۲۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۵۲

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی کرمانشاه خبر داد؛

ثبت ۲۷۳ خدمت در استان کرمانشاه در پی راه اندازی پویش «چله خدمت»

ثبت ۲۷۳ خدمت در استان کرمانشاه در پی راه اندازی پویش «چله خدمت»

کرمانشاه- مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی کرمانشاه از ثبت ۲۷۳ خدمت در استان کرمانشاه در پی راه اندازی پویش «چله خدمت» خبر داد.

حجت‌الاسلام محمد میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اجرای طرح چله خدمت، اظهار کرد: این طرح از زمان شهادت آیت الله رئیسی آغاز شده و تا یک روز پیش از انتخابات ریاست جمهوری همزمان با چهلمین روز از شهادت ایشان ادامه خواهد داشت.

وی افزود: به منظور ثبت خدمت در طرح چله خدمت گروهی مختص این طرح و پویش چله خدمت تشکیل شده که از ابتدا و آغاز این طرح تا کنون ۲۷۳ خدمت از سراسر استان کرمانشاه به ثبت رسیده است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به ویژگی‌های اجرای طرح چله خدمت، تصریح کرد: نیت و هدف از انجام این عمل این بوده که بتوانیم یاد رئیس جمهور خدوم و خستگی ناپذیر ملت و همراهان ایشان را زنده نگه داشته و همچنین جنبه خادم ملت بودن و ارزش شهادت این شخصیت را در این بازه زمانی حفظ کنیم.

حجت الاسلام میرزایی ادامه داد: بر همین اساس به دنبال آن هستیم که مردم فراموش نکنند چه رئیس جمهوری داشتیم و در انتخاب رئیس جمهور آینده به گونه‌ای انتخاب کنند که یا فردی را انتخاب کنند که مطمئن باشند سابقه و روحیه خدمت گذاری این چنینی دارد و یا مراقب باشند فردی که چنین روحیه‌ای ندارد را انتخاب نکنند.

وی برگزاری چله خدمت را اقدامی تأثیر گذار در مشارکت و احتیاط در انتخابات دانست و گفت: اگرچه شهادت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان با تشیع میلیونی مردم می‌تواند از نشانه‌های مشارکت بالای مردم در انتخابات باشد اما با اجرای طرح چله خدمت می‌توان گفتمان خدمت در بین اقشار مختلف مردم رواج پیدا کند.

حجت‌الاسلام میرزایی یادآور شد: اگر مردم با این گفتمان و با هدف خدمت صادقانه به یاد رئیس جمهور شهید خو بگیرند ارزشمندی غیر قابل مقایسه‌ای را رقم خواهد زد.

کد خبر 6131116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha