۲۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۴۳

امام جمعه کرمانشاه مطرح کرد؛

پیوست تبیین ضروری برای همه حرکت‌ها و برنامه‌های انقلاب اسلامی

پیوست تبیین ضروری برای همه حرکت‌ها و برنامه‌های انقلاب اسلامی

کرمانشاه- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه بر ضرورت پیوست تبیین برای همه حرکت‌ها و برنامه‌های انقلاب اسلامی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حبیب الله غفوری پیش از ظهر یکشنبه در نشست قرارگاه جهاد تبیین، با اشاره به ضرورت این جهاد مهم، اظهار کرد: به‌دست‌گرفتن سلاح صرفاً در موارد اضطراری اتفاق افتاده است و اساساً کار اسلام و انقلاب اسلامی با تبیین شروع شده و پیش رفته است.

وی با اشاره به اینکه نقش تبیین در کنار حرکت‌های سخت برای همگان روشن است، گفت: اگر درکنار عملیات طوفان الاقصی حرکت تبیینی وجود نداشت، به این میزان موفقیت‌آمیز نمی‌شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: اگر مظلومیت مردم غزه با تبیین آمیخته نمی‌شد به حد کافی بر جهان تأثیر نمی‌گذاشت.

وی با بیان اینکه اگر حرکت سیدالشهدا (علیه‌السلام)، با پیوست تبیینی حضرت زینب کبری (سلام‌الله‌علیها) و امام سجاد (علیه‌السلام) همراه نمی‌شد، آثار و برکات فراوان و عالمگیر امروز را نمی‌داشت، تصریح کرد: پیوست تبیین، پیوستی ضروری برای همه حرکت‌ها و برنامه‌های انقلاب اسلامی است. اگر خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی پیوست تبیینی نداشته باشند، عظمت اقدامات روشن نخواهند شد.

حجت الاسلام غفوری با اشاره به اینکه سال‌های زیادی است که مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) پرچم تبیین را به دوش می‌برند، عنوان کرد: لازم است نکات و ویژگی‌هایی که رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) برای شهید جمهور برشمردند، در معرض دید همگان به‌ویژه جوانان قرار بگیرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با تأکید بر اینکه تبیین باید مردمی‌سازی شود، خاطرنشان کرد: لازم است برای زنده نگه‌داشتن یاد رئیس‌جمهور شهید اقداماتی محوری و هنرمندانه صورت بگیرد.

کد خبر 6131015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha