دفتر اطلاع رسانی دولتی در غزه:

۸۹ منزل و ساختمان مسکونی در النصیرات ویران شدند

۸۹ منزل و ساختمان مسکونی در النصیرات ویران شدند

دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد: ارتش رژیم صهیونیستی در جریان جنایت روز گذشته در النصیرات ۸۹ خانه و ساختمان مسکونی را بمباران کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد: ارتش رژیم صهیونیستی در جریان جنایت روز گذشته در النصیرات ۸۹ خانه و ساختمان مسکونی را بمباران کرده است.

در این بیانیه آمده است: ارتش اشغالگر این جنایت را با مشارکت ده‌ها جنگنده و پهپاد انجام داده است. از دولت آمریکا می‌خواهیم ارسال موشک‌ها و بمب‌ها برای رژیم اشغالگر را متوقف کند.

دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه بیان کرد: نسل‌کشی کنونی در غزه ثابت کرد که رژیم اشغالگر به دنبال ریشه‌کن کردن ملت فلسطین است. پایان این جنایات رهایی از اشغالگری خواهد بود.

پیش از این، منابع پزشکی فلسطینی اعلام کردند که شمار شهدای جنایت روز گذشته دشمن صهیونیستی در النصیرات در مرکز نوار غزه تا این لحظه به ۲۷۴ نفر و شمار مجروحان نیز به ۶۹۸ نفر رسیده است.

این منابع بیان کردند که حال بسیاری از مجروحان وخیم اعلام شده است.

منابع مذکور افزودند: هنوز افراد زیادی هم زیر آوار مانده‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه جنایت‌های وحشیانه خود علیه غیرنظامیان بی‌گناه در نوار غزه، دیروز حمله جنون آمیزی به اردوگاه النصیرات در مرکز غزه که از هفته گذشته شاهد حملات دیوانه وار اشغالگران بوده است، انجام داد.

کد خبر 6131445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha