد ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        5 0
        شکمت سیر هست
      • بلوچ IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        4 0
        الان اکثر مردم برای گذران زندگی مجبورند دو شیفت یا حتی سه شیفت کار کنند .در حالیکه میانگین کار روزانه در کشورهای پیشرفته بسیار پایینتر از این مقدار است .پس اونیکه میگه مردم ایران حال کار کردن ندارن مطمئنا جامعه شناس نیست بلکه جامعه نشناسه .
      • قادر ملاطایفه ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        0 0
        آقای معروفی درست گفتند.هدف اصلی از انتشار این بازی، پرت کردن حواس مردم ایران از انتخابات ریاست جمهوری است که قدرت‌ساز است و بسیار به ضرر صهیونیست‌ها و آمریکا و انگلیس است.
      • ماندان صبری از قشم ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        0 0
        بسیار عالی تحلیل کردید ای کاش بیشتر در این مورد صدا وسیما تحلیل داشت .
      • منعم از قصرشیرین ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        4 0
        تحلیل خوبی بود ،دست اندر کاران باید بهوش باشند ، کسیکه پولدار شدن افراطی و صرف براش هدف بشه بزودی در این راستا از هیچ اقدام فسادزایی برای رسیدن به هدفش در جامعه رویگردان نخواهد بود، در حال حاضر هدف دشمن برای ما مسلمانان جمعیت جوانی هست
      • منعم از قصرشیرین ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        0 0
        که بجای کار و تلاش و فعالیت میخواد بدون کار ره صد ساله یک شبه طی کنه، اینستاگرام باز می‌کنی پر از مخاطبان اینفلوئنسر ها و سخنرانانی که پولدار بودن و رفاه زدگی رو با تمام وجود و بصورت افراطی تبلیغ میکنند، تمام اینها به مخاطب داره تحمیل می‌کنه
      • منعم از قصرشیرین ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        0 0
        اگر فرهنگ بسمت مطلوبی پیش نمیره و باید جلوی این القائات دشمن رو گرفت با آگاه سازی جوانان و ارائه برنامه های آموزشی صحیح با رشد معنویات در تفکر جوان کار درست برای مقابله همینه
      • IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        4 0
        عالی بود 👏🏻👏🏻👏🏻🌹🌹
      • کاروان ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        0 0
        وقتی اطلاعات نداری مجبور نیستی بنویسی کوین های بی ارزش نویسنده ی مطلب در حیطه خودت خبربذار
      • شورانگیز مهر ۰۷:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
        2 0
        آقای معروفی درود به شرفت
      • ریحانه مستوفی ازنا IR ۰۷:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
        2 0
        👍👍👍💯💯💯
      • مریم سراجاری از لنگرود ۰۷:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
        3 2
        پس چون شکم مردم سیر نیست مجوز داشته باشند برن سنجاب و آهو و بز کوهی و .... بگیرن بخورند ؟؟؟ خجالت نمی‌کشین ؟ هر کاری رو انجام بدن به بهانه مشکلات اقتصادی ؟ حیوان های بیچاره از دست انسانها کجا فرار کنند ؟ اینکه اقتصاد داغونه چه ربطی به حیوونها داره آخه ؟؟
      • ساحل فروردین IR ۰۷:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
        2 0
        منفی دادم چون فقط دنبال لایکی توهرشرایطی
      • فریبا مومنی IR ۰۷:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
        2 0
        خداحفظتون کنه آقای معروفی
    • تارزان IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      5 0
      خورشید رو رها کرده چسبیده نور شمع. برای مطرح شدن هر تیتر و هر حرفی نباید زد
    • ناصری IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      4 0
      من می خوام فقط بازی کنم و پول هم خیلی فایده ای نداره
      • مینا منتظری از نجف آباد اصفهان IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        20 0
        شما راست میگی و خیلی دلسوز مردم هستی لطفا بازار بورس را درست کنید که آخر کلاهبرداری از سرمایه و سهام مردم است ! همستر پیشکش !
      • چوبین ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        2 0
        چشم شما خودتو ناراحت نکن
      • مرجان هرندی از شیراز IR ۰۷:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
        2 1
        چرا هر کار زشتی رو توجیه میکنید ، اینطوری باشه پس چون تامین نیستیم بریم گربه های دم خونه امون و بگیریم ببریم بفروشیم یا بپزیم بخوریم چون گوشت گرونه! نظرتون چیه ؟ آنقدر هر کاری رو نچسبونید به مشکلات مالی اینکه وضعیت اقتصادی همه داغونه مجوز انجام دادن هر کاری نیست
      • شجاع الدین خبازیان از کاشان ۰۷:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
        2 0
        حرف مفت نزن ،جوونا اکثرا تنبل هستند
    • مهیا دهقانی IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      3 0
      میلیارد هم به من بدهند این کار را نمی‌کنم. سلامتی‌ام مهم‌تر است.
      • IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        2 0
        :))))))))))) بشینن یکی بیاد ازشون بخره🤣🤣🤣
    • کمان داران ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      7 0
      بازی های موبایلی خطر ایجاد آسیب‌های جدی به سلامت از جمله انگشت ماشه، گردن تکست و سندرم چشم دیجتال را به دنبال دارد.
      • IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        0 0
        بخشی از ملت ایران واقعاً بدبخت هستند و هربار جذب شرکتهای هرمی و حالا این نوع کلاهبرداری شده‌اند، اما هر موقع مالباخته میشوند، طلبکار دولت شده و ننه من غریبم بازیشون شروع میشه.
    • گندم ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      4 0
      آقای مکارم شیرازی درباره این بازی گفت:با توجه به ابهامات زیادی که این نوع ارزها دارند، از جمله اینکه منشاء استخراج آن روشن نیست و نیز غالبا اعتبار آن از سوی دولت ها پذیرفته نشده و همچنین منشاء سوء استفاده های زیادی شده است، معامله، سرمایه گذاری و درآمد حاصل از آنها جایز نیست.
      • خ.خ ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        4 0
        کاش فتوایی هم برای فقر میدادن.
      • چوبین ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        3 0
        مراجع دیگر محترم تقلید در خصوص سقوط بورس و از بین رفتن دارایی مردم هم فتوا صادر نمایند ...
      • ظفری ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        6 0
        کسب در آمد از رانت، سود بانکی، ربا، فساد، رشوه و .... چطور؟!
      • رضاخان IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        4 0
        یکدفعه کل اصناف و مسئولین شدن نگران مردم!!! فیزیوتراپ..پلیس.. مهندس صنایع غذایی.. بقال سرکوچه.... کسی واسه نون سفره ملت نگران نبود
      • شرقی IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        4 0
        یک عمر کار کردم روز و شب آخرش چون نه پارتی داشتم و نه به جایی وصل هشتم گرو نه هست معلومه هر کی من و امسال من رو ببینه با خودش میگویید با کار و تلاش به هیچ جا نمیرسی پس از راههای دیگه برو و دیگه کسی مثل من صمت تولید و اینجور کارها نمیره وقتی می بینند که کار کرده و نکرده مفلس فی امان الله هستند
      • ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        3 0
        چشم شما خودتو ناراحت نکن
      • ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        3 0
        شما ها با همه چی کار دارین؟؟؟؟
      • فشم ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        0 0
        حرام هست ون بابتش کاری نکردین اون بازی صهیونیستیه و بیت کوین هم مثل اون
      • IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        11 0
        کو گوش شنواااااا.
      • IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        0 0
        کجاست چشمان بینا و با بصیرت ؟؟که مشکلات معیشتی مردم و این همه فقر و گرانی و بیکاری را ببیند؟! حرف حق تلخ است ای مسلمان !
      • ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        6 0
        کلا حرام است
      • ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        4 0
        چرا دقیقا ؟
      • ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        0 0
        چون اکل مال به باطله مزد باید در برابر کار خرید و فروش خدمات آموزش تولید واقعی باشه
      • پیام رازینی IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        0 0
        شما تفسیر به رای نکنید . سرمایه درآمدی همستر به جیب صهیونیستها می رود . شما هم برای آنها درآمد حاصل می کنید . منشا اکثر رمز ارزها آمریکا و بخصوص هوش مصنوعی تعبیه شده در اراضی اشغالی فلسطین و در دست صهیونیستها است .
      • برازنده از گرمسار ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        2 0
        هیچ گناهی نیست که نشود اینجوری توجیهش نکرد حتی چنین و چنان کردن با تو
      • ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        5 0
        البته اینجا فقط مسأله فقر مالی نیست موضوع فقر فرهنگی و فقر فکری هست
      • شب نامه ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        0 0
        از ترس اینکه آقایان ناراحت نشوند میگوییم بله حق با توست، ولی جریان افت دارایی ها و زوال کلیات و ساختار های اقتصادی ایران را فقط که میتواند نبیند.
      • گوژ پشت نتردام IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        2 0
        همه اش از فقر این نتیجه طمعکاری و فریب خوردن از تبلیغات آن است نه فقر و بی پولی
      • کیان ایرانی ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        2 0
        لازم است نهادهای اقتصادی، خرید و فروش رمز ارز را حرام و غیرقانونی اعلام کنند.
      • فتوح السلطنه IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        0 0
        یعنی چی؟ خیلی ها تریدر هستن نونشون رو از این خرید و فروش ارز دیجیتال در میارن این چه طرز تفکریه؟؟ انگار نه انگار در قرن ٢١ زندگی میکنی!
      • انارشوشا ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        0 0
        امروزه عصر تکنولوژی است و هر کسی که با تکنولوژی مخالف باشد از زندگی عقب است .
      • سربازِ فرمانده IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        0 0
        از نظر فقهی باید تولید خرید و فروش خدمات آموزش و.. یعنی کار حقیقی باشد در مقابلش مزد بگیرد و گرنه میشود اکل مال به مدینه(عنوان فقهیش)وحرام است فتوای فقه ها در این زمینه موجود است
      • شیفت شب IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        0 0
        مراجع کسب درآمد از این طریق را جایز نمیدانند؛ با صرافی های داخلی و سایت هایی که این رمز ارزها را تبلیغ میکنند برخورد کنید
      • بی تن IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        0 0
        خداییش خودت فهمیدی چی گفتی؟
      • احمد آقا ۰۷:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
        2 0
        خلق الله کشورهای دیگه پس چشونه نابغه آمریکایی ها و اروپایی ها که تامین هستند چرا ۲۴ ساعته همستر بازی می کنند؟
      • IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
        1 0
        خداروشکر،،مشکلات مملکت تمام شد
    • غلام ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      3 0
      با سلام چرا حضرات در مورد ربا خواری بانکها ، اختلاس های پنهان و نهان ، تورم افسار گسیخته ، ووووو که کشور را فرا گرفته فتوا نمیدهند . ولی فوری برای یک موش فلک زده فوری دست به قلم می شوند ، چرا روزی که مردم با تبلیغات دولتها برای بورس هجوم آوردند هیچ کس از مراجع صداش در نیامد که این دست در جیب مردم کر
    • عامرسمیر عاطف IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      4 1
      باور كنيد مزاحم نيستم اين اينترنت پايينه سرعتش .تعجب من! ديروز برق رفت همزمان اينترنت هم رفت .هم همراه اول هم ايرانسل ..مگه ماهواره اي نيست؟ بعد چرا فروشگاه تند تند رو اينستا تبليغ مي فرسته؟اين سوالات من از رييس جمهور جديده . جواب داد راي ميدم .
      • کارشناس میز اوکراین ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        4 0
        به عنوان شخصی که بازی موبایلی کردم کسب درامد دلاری داشتم. به غیر از عوارض این بازی مساله کلاهبرداری این بازیه .شما سکه وپول جمع میکنید .خالق بازی پول را از اسپانسر میگیره .ولی قرار نیست راه خروج پول را نشون بده یا بده ...بعد در عرض یک سال امکان مسدودشدن بازی صورت میگیره ....یا اینکه بروزرسانی شده پو
      • IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        4 0
        آفرین دقیق بازی موش وتله و پنیر هست
      • آفساید IR ۰۷:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
        2 0
        برو جمع کن بساطتو میخای خودی نشون بدی منم وجود دارم یعنی تو دلت برا سنجاب سوخته خخخخخ
    • غلامعلی ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      3 0
      خبر خیلی کوتاه ولی بسیار گویاست تقریباً سومین ماه سال 1403 رو به اتمام است و تازه قانون بودجه سال 1403 ابلاغ می شود.
    • طوفان ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      3 0
      درباره مهمترین مسایل و مشکلات مردم که اتفاقا مربوط به ماست خودمان را به خواب، بیهوشی و کما می زنیم و درباره مسایلی اظهار نظر می کنیم که اصلا مساله مردم نیست
    • شاندیز IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      4 0
      من نمیگم پول میشه ولی اگر یه درصد پول شد برای بعضیا حاضری بیای بگی اشتباه کردم؟ قطعا و حتما خیر ، همونطور که توی نات کوین همه میگفتن سر کارید ولی ملت پولشو خرجم کردن الان ولی جز یکی دو نفر احدی نیومد بگه اشتباه کردیم ، کلا عادت داریم حرف بزنیم ولی مسئولیتش رو قبول نکنیم بخصوص شماها
      • ابوذر ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        4 0
        بیخودی حرف نزنید! وقتی من مهندس با بیشتر از 20 سال سابقه کار از صبح تا شب جون میکنم و درآمدم بازم زیر خط فقر هست و میبینم بیشتر راهم رو رفتم و نتیجه ای نگرفتم ( یعنی هیچ امیدی به کشور و مسولانش ندارم!) روی میارم به کارهای دیگه
    • اردبیل آماده ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      5 1
      شماها کی به فکر مردم بودین که این دومی باشه؟ فقط بلدین فیلتر کنین و محدودیت ایجاد کنین. گوشی و انگشت خودمونه دوست داریم بازی کنیم. شما خیلی دلت به حال مردم و سرمایه مردم سوخته برو بورس رو پیگیری کن. مگه بر بستر اینترنت نبود؟
    • نجاتی ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      4 0
      همستر بازی میکنند یا نمی‌کنند این یک مسئله کاملاً شخصی است وارد حریم خصوصی مردم نباید شد هزینه اینترنت هزینه گوشی و برق و وقت و همه اینها رو خود مردم میدهند !!! این هزینه ها رو دولت یا نیرو انتظامی که نمی‌دهد در ثانی نیرو انتظامی وظیفه اش موعظه کردن است آیا؟ وثالثا چرا مردم این رفتار رو انجام میدهند
    • مرزبان آذربایجان IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      6 0
      هیچ چایی از دنیا مردمی به خوبی! مردم ایران نداریم. خیلی خیلی ساده هستند و فوری باور می کنند. اگر کسی به انها وعده مجانی شدن بدهد یا وعده 50 هزار تومن یارانه ( معجزه هزاره!) یا وعده فروش موبایل ارزان بدهد همه سرازیر می شوند و میگویند مثل او در دنیا نیست. خوب. دنیا هم پر هست از کسانی که از این مردم خی
    • ثیهاد IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      3 0
      سود فقط در بورس است که بنده خدا ۵۰۰میلیون آورده ۵۰میلیون مونده براش؟!
      • شرق آباد ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        3 0
        زیرا تورم این قدر بالاست که طرف حساب می کند اگر 200 سال کار کند صاحبخانه می شود بعد با خود می گوید شاید راه های دیگری هم باشد و بعد به قول شما دست به هرکاری می زند وگرنه اگر با یک سال کار کردن می شد خونه خرید همه ی مردم به قول شما دیگه لازم نبود به مادیات فکر کنند و فکرشان ٱزاد می شد.
      • بازیگر IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        3 0
        یک سایتی بود هر آگاهی که می دیدی یک سنت می داد ، روزی 5 دلار درمیوردی میشد ماهی 9 میلیون ، حقوق یک ماه یک کارمند و کارگر، همه کاربرهاشم ایرانی ها و کشورهای مشابه بودن ، چون برا ما ماهی 150 دلار پولیه ، طرف تو اروپا داره روزی 150 دلار در میاره معلومه نمیاد خودشو مسخره این چیزها بکنه
      • IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        2 0
        مگر این که مغز طرف سالم باشه که بخواد 206 رو با چند صد میلیون سکه مجازی عوض کنه
      • IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        3 0
        درباره بیت کوین هم همین نظر بود دهه قبل الان ارزش بین کوین چند ده هزار دلار است .
      • پل ورسک IR ۰۷:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
        2 0
        بله دلار درآمد زا هست و اون کسی ک نات جمع کرد طرف ۳۰۰ میلیون فروخته اگه کار میکرد ۵ سال باید میرفت کا رگری چرت و پرت نگید خواهشا داخل ایران اگه همین کارا نکنی کلات ...
    • علم کوه ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      4 0
      پلیس سابق فتا واقعاً نمی دونه چرا مردم به این بازی روی آوردن ،یعنی اصلا معلوم نیست ریشش کجاست ،مردم ایران ساده نیستند مشکلات معیشتی و اقتصادی علت اصلیه
    • فروتن ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      4 0
      وقتی سن بازنشستگی را به 65 میرسونند و حداقل سابقه کار میشه 35 سال و بورس به این وضع فلاکت بار در میاد مردم به سمت راه های ساده تر کسب درآمد میرن
      • بردبارخان IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        4 0
        خانومی گفته کار هست کارکن نیست؟؟؟ کار هست ولی با چه قیمت حقوق حقوق می دن ۵میلیون تا ۷میلیون با بیمه خودت و هزینه رفت و برگشتت نهایت ۳میلیون بمونه برات لطفا بدون آمار اطلاعات ندید اگر آمار دروغ بدید خدا هم یک‌روز زمینه اعمالتون می کن
      • تندباد زابل ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        4 0
        وقتی طرف هر چی میدوه به جایی نمیرسه خوب معلومه به هر دری میزنه بتونه درامد زایی کنه. با این وضعی که واسه مملکت ساختن این کارا عجیب نیست.
      • تایباد IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        4 0
        هم مردم و هم مسئولین باید بیشتر تلاش کنن تا نتیجه بگیریم! افغانی هم که به ایرانی ها میگوید تنبل اگر زرنگ هست کشورش را نجات دهد
      • نامور IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        3 0
        کسی که در یکی از ثروتمندترین کشورهای دنیا در حال تقلا در فقر است به هر شاخه سستی چنگ میزند!!!! ندیدن این مسئله واضح از سوی این کارشناسان کیلویی مواجب بگیر عجیب نیست!
    • گوهر ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      4 0
      راه ساده تر برای کسب درآمد یعنی جیبت را خالی تر از قبل میکنند. هیچ راه ساده ای برای کسب درآمد نیست
    • علی رضا دانش آموز IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      3 0
      به هر حال سنگ مفت گنجشک هم مفت شما که سودی برای مردم ندارید ولی خیلی از افراد با یه ذره وقتی که واسه نات کوین گذاشتن حدود 30 میلیون یا حتی بیشتر سود کردن! همستر هم شاید سود داد
      • جرسومه ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        4 1
        تاچ کن که داری میلیاردر میشی! فقط با هواپیمای شخصی که داشتی رد میشدی واس ما هم بوق بزن قربون دستت! ??? ((-!-))
      • مبرهن از از لنگرود بارکوسرا ۰۷:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
        2 2
        قشر ضعیف اصلا ارز دیجیتال ندارند این بازی ها برای مرفهین بی درده
    • جمکرانی IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      3 0
      اگر شما فیلترش نکنید سود میکنیم درثانی بورس که نه خارجی بود نه فیلتر بود پول مردم بدبخت دود شد چرا کسی صداش درنیومد؟
    • چگینی ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      4 0
      مردم حال کار کردن دارن !!!!!!!! ولی از بس با سیاستهای درست اقتصادی دولتمردان فقیر و فقیرتر شدن ، برای رسیدن به منبع درآمدی ارزی که در تلاطم نوسانات نرخ ارز از فقیر تر شدنشون جلوگیری کنه ، به هر ریسمانی چنگ میزنن. دوستان صاحب نظر که نفستون از جای گرم بلند میشه ، به جای تحلیل شخصیت مردم ، به داد وضعیت
    • چگینی ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      4 1
      ادامه.... به داد وضعیت اقتصادی و معیشت مردم برسید . چرا متوجه نمیشین وقتی طیف بسیار گسترده ای از مردم به سمت چیزی هجوم میارن ، دلیلی جدی تر از این تحلیل های سطحی شما پشتش هست . خدایی سرتون و کردین زیر برف.......
      • رضاجلالی IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
        1 0
        به نام خدای مهربان باسلام و نهایت احترام درود بر پلیس باشرف مملکت واقعا از اینکه با افراد حیوان آزار مقابله شود سپاسگزارم اینجا حقیقتا پلیس نماد افتخار ملی هست که با ظلم به آفریده های خدا مقابله می‌کند
    • جردن IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      3 0
      به قول مرشد ما .این کار ،کار نیست
      • 313 IR ۰۷:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
        2 0
        به شما چه مربوط
      • ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
        2 0
        اشرف مخلوقات🤣🤣
    • زرین IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      6 0
      کار کنیم که چی بشه . من دوسال پیش کارگاه ساخت کابینت زدم و کار میکردم خیلی عالی یک شبه شهرداری تصمیم گرفت یک راسته خیابان را عریض کنه و کارگاه من بدبخت رو خراب کردند . هرچی گشتم کارگاه با قیمت مناسب گیر نیاوردم و مالیات رسید و چک ها رسیدند و خلاصه همه چی به هم ریخت و بعد از دوسال کار سرمایه من از یک
    • زرین ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      3 0
      ادامه....من از یک میلیارد شده دو تومن . من اگه دو سال پیش یک میلیارد رو سکه خریده بودم الان حداقل چهار میلیارد داشتم نه کار کرده بودم و نه کمر درد کشیده بودم . همون کار نکنیم سنگینتره
    • راحله امیر شریفی IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      3 1
      این کاربران این بازی درکی از این موضوع نداره که مردم باتلاش زیاد دارند کار میکنند تا در همستر سکه جمع کنند و ابایی از کار ندارند چون میدانند هرچه تلاش کنند مزد میگیرند اما در نظام اقتصادی ایران کار بکنی یا نکنی فرقی نداره چون یه عده بارانت پول درمیارن و بقیه برده اند
    • شرق آباد IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      3 1
      زیرا تورم این قدر بالاست که طرف حساب می کند اگر 200 سال کار کند صاحبخانه می شود بعد با خود می گوید شاید راه های دیگری هم باشد و بعد به قول شما دست به هرکاری می زند وگرنه اگر با یک سال کار کردن می شد خونه خرید همه ی مردم به قول شما دیگه لازم نبود به مادیات فکر کنند و فکرشان ٱزاد می شد.
    • لردگان ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      5 0
      ایرانیان تنبل نیستند اما پر توقع. شده اند و ناراضی از همه چیز. این روزها اتفاقا کار درآمد خوبی دارد و اگر کمی تخصص هم داشته باشی درآمد بسیار خوبی بدست می آید. هیچ صاحب تخصصی در کار ازاد این روزها کمتر از روزی. دو میلیون درآمد ندارد
    • میراژ IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      4 1
      در کشور‌های توسعه‌یافته که افراد امکان پس‌انداز دارند و می‌توانند پس از دو سال کار مداوم، صاحبخانه شوند و خودرو مورد نیاز خود را تهیه کنند، کسی به دنبال یک‌شبه پولدار شدن نمی‌رود.
      • ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        4 0
        کورش کمپانی رو هم شما دلتون می خواست و به کسی ربطی نداشت ولی بعدش مقصر دولت بود که چرا چیزی نگفته
    • خدمتگزار نظام IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      4 0
      یکی از دلایل این کار بی ارزشی پول ملی است. در خیلی از کشورها که پول ملی قوی دارند اساسا برای مردم به صرفه نیست که به دنبال چنین برنامه هایی بروند.
    • حسینی خراسانی IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      4 0
      میدونستید بازی همستر بر خلاف بقیه بازی ها به ضربه زدن احتیاج نداره؟؟ سیستمش متفاوته . از همستر دفاع نمیکنم و ردش هم نمیکنم فقط میگم قبل اینکه یک چیزیو نقد کنید حداقل ۴ تا کلمه در موردش تحقیق کنید
      • فروتن IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        0 0
        اگر اصطلاحات انگلیسی را مطالعه کرده باشید، یک عبارتی به نام rat race وجود دارد که «سگ‌دو» و «دوندگی بی‌حاصل» ترجمه شده است. بازی همستر که یک موش را نشان می‌دهد دقیقاً همین است و قصد آن سرگرمی بیهوده برای غافل شدن از موضوع مهم اراده ملت برای مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری ایران است.
    • دلتا ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      3 0
      بورس ایران و سرمایه گذاری درست رو نابود کردید که ملت همش دنبال این چیز ها هستن
    • شبان از قم ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      5 0
      این به اصطلاح متخصص اینقدر تخصص نداره که بفهمه با ضربه زدن توی این بازیا به جایی نمیرسه کسی !استراتژی داره که نه زمان زیادی میبره نه ضربه زیادی نیازه ،
    • ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      4 0
      از بیکاری بهتر نیست بدتره
    • سیدباقر مرعشی نجفی IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      5 0
      همه دیدند یک برنامه موبایلی چقدر راحت یک موج جهانی راه انداخت و تا این ساعت 100 میلیون نفر برنامه همستر را نصب کردند کار به بدی یا خوبی این برنامه ندارم حرف من چیز دیگری است که باید صدا و سیما و پیامرسان های داخلی به ان توجه کنند و ان روش مناسب جذب مخاطب است...
    • الف لام میم ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      5 0
      عزیزم مساله اینه اکثریت بازی ها اگر کیف پول نباشه امکانبرداشت نباشه مسدود میشود‌.یا بازی بروزرسانی شده و پولتون میسوزه ...و من خیلی راه ها را رفتم همشون اسکمبودند کیف پول هم نبود.مگر اینکه لازم بودسرمایه گذاری کنیم .یا گاهی مجبوریم کیف پول را بخریم
      • IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        14 0
        داداش شما خودتو ناراحت نکن، راحت باش
    • کارشناس میز اوکراین IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      4 0
      .......یا اینکه بروزرسانی شده پولهاتون میسوزه ..ربات تلگرام هم خیلی راحت مبتونه مسدود بشود.... اونهایی که میگندپولمون تو بورس سوخت واسه اینه که بعضی با فروش نیازهاشون رفتند داخل بورس .بورس سقوط کرد دیگه توانایی خرید سهام نیست .دستوری سهام ها قرمزمیشود.
    • گدازه IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      8 1
      اگه در دراز مدت. لمسی. اتفاق نیفتاد هرچی میخواهید بگویید فاجعه. لمس. اندام. از طریق انجام این بازی. در راه است. خصوصا اینکه. مدام. به صفحه نمایشگر. بیوقفه. ضربه زده میشود از دست این ادمای طمع کار که سر هیچ. به سلامتی خود صدمه میزنند از ما گفتن.بود
      • پنج شیر IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        4 0
        چرا داری غیراخلاقیش می کنی؟مگه میخوان چکار کنند؟
    • قم صفائیه ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      7 0
      آقا این همستر الکی الکی هست . پسر من با کامپیوتر فایل apk اش رو دستکاری کرده و هر بار که روی صفحه میزنی 1000 تا سکه میده .معلومه که خیلی الکی هست که یه بچه میتونه برنامه نویسیش کنه
      • IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        0 0
        یه جا صف بود برا لگد و پس گردنی طرف دولا وایساده میگه زودتر سهمیه منم بدید برم
    • قلی زاده از ونک ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      5 0
      یعنی عالیه من دوس دارم هر دقیقه بازی کنم .اگه به فکر ملت هستید سرگرمی براشون راه بندازید.تلوزیون که همش تبلیغ چکار کردین که دلمون خوش باشه
    • فارسی وان ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      0 0
      من میگم خود تلگرام هم نمیدونه این ربات از کجا اومده... بیشتر به نهادهای جاسوسی میخوره که اینو راه انداخته باشن .. مثلاً تخلیه اطلاعات گوشی کاربران ایرانی و فروش این اطلاعات به نهادهای جاسوسی غربی...چیزی که هموطنان ما نمیدونن...و زمانی که دوزار دستشون رو نگرفت اونوقت میگن ای داد بیداد الکی وقتمونو تل
    • عارف اردبیل IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      0 0
      پول درآوردن آنقدر سخته که حتی تاجران بازارهای مالی جهانی مثل فارکس و کریپتو باید ساعتها و روزها بشینن پوستشون کنده شه تا بتونن از حرکات بازار سود بگیرن..اونم اگر حرفه ای باشن...حالا چطور یه همستر به مردم پول میده,؟ این سادگی مردم ما رو میرسونه متاسفانه
    • الیگودرز سرسبز IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      3 0
      در بورس چه خوشت بیاد چه نیاد ملت خودشون رو بدبخت کردند. فکر کن طرف 10 میلیون میزاره بورس بعد چند روز یا چند هفته به چند صد میلیون تبدیل میشه بعد همون رو بخواد باهاش کاسبی کنه در طول سال هم نمیتونه به اون مقدار تبدیل کنه. به نظر مشکوک نبود!؟!؟!؟!؟ ملت خودشون طمع کردند چوب طمع خودشون رو خوردند
    • میرشاد مدادیان IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      7 0
      چیزی که هنوز ارزشش معلوم نیست نباید فعلا روش ریسک کرد .مردم بذارن ماه بعد که ارزش گذاری شد این ارز بعد تصمیم بگیرن برا این کارها .یکم عاقل باشید مردم .
    • ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      4 0
      ولی اگه حقه بازی نباشه ارزاوری خیلی زیادی واسه کشورداره
      • چوبین ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        4 1
        چشم شما خودتو ناراحت نکن
    • میلاد سرلک ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      6 0
      بازار بورس مگه بانکه پولتو بزاری سود کنی باید بلد باشی کی خرید و فروش کنی باید اطلاعات کافی از شرکتا و سهامشون و کلی اطلاعات دیگه داشته باشی باید کلی وقت بزاری و مطالعه و تحقیق کنی متاسفانه مردم میخوان بشینن خونه یا برن سر کارشون و پول بزارن تو بورس پولدار بشن!!!!! بانک که نیست منتها مردم طمع کردند
      • فریده نزهتی امارات IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        0 0
        این روزها میلیون‌ها ایرانی در بستر تلگرام و از طریق یک بازی در جست و جوی کسب درآمد دلاری و استخراج رمز ارز هستند و زمان و ذهن خود را بر آن متمرکز کرده‌اند و به دنبال سراب یک شبه پولدار شدن می‌باشند.
      • آذربایجان قهرمان IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
        5 0
        ما خودمون عقل داریم و میگیم هیچ جایز است دزدی که نمی‌کنیم داریم وقت میزاریم بازی می‌کنیم پول در میاریم
    • میابی ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      0 0
      ن که این همستر بع پول برسه یا نه مهم نیست .ولی اگر پولی به دست بیاد که حق ناس را ضایعه نکند و از هر راهی باشد مهم نیست .درباره بیت کوین هم همین حرف را می‌زدند ولی الان بعد ده سال ارزشش چند هزار برابر شده و از یک سنت رسیده به چند ده هزار دلار
    • فیر پلی IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      4 0
      تو اغتشاشات هم به پلیس فحش میدادن بعد همون ادمها که گوشیشونو تو اغتشاشات زده بودن یا تعرض کرده بودن بهشون دست به دامن پلیس شده بودن
    • سروناز خدابخشیان IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      0 0
      کوروش کمپانی که فرار کرد ملت میگفتن چرا قاضی و پلیس و ... جلوش رو نگرفتند. جرمی که انجام نشده رو انتظار داشتند مملکت کاری کنه. حالا اینجا میخواد کاری کنه بهش گیر میدید که چرا دخالت میکنید!؟!؟؟!؟!!؟
    • هموطن IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      0 0
      حالا یه دوزار سنار ملت میخوان کاسبی و درآمدزایی کنن. مثل عجل معلق سروکله پلیس فتا، اینترپل، وزارت اطلاعات و سازمان مالیات و بنیاد مستضعفان و... پیدا میشه. دوروز بعد هم وقتی دیدن مردم اینجوری درآمدزایی میکنن. درجا یارانه هاشون رو قطع میکنن. پلیس فتا جون شما نمیخواد نگران مردم شید. خیالتون راحت.
    • تاروپود ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      0 0
      فتا اگه کارش درسته به کلاهبرداری های بورس از مردم رسیدگی کنه
    • آتوسا شیشه گران اصفهان ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      4 0
      واقعا نمیدونم چرا میرن سمتش.چیزی که ارزوش بدست بیاد گرون ازت گرفته میشه
    • فامیل دور IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      0 0
      دیگه طلا و سکه دلار احتکار زمین اپارتمان حواله ماشین اهن ....جذابیتی نداره زدن تو خط کریپتو
    • گفتمان ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      3 0
      هر چه را صرافان لیست کنند برا فروش صف برش میبندند رمز ارز یعنی هیچ فقط مساله اینه این هیچ را که بفروشه مردم طماع کجا صف ببندند
    • شعله آفرینش IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      0 0
      ببین وضع اقتصاد و درآمد مردم چیه که دست به هر کاری میزنن
    • تسخیری IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      0 0
      مطلب بسیار خوبی است و یک چالش اجتماعی جدید است !!باید راه های خنثی نمودن آن را پیدا کرد مانند ایجاد بازی مقابل که نشان بده همستر خطرناک است !! بله یک ضرب المثل معروف می‌گوید: پنیر مجانی فقط در تله موش پیدا می‌شود. این هم شاید قابل توجه همستر بازها باشد. البته در مجلس روضه و در خانه ما پنیر مجانی پ
    • یاوری ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      0 0
      باسلام و احترام وخسته نباشید ملاحظه شد بسیار مطالب جالب و آموزنده است. احسنت تبارک الله 🌷
    • خندوانه IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      0 0
      خیلی دقیق نمی‌توان در این خصوص چیزی گفت. به این دلیل که شما با انجام این بازی چیزی با ارزش مالی را از دست نمی‌دهید که بخواهیم بگوییم دارایی‌های شما در اینجا به خطر می‌افتد، اما در عین حال نباید هم خیلی امیدوار به این موضوع باشید که زود پولدار می‌شوید.
    • دلال IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      4 0
      همستر برای [...] و [...] بعلت تقارن با [...] و شباهت [...] با [...] و [...] برای [...] مشکل ساز شده گرچه همه این بازی‌ها معایب و محاسن اندکی هم دارند!
    • لاله علیمردانی IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      4 1
      یک جامعه‌شناس می گوید علت محبوبیت همستر در ایران مادی شدن قضاوت ها است و مادیات تمام فکر و ذهن مردم سراسر دنیا را گرفته است.
      • نورا پورانی ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
        5 0
        بعضی ها دنیارو هم داشته باشند بازم دنبال پول مفت هستن لطفا برای رفتارهای زشت مانند قمار و..توجیه نسازید انسان شایسته حتی نیازمند هم باشد همچین بازی هارو انجام نمی دهد اتفاقا عیاش های بی بند و بار هر چقدر هم سیر باشند دست به کارها می زنند
    • دخترکبریت فروش ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      2 0
      در مورد آینده این بازی حرف و حدیث زیاد است و هنوز مشخص نیست که آیا در آینده این سکه‌ها تبدیل به پول واقعی می‌شود یا همه سرکار هستند!
    • سلطان آسمان ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      4 0
      سن کاربران این بازی مختص به یک محدوده خاص نیست و در میان تمامی سنین این بازی فراگیر شده است و این روز‌ها جمعیت زیادی از مردم در تمامی سنین و سلیقه سخت مشغول ضربه زدن به نمایشگر تلفن همراه خود هستند.
    • مستضعف ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      4 0
      من دوتا پسر دارم و شب امتحان نهایی خرداد ماه هست. دارند بازی میکنند . چه کار کنم ؟دعواشون کنم؟گوشی را بگیرم؟اضطراب دارم برای امتحان و کنکور. این چه دردی بود وارد جامعه من شد؟به داد جوانان برسید . دارند افت تحصیل می شوند. ای خدا کسی نیست به دادجامعه برسه کجا بریم روان شناسی داره این اتفاقات؟ جواب بدی
    • جرثومه ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      0 0
      قانونی در علم پزشکی وجود دارد به عنوان صدمات کوچک، ولی تکرار شونده، به عنوان مثال بافتن بافتنی، فعالیتی نیست که در کوتاه مدت به بدن آسیب بزند، اما در بلند مدت می‌تواند عوارضی برای بدن داشته باشد، به عبارت دیگر فعالیت‌های سبک مانند استفاده از گوشی و ضربه زدن به تلفن نمایشگر در کوتاه مدت آسیبی ندارد،
    • پوران خاوری ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      3 0
      توی این مملکت صبح که میشه یه اتفاقی برای این کشور می افته یعنی روی ویبره زندگی میکنیم. نقشه این بازی را که در کشور وایرال شده دیدم.. متاسفانه تمام کشور و استانها و شهرها و کوچه بازار و مترو و کاسب و دانش آموز و مهدکودکی دارند این بازی را با شوق انجام میدن.این یعنی اتفا ق بد و حادثه سخت برای مملکت
    • صفرخانی IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      2 0
      سلام و وقت بخیر بنده چند روز است به این نکته رسیدم پروژه همراهی با تلگرام و اخبار هدایت شده در تلگرام در باب انتخابات ،منح ف کرون ذهن مردم از موضوع انتخابات و انتخاب اصلح ،بدبخت نشان دادن مردم که برای چند دلار چکار که نمیکنند و ... احسنت
    • جعفرعلی نادر بابا ۰۷:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
      4 0
      گفته می‌شود وب‌سایت رسمی بازی، در مسکو، پایتخت روسیه، ثبت شده است. در عین حال، خود سایت، هیچ جزئیاتی درباره توسعه‌دهندگان ندارد و تمام داده‌های مرتبط با آن از گزارشات دامنه پاک شده است.
    • مستانه خیرخواه کاشان ۰۷:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
      4 0
      چند صد میلیون حساب رو بهش دسترسی دارند خب داشته باشند چند هزار نفر باید بشینند تا یکی یکی حسابهارو چک کنند تازه چی میخوان ازش بیرون بیارند تازه دهها سال طول میکشه اینهمه حساب رو چک کنند
    • انارشوشا IR ۰۷:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
      3 0
      مگه دستی حساب میشه....وقتی هوش مصنوعی هست...چند ثانیه بیشتر طول نمیکشه
    • فاطمیون IR ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
      5 0
      این هم سر گرمی دیگریست که ‌جوانان را ‌از ‌زندگی ‌و مسائل اجتماعی دور میکند ‌در ‌واقع ‌اطراف خود را از ‌یاد میبرد ‌.واز هر ‌لحاظ مضر است واقعا باید بشما خندید ‌که خود ‌را اسیر گوشی میکنید.در دنیا چه میگذرد
    • گربه وحشی ۰۷:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
      3 0
      خدا ازت نگذره چه طور دلت میاد باش این طور رفتار کنی
    • گرگ دره ایلام ۰۷:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
      4 0
      مزن بر سر ناتوان دست زور که روزی به پایش در افتی چو مور
      • جلالیان IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
        5 0
        با سلام .من به شخصه از حیوان آزاری متنفرم وشدیدا محکوم میکنم کسانی که هیچ بویی از انسانیت نبردن
      • سوگل معرفتی ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
        4 0
        زیادی سرش توگوشی بوده خنگ شده معلوم نیس چکارمیکنه
    • منصور دوانیقی IR ۰۷:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
      3 0
      اگر خلق الله تامین بودن دست به همچنین کار کثیفی نمیزدن
    • فردین سنگچیان IR ۰۷:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
      3 0
      خواهشمندم حیوان ازارهارا بگیرید وبا خودشان به همان گونه رفتار کنیدوبه اشد مجازات محکوم کنید
      • فتانه خبوشان ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
        5 0
        خدادستتو بشکنه انشاالله چرا حیوون بی گناه رو اذیت می‌کنی خدا لعنتت کنه دانشگاه های امروزی و مدرسه های اخرالزمانی چیکارتون کرده
    • مریم سادات خدابنده لو ۰۷:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
      3 0
      فقط از موجودی به نام انسان همچین کاری برمیاد ، اشرف مخلوقات ؟؟؟؟ واقعا برازنده بعضی ها هست این صفت ؟؟؟ کدوم موجودی به جز انسان با علم و آگاهی و دانش این کار و می‌کنه ؟؟ اگر حیوانات غریزه وحشی گری دارند به خاطر نوع خلقتشون هست هرچند که الان خیلی باشعور تر از بعضی انسانها هستند متاسفم واقعا از این حرک
    • مریم سادات خدابنده لو IR ۰۷:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
      3 0
      ادامه ...واقعا از این حرکت چندش آور، امیدوارم خداوند هر کسی رو که با حیوانات بی زبان و بی‌دفاع این رفتار و می‌کنه مجازاتش کنه چون خداوند بهترین قاضی است ما تو نگهداری و حفاظت از محیط پیرامون خودمون و حفظ گونه های مختلف جانوری مسئولیم ، به سهم خودم واگذارش میکنم به خدا
      • فروهر دریابانی ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
        4 0
        دوست داشتن حیوانات بسیار کار خوب و پسندیده ای هست اما جناب سرهنگ کافیه یک دور در شهر محل خدمتت بزنی ببین دلت بیشتر برای حیوانات میسوزه یا آن جوان که تا کمر خم شده توی سطل زباله برای پیدا کردن یه کم ضایعات پلاستیک برای گذران زندگیش
    • Helena jalali ♥ ❤ IR ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
      4 0
      خیلی کار بدی هست حیوان آزاری یعنی این مخصوصا من که از سنجاب ها خوشم میاد خیلی ناراحت شدم😭😭😭😭😱🥺😿لطفا اگه موفقیت لایک کنید❤❤
      • افشین گلاب دره ای ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
        3 0
        با سلام .من به شخصه از حیوان آزاری متنفرم وشدیدا محکوم میکنم کسانی که هیچ بویی از انسانیت نبردن
      • محمد گلزاری ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
        3 0
        بخاطر سنجاب نبوده بخاطر تبلیغ بوده
      • شیدا معظمی از آذرشهر IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
        3 0
        حالا ی شوخی کرد جنبه داشته باشین
      • بی طرف ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
        3 0
        بگیرید بلایی سرش بیارید که دیگه حیوان آزاری نکنه
      • سوده عالمیان ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
        3 0
        فقط سنجاب نیست، آمار سگها و گربه هایی که توسط انسان زندانی و تنبیه میشن، از تمایل جنسی و بارداری محروم،میشن، غذای مصنوعی میخورند، بایک قلاده کشیده میشن، واز همه ی نیاز های خدادادی محروم میشن
      • سورتمه IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
        4 0
        شما فکر می کنید سگا گربه ها حیوانات خوبی هستند نمی دونید که همین حیوانات نسبتا آروم می تونن چند تا انسان و بکشن حالا جون یه آدم با ارزش تره یا جون سگ؟ کار بدی هم که این مرد کرده واقعا اشتباه بود این حیوون الان باید تو یه جنگل لونه داشته باشه ودرحال کمک به طبیعت باشه این سگی که شما میگی اصن معلوم نیس
      • شهرام آیینه ورزان ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
        3 0
        دیدین که بازی همستر اومده و مردم به امید اینکه از فقیری درآیند شروع به ضربه زدن صفحه گوشیشون کردند که جایزه ی بگیرند که معلوم نیست حقیقته یانه و...حالا یکی اومده یک کاری کرده چسپیدین به اون
      • گیلان جان IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
        4 0
        سلام عزیزان خواهشمندم جو گیر نشین من اصلا نمی دونم بازی همستر چیه ولی خواهشمندم به این مسئولان محترم بگین اگر حیوان آزاری هست لطفا تو گیلان هم یه کاری کنن که بعضی راننده ها به عمد با ماشین نزنن به گاوای دامداري بدبخت بعد تازه هم گاو رفته هم صاحب گاو بدبخت باید کلی خسارت‌ ماشين بده یعنی این مصداق بار
      • گیلان جان ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
        3 0
        یعنی این مصداق بارز هم حیوان آزاری وهم بدبخت آزاری میشه حالا شما دوستان بیاین بخاطر یه سنجاب که هیچ اتفاقی هم براش نیفتاده این همه احساساتی بشین
      • مریم سادات IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
        4 0
        فرقی نداره اگر راننده ای هم به عمد میزنه به یک حیوان زبون بسته ، معرفیش کنید مجازات بشه . به چه حقی عمدا میزنند به حیوونها ؟؟؟
      • تفتان گرم IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
        3 0
        نکن آقا نکن لعنت خدا بر تو که کله حیوان رو گرفتی تو دستات. مثلا خیلی با نمکی. حیف کندو عسل که به تو بگن شیرین عقل.
      • IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
        4 0
        خب قرار نیست که ما در همه جا یک شکل برخورد کنیم
      • IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
        3 0
        این حیوون باید الان مشغول بذر کاشتن طبیعی باشه در جنگل
      • Saeed ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
        3 0
        سنجاب خودش داره سکه جمع مکنه سنجاب دستگیر کنید اون مرد بی گناه هست خ
      • خادم الرضا ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
        3 0
        ای برار ته فدا بشم من گاو گناه داره ری خدا لعنت کنه کسانی که گاو شما رو زیر آوردن. واقعا که اونا انسان نیستن. گیلان جان ته فدا بشم من
    • 0021 ۰۷:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
      4 0
      هر مشکلی جای خودش
    • بردیا نامی قصرشیرین ۰۷:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
      4 0
      چرا این بازی همستر و نایت کویین منو یاد اون چرخ خیاطی های جیوه ای و ... میندازه که کلی سر ایرانی ها را باهاش کلاه گذاشتن . پنیر مفت فقط تو تله موش پیدا می شده . خارج هم بری باید کار کنی . البته ده برابر ایران باید جون بکنی . فقط تو ایرانه که همه چیز مفته ولی دو قورت و نیم همه باغی . درسته امنیت مالی
    • بردیا نامی قصرشیرین ۰۷:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
      3 0
      ........درسته امنیت مالی نداریم که آنهم برای سود جویی همچین آدمهای است که فکر می کنند دلار براشون درآمد راست . البته همیشه هم سرشون کلاه میره .
    • Masoud IR ۰۷:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
      5 0
      شما که اینقد به حیوانات احترام میزارید چرا به انسانها احترام نمیزارید.من با حیوان ازاری مخالفم.اما شما که بیرون گود نشستید میگید لنگش کن بده.تا حالا کمی اب تو بیابون گذاشتید برا پرنده ها.تا حالا به پرنده تو زمستون دون دادید؟کار این اقا خیلی بده.شما خوبیتون رو نشون بدید.فقط حرف نزنید.
    • محمدحسین IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
      6 0
      خیلی دقیق و مفید بود. زنده باد. 👌🌱
    • افسانه مستعلی دانشگاه تهران ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
      5 0
      .در ًمن دوستان هواگرم شده ..تا آنجایی که در توانتان است ،آب یا مقداری مواد غذایی بر سر گذر گربه و سگ و ..قرار دهید که بهترین شفاعت کنندگان ما در آن دنیا همین موجودات بی گناه و بی پناه هستند.(نمیدونم درجواب کی کامنت گذاشتم وای )
    • جزرومد IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
      4 0
      سالهاست فعالان حقوق حیوانات و انسانهایی که به غیر از حقوق و رفاه خودشون به موجودات دیگر روی زمین هم فکر میکنن پیگیر تصویب " لایحه حمایت از حقوق حیوانات و مجازات بازدارنده برای حیوان آزاران " بودن ، منتها در تمام ادوار مجلس برای بی ارزش ترین مسائل هم وقت گذاشته شد و بعضا قانونی تصویب شد الا حق و حقوق
    • جزرومد IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
      3 0
      مخلوقات بی زبان خداوند که اگر این لایحه تصویب میشد روانپریشان شیطان صفت قطعا کمتر دست به شکنجه و یا کشتن حیوانات میزدن چون می دونستن که مجازاتشون فقط دویست هزار تومن جریمه نقدی نخواهد بود !!!!اونهم اگر حیوان بیچاره شانس بیاره و فیلم آزارش در فضای مجازی پر بازدیدبشه ! منظورم هم از حیوانات تمام گونه ه
    • جزرومد IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
      4 0
      منظورم هم از حیوانات تمام گونه های جانوریه نه فقط حیوانات کمیاب یا در معرض خطر انقراض.یه کم جای جعبه متن را بیشتر کنید لطفا
    • همشهری IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
      6 0
      آری رژیم صهیونیستی از قبل پیش‌بینی آینده همه چی کرده برای خودشون علم غیب دارند پدر سوخته ها