۲۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۱۸

امام محله ملک آباد قزوین:

تبیین دستاوردهای دولت سیزدهم به افزایش مشارکت کمک می‌کند

تبیین دستاوردهای دولت سیزدهم به افزایش مشارکت کمک می‌کند

قزوین- امام محله ملک آباد قزوین گفت دستاوردهای دولت سیزدهم همان دستاوردهای انقلاب اسلامی است و تطبیق این دو برای مردم به بصیرت می‌انجامد.

حجت الاسلام علی ابوالقاسمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به انجام طرح چله خدمت در محله ملک آباد قزوین اظهار کرد: یکی از ویژگی‌هایی که ما در این طرح به آن می‌پردازیم دستگیری از خانواده‌های کمتر برخوردار و خانواده‌هایی که بضاعت کمتری دارند یا اصطلاحاً از مشکلات اقتصادی آسیب بیشتری می‌بینند است.

امام محله ملک آباد قزوین ادامه داد: در این طرح از ۳۰ خانواده کم بضاعت دستگیری شده و هدف ما از این کار این بوده که خانواده هایی که شناسایی شده اند بدانند ما در مشکلاتشان شریک هستیم، همانطور که شهدای خدمت در کنار مردم بودند.

وی تبیین کرد: در هفته آینده در مسجد آمنه خاتون میزبان گروه جهادی پزشکی هستیم که به طور رایگان مشاوره پزشکی به مراجعان خواهند داشت؛ این خدمت برای مراجعان خانم و آقا به طور مجزا انجام میشود و باز هم تاکید ما بر روی خدمت رسانی به مردم است.

ابوالقاسمی با بیان این موضوع که در «طرح چله خدمت» مدل خدمت‌رسانی خالصانه مد نظر رییس جمهور شهید را مورد توجه قرار داده ایم گفت: ما در این شب های منتهی به انتخابات و در سخنرانی های پس از نماز به بازخوانی دستاوردهای دولت سیزدهم میپردازیم.

وی اضافه کرد: دستاورد دولت سیزدهم در واقع دستاورد انقلاب اسلامی است و هر قدر بهتر بتوانیم این دستاوردها را تبیین کنیم قطعاً به رشد بصیرت در سطح جامعه کمک کرده‌ایم و در نهایت میتوانیم انتخابات پیش رو را هر چه با شکوه تر برگزار نماییم.

ابوالقاسمی در خصوص بازخورد این گفت و گو و سخنرانی ها یادآور شد: اینکه آیا این سلسله جلسات بر مردم و مخاطبان تاثیر دارد یا نه را باید از مخاطبان جستجو کرد اما تا جایی که ما با جامعه هدف در ارتباط هستیم می‌بینیم که برخی مطالب گفته شده در گفتگوهای چهره به چهره اهالی محل مورد بحث قرار می‌گیرد که این نشان از اثر پذیری دارد.

کد خبر 6130983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha