۲۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۵۱

خادمی خبر داد؛

تغییرات در کارگروه مدولباس و شورای فرهنگ عمومی برای ظرفیتهای جدید

تغییرات در کارگروه مدولباس و شورای فرهنگ عمومی برای ظرفیتهای جدید

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور گفت: تغییرات مدیریتی در کارگروه ساماندهی مد و لباس و شورای فرهنگ عمومی برای ایجاد ظرفیت‌های جدید مدیریتی و پیشرفت بیش از پیش این ۲ نهاد انجام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، عاطفه خادمی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور امروز یکشنبه ۲۰ خرداد در دیدار با کارکنان شورای فرهنگ عمومی و کارگروه ساماندهی مُد و لباس گفت: گردش افراد نافی توانمندی آنها نیست.

وی افزود: استفاده بهینه از توانمندی‌ها، قابلیت و استعدادهای افراد بر اساس اصول شایسته سالاری و عدالت محوری را خط‌مشی فعالیت‌های پیش‌روی شورای فرهنگ عمومی و کارگروه ساماندهی مُد و لباس کشور عنوان کرد و گفت: مدیران گذشته سرمایه‌های ماندگار یک مجموعه هستند. نیاز است با به کارگیری افراد توانمند، در پست‌های جدید پویایی یک مجموعه را حفظ کنیم.

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور در پایان گفت: تغییرات مدیریتی در کارگروه ساماندهی مد و لباس و شورای فرهنگ عمومی برای ایجاد ظرفیت‌های جدید مدیریتی و پیشرفت بیش از پیش این ۲ نهاد انجام خواهد شد. نسبت جایگاه شورای فرهنگ عمومی با شورای عالی انقلاب فرهنگی، احیای شأن شورای فرهنگ عمومی، فعال سازی شورای فرهنگ عمومی استان‌ها و توجه ویژه به ظرفیت نیروی انسانی شورا و کارگروه‌ها از برنامه‌های اصلی شورای فرهنگ عمومی در دوره مدیریت جدید است.

کد خبر 6131396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha