۲۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۴۰

با حضور استاندار تهران؛

مرکز نقل و انتقال و تعویض پلاک شهر پردیس به بهره برداری رسید

مرکز نقل و انتقال و تعویض پلاک شهر پردیس به بهره برداری رسید

پردیس- مرکز نقل و انتقال و تعویض پلاک شهر پردیس با حضور استاندار تهران به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری پیش از ظهر یکشنبه و به منظور افتتاح، بهره برداری و کلنگ زنی ۱۰ پروژه عمرانی و شهری به پردیس سفر کرد.

بر اساس این گزارش با حضور فخاری مرکز نقل و انتقالات و خدمات خودرویی به مساحت ۲۰۰۰ مترمربع عرصه و ۴۰۰ متر مربع عیان شامل محوطه پارکینگ، تعداد ۱۰ دفتر خدمات رسانی در داخل مجموعه و سایر امکانات افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

هدف از اجرای این طرح، رفاه نه تنها شهروندان پردیس بلکه ساکنان همه شهرستان‌های شمال شرق استان تهران به منظور کاهش ترددهای غیر ضرور در مسیر نسبتاً طولانی تا مراکز مشابه در پایتخت است.

لازم به ذکر است که استاندار تهران در سفر قبلی خود برای افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرداری پردیس و در جریان افتتاح مرکز نقل و انتقالات و خدمات خودرویی پیشین، درخواست تغییر این مرکز را داشت.

گفتنی است که در این مراسم غراوی معاون عمرانی استاندار، کیهان مدیر کل حوزه استاندار، محسن قضاتلو فرماندار پردیس، رحمتی و مرادی مدیران کل امور شهری و شوراها و امور فنی، عمرانی و حمل و نقل استانداری، صائبی مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری، شهردار پردیس، اعضای شورای تأمین و رؤسای ادارات شهرستان نیز حضور داشتند.

کد خبر 6131205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha