۲۲ خرداد ۱۴۰۳، ۸:۲۱

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

پویش «چله خدمت» به یاد شهید جمهور/ مشعل خدمت روشن می ماند

پویش «چله خدمت» به یاد شهید جمهور/ مشعل خدمت روشن می ماند

بیرجند-مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: با پویش «چله خدمت» تا چهلم شهید رئیسی خدماتی به جامعه عرضه و ثواب آن نثار روح ایشان و همراهان شهیدشان می شود.

حجت سالاری مکی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از پیام و سخنان مقام معظم رهبری به مناسبت شهادت شهید جمهور آیت الله رئیسی دو موضوع مظلومیت این شخصیت بزرگ و چهره خدمت گذار بودن ایشان برداشت می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: چهره خدمت گذار بودن شهید آیت الله رئیسی آنگونه که باید به جامعه معرفی نشد و رهبر معظم انقلاب نیز در ۱۴ خردادماه به این موضوع اشاره کردند.

سالاری مکی با اشاره به اینکه یکی از اقدامات جبهه مردمی تشکل‌های دینی، مبلغان دینی و هیأت‌های مذهبی در دستور کار خود قرار داده‌اند همین برنامه چله خدمت است، گفت: این برنامه در راستای تجلیل و قدرشناسی از خدمات رئیسی جمهوری که تمام وقت و تلاش خود را صرف خدمت به مردم به ویژه در مناطق کرد، برگزار می‌شود.

وی با اشاره به یویش «چله خدمت» ادامه داد: در این پویش تا چهلم شهدای خدمت به یاد و نام شهید رئیسی خدمت‌هایی از اعطای وام قرض الحسنه تا دوخت چادر و تخفیف در عرضه کالا به جامعه عرضه و ثواب آن به روح شهدای خدمت تقدیم می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: در سراسر استان اصناف، تشکل‌های مردمی، هیأت مذهبی در قالب‌های مختلف در پویش «چله خدمت» فعالیت دارند که در واقع خود یک نوع تبیین گری و زنده نگه داشتن یاد شهید جمهور عزیز است.

سالاری مکی با بیان اینکه «چله خدمت» سبک جدیدی از تجلیل از خادمان ملت است، اظهار کرد: بالاترین اقدامی که می‌توان برای مردم عزیز ایران انجام داد همین خدمت رسانی است.

وی با تأکید بر اینکه روایتگری پویش «چله خدمت» را در قالب «روایت پیشرفت» و «نشر خوبی ها» از طریق رسانه‌ها خواهیم داشت، یادآور شد: همین خدمت‌های کوچک ولی به هم پیوسته موجب ایجاد گفتمان خدمت می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: از طرف دیگر مردم در این پویش با مدیریت جهادی بیش از قبل آشنا می‌شوند، یادآور شد: از آنجایی که دشمن در جنگ روایت‌ها راست را دروغ و دروغ را راست قلمداد می‌کند در کنار چله خدمت چله تبیین گری را نیز خواهیم داشت.

کد خبر 6130966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha