۲۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۰۸

استاندار سمنان:

۴۵ درصد کارخانه‌های استان سمنان در گرمسار است

۴۵ درصد کارخانه‌های استان سمنان در گرمسار است

گرمسار- استاندار سمنان بابیان اینکه گرمسار نقش مهمی در رونق و گردش اقتصادی کشور ایفا می‌کند، گفت: ۴۵ درصد کارخانه‌های استان در گرمسار است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی ظهر یکشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان به میزبانی سالن جلسات فرمانداری گرمسار ضمن بیان اینکه حدود ۴۵ درصد کارخانه‌های استان در شهرستان گرمسار مستقر شدند، ابراز داشت: این مهم در رشد و رونق اقتصادی استان سهم بسزایی را ایفا می‌کند.

وی بابیان اینکه در حال حاضر برای حضور سرمایه گذاران در استان به منظور استقرار صنایع با کمبود زمین مواجه نیستیم، افزود: از حضور سرمایه گذاران در استان استقبال و راه را تسهیل می‌کنیم.

استاندار سمنان بابیان اینکه تسهیلات خوبی در زمینه کشاورزی و صنعتی استان و شهرستان گرمسار پرداخت شده است، ابراز داشت: هدف از پرداخت این تسهیلات کمک به رونق تولید است.

هاشمی بابیان اینکه تقویت اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان گرمسار در راستای پیشبرد بهتر امور مرتبط با صنعت و تولید در دستور کار است، تصریح کرد: موارد و مباحث مطرحی این جلسه پیرامون صنعت، معدن و تجارت در راستای تسهیل در امور تولید و صنعت شهرستان گرمسار بررسی، رسیدگی و اجرایی خواهد شد.

وی افزود: واحدهای تولیدی مستقر در استان می‌بایست برای ارتقا جایگاه اقتصادی و تحقق رشد اقتصادی، ضمن انجام مراودات مالی خود در بانک‌های عامل استان، صادرات محصولات خود را از محل گمرک استان انجام دهند.

کد خبر 6131098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha