۲۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۳۴

فرمانده سپاه خوزستان:

تداوم حرکت انقلاب اسلامی پیام غدیر است

تداوم حرکت انقلاب اسلامی پیام غدیر است

اهواز- فرمانده سپاه خوزستان گفت: غدیر نباید صرفاً مراسمی باشد که از آن به سادگی عبور کنیم، تداوم حرکت انقلاب اسلامی پیام غدیر است که باید همواره به این امر مهم توجه شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسن شاهوارپور پیش از ظهر امروز یکشنبه در جلسه هماهنگی استانی دهه ولایت و امامت بیان کرد: الگوی حکومتی نظام جمهوری اسلامی بر اساس ولایت و امامت شکل گرفته و در ۴۵ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی، اقتدار و عزت به تمامی جوامع جهانی عرضه کرده است.

فرمانده سپاه خوزستان با تاکید بر اینکه امروزه حاکمان کشورهای همجوار ما حلقه به گوش استکبار جهانی و آمریکا هستند، اضافه کرد: روز به روز سیل عظیم مشتاقان حکومتی که در جمهوری اسلامی شکل گرفته است، خودنمایی می‌کند و نخبگان آمریکا و اروپا شعارهای نظام اسلامی از قبیل «لبیک یا حسین» سر می‌دهند.

فرمانده سپاه خوزستان با یادآوری اینکه غدیر نباید صرفاً مراسمی باشد که از آن به سادگی عبور کنیم بلکه غدیر یک جریان و حرکت است، اظهار کرد: برنامه‌های محتوایی فراوانی در سالگرد غدیر خم در سطح استان برگزار می‌شود و تداوم حرکت انقلاب اسلامی پیام غدیر است که باید همواره به این امر مهم توجه شود.

وی تاکید کرد: تشکیل ستادهای غدیر در سطح روستاها و شهرستان‌های خوزستان ضروری است و انتظار می‌رود امامان جمعه، فرماندهان سپاه، نیروی انتظامی و ارتش و مدیران شهرستانی و فرمانداران کمک کنند تا این حرکت مردمی پشتیبانی شود.

فرمانده سپاه خوزستان با بیان اینکه برقراری نظم و امنیت مراسم از موارد مهم آئین بزرگ غدیر است که این مسؤولیت به عهده شورای تأمین هر شهرستان در استان است، گفت: پیشنهاد توزیع یک میلیون غذای گرم در سطح استان مطرح شده که نیاز است، شهرستان‌ها بر اساس ظرفیت خود برای توزیع غذای گرم، اعلام آمادگی کنند.

کد خبر 6131177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha