۲۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۴۵

رییس اداره ایمنی راه های اردبیل:

سیستم روشنایی نقطه ای در ۱۲ محور حادثه خیز اردبیل ایجاد شد

سیستم روشنایی نقطه ای در ۱۲ محور حادثه خیز اردبیل ایجاد شد

اردبیل- رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: در ۱۲ نقطه از محورهای پرحادثه و مه گیر استان اردبیل سیستم روشنایی به صورت نقطه ای ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، ماشالله بهزاد صبح یکشنبه در بازدید از محورهای مواصلاتی اردبیل و با تاکید بر تامین روشنایی تمام محورهای حادثه خیز و پرخطر اظهار کرد: تلاش می کنیم تا سیستم های روشنایی در تمامی محورهای اردبیل فعال شده و با تجهیز این محورها شاهد کاهش تصادفات فوتی و جرحی باشیم.

وی با اشاره به اینکه سیستم های روشنایی در مسیر سرچم تقویت می شوند، خاطرنشان کرد: سیستم روشنایی فاز دو جاده سرچم، سیستم روشنایی محور آراللو - کرگان، سیستم روشنایی جاده حیران، سیستم روشنایی محورکرگان – بودالالو، سیستم روشنایی اجیرلو در شمال استان و جاده خلخال - اسالم امسال راه اندازی خواهد شد.

رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل از پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه های روشنایی ۱۱ کیلومتر از جاده اردبیل - سرچم محدوده کجل و ۲ کیلومتر از محور آراللو - کرگان خبر داد و گفت: تلاش می کنیم تا ین سیستم های روشنایی تا شهریورماه سال جاری بهره برداری و در اختیار مردم قرار گیرد.

بهزاد افزود: سیستم روشنایی محور حیران به طول پنج کیلومتر نیز در صورت تامین اعتبار قبل از آغاز فصل زمستان روشن و به بهره برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط خاص جوی در جاده خلخال - اسالم عملیات اجرای سیستم روشنایی در این محور بسیار محدود است و اجرای پروژه به صورت دائم امکانپذیر نیست و برای همین تلاش می شود ۱۵ کیلومتر سیستم روشنایی در این جاده در کمترین زمان ممکن اجرا شود.

رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل با بیان اینکه ایجاد روشنایی به صورت نقطه‌ای در نقاط حساس و پرحادثه با هدف ارتقای ایمنی راه های ارتباطی ‌از اولویت‌ های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان است، گفت: در همین راستا در ۱۲ نقطه از محورهای پرحادثه و مه گیر استان سیستم روشنایی به صورت نقطه ای ایجاد شده است.

کد خبر 6131120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha