۹ دی ۱۳۸۶، ۱۴:۳۸

فردا از طریق تلفن 1888؛

مسئولان حمل و نقل و ترافیک به درخواست های مردمی رسیدگی می‌کنند

مسئولان حمل و نقل و ترافیک به درخواست های مردمی رسیدگی می‌کنند

مرکز نظارت همگانی شهرداری تهران در پنجاه و سومین جلسه ارتباط مستقیم مردم با مسئولان ارشد شهرداری تهران از طریق تلفن 1888میزبان مسئولان معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت اجتماعی و فرهنگی مرکز نظارت همگانی شهرداری تهران 1888، در این جلسه علاوه بر معاون حمل و نقل و ترافیک، مسئولان سازمان حمل و نقل و ترافیک و تاکسیرانی، شرکت های اتوبوسرانی و مترو در این مرکز حضور یافته و به درخواست های مردم رسیدگی می کنند.

بنابراین گزارش، 52 درصد از مجموع پیام های ثبت شده مربوط به این معاونت از ابتدای راه اندازی این مرکز تاکنون به انتقاد، 24 درصد به پیشنهاد، 3 درصد به تقدیر و 21 درصد به شکایت شهروندان اختصاص یافته است.

بر اساس این گزارش ، معاونت حمل و نقل و ترافیک در این مدت به 97 درصد از پیام های مردمی رسیدگی کرده و کار رسیدگی به دیگر پیام ها نیز در دستور کار این معاونت قرار دارد.

لازم به ذکر است ، شهروندان تهرانی می توانند برای طرح دیدگاه های خود با مسئولان معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از ساعت 9 الی 11 صبح روز دوشنبه 10دی ماه با تلفن 1888 تماس بگیرند.

کد خبر 613133

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha