۲۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۴۴

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

افتتاح مرکز وصال شیرین همزمان با هفته ازدواج در همدان

افتتاح مرکز وصال شیرین همزمان با هفته ازدواج در همدان

همدان-معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان از افتتاح مرکز وصال شیرین در هفته ازدواج در همدان خبر داد.

میلاد مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه همزمان با هفته ازدواج برنامه‌های متنوع فرهنگی در سطح استان توسط اداره ورزش و جوانان و با همکاری سایر نهادها برگزار می‌شود اظهار کرد: توجه به ارتحال استاد اخلاق آیت الله محمدی و امام جمعه سابق همدان و شهدای خدمت مقرر شد جشن‌هایی که هر ساله برگزار می شد در تاریخی غیر از هفته ازدواج انجام شود.

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان افزود: به جز برنامه‌های جشن‌های هفته ازدواج برنامه‌های دیگری تدارک دیده شده که این برنامه‌ها در سطح شهرستان همدان و دیگر شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

وی فضا سازی و تبلیغات شهری با همراهی و همکاری شهرداری در راستای گسترش ازدواج آسان، تولید محتوای توسط فضای رسانه در قالب نمایشگاه مجازی ازدواج، در قالب کلیپ، پوستر و… برای مردم را از برنامه‌های هفته ازدواج دانست.

مرادی تهیه و تدارک ویژه برنامه‌های مختلف در رادیو و تلویزیون و برگزاری و کارگاه‌های آموزشی پیش از ازدواج توسط سازمانهای مردم نهاد دارای مجوز اداره ورزش و جوانان و برگزاری برنامه‌های فرهنگی را از دیگر برنامه‌های متنوع هفته ازدواج در همدان برشمرد.

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان افزود: خدمات عمومی در قالب خدمات مشاوره‌ای در مراکز دارای مجوز برای جوانان کم برخوردار ارائه می‌شود که جوانان علاقمند می‌توانند از این جلسات استفاده کنند.

مرادی از افتتاح چهار مرکز مشاوره پیش از ازدواج در این هفته خبر داد و تصریح کرد: با افتتاح این مراکز تعداد مراکز مشاوره پیش از ازدواج به ۳۰ مرکز می‌رسد و رشد دو برابری را در کمتر از یک سال داریم.

وی اضافه کرد: و دو مرکز همسان گزینی که به ۸ مرکز می‌رسد که در نیمه دوم سال ۱۴۰۲ رقم خورده است.

وی از افتتاح مرکز وصال شیرین در هفته ازدواج در همدان خبر داد و تصریح کرد: این مرکز در هفته ازدواج شروع به کار می‌کند و کاری که در این مرکز انجام می‌شود در قالب تفاهم نامه با اصناف و مراکز خدماتی برای زوج‌های جوان توافقی صورت گرفته که زوج‌های جوان می‌توانند از تخفیف‌های لازم از تالارها، آتلیه‌ها، مراکز خرید لباس، لوازم خانگی و… برخوردار شوند.

وی افزود: یکی از همایشهای خوبی که قرار است اواخر خرداد ماه در راستای ازدواج آسان با عنوان " کی وقتشه ۵' با حضور روانشناسان برتر کشوری برگزار می‌شود.

وی برنامه گفت و شنود جوانان با حضور مسئولین دستگاه‌های اجرایی متولی امر ازدواج از جمله شورای هماهنگی بانک‌ها در خصوص تسهیلات وام‌های ازدواج از دیگر برنامه‌های هفته ازدواج در همدان است که جوانان می‌توانند چهره به چهره دغدغه‌های خود را با مسئولان بیان کنند.

مرادی، برگزاری نشست‌های مجازی با اساتید، مشاوره در راستای ازدواج آسان، نشست‌های تخصصی برای توانمند سازی واحدهای مشاروه و… انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه جشنواره تقدیر از فعالان و تسهیل گران امر ازدواج و زوج‌های موفق نیز برگزار می‌شود گفت: زوج‌های جوان با خود اظهاری می‌توانند رزومه خود را بارگزاری کنند و همواره در جشن‌های استان از آنها تقدیر می‌شود از دیگر برنامه‌های هفته ازدواج در همدان است.

کد خبر 6130897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha