۲۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۹:۲۹

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان:

همگرایی رسانه‌ها امید را به جامعه تزریق می‌کند

همگرایی رسانه‌ها امید را به جامعه تزریق می‌کند

سنندج_مدیرکل صدا و سیمای کردستان گفت: همگرایی و تعامل رسانه‌های استان با هم امید را به جامعه تزریق می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی مرادی عصر یکشنبه در نشست هم‌اندیشی با خبرگزاری‌های استان اظهار کرد: همگرایی رسانه‌ها در استان به ایجاد نشاط و تزریق امید در جامعه کمک می‌کند و سطح آگاهی و اطلاع‌رسانی در جامعه را افزایش می‌دهد.

وی با بیان اینکه بخش خبر در صدا و سیمای استان ارتقا یافته است، افزود: رسانه‌ها می‌توانند صدا و سیما را در تقویت تولید محتوا یاری دهند.

مرادی راه‌اندازی شورای عالی رسانه در استان را یک ضرورت خواند و اعلام کرد: برای تهیه گزارش‌های کوتاه در حوزه انتخابات می‌توان طرح مشترک ارائه داد و صدا و سیما می‌تواند از ظرفیت خبرگزاری‌ها بویژه انعکاس میزگردهای رسانه‌ای خبرگزاری‌ها استفاده کند.

راه‌اندازی خبر شبانگاهی، بازنشر اخبار و تولیدات رسانه‌ها و خبرگزاری‌های دیگر در صدا و سیما از موارد مطرح شده توسط مدیرکل صدا و سیمای کردستان در این نشست بود.

سرپرست معاونت خبر صداوسیمای مرکز کردستان هم در این نشست اظهار کرد: در حوزه انتخابات، تهیه گزارش‌های مردمی از بازخورد اخبار انتخاباتی در دستور کار است.

سهراب تازیکه با اشاره به شروع اطلاع رسانی از تمهیدات برگزاری انتخابات در کردستان، افزود: پخش زنده تمهیدات انتخابات ۸ تیر از بخش خبری صبحدم (۹ صبح) با حضور رؤسای ستادهای شهرستانی از جمله این برنامه‌هاست.

معاون صدای مرکز کردستان نیز در این جلسه اذعان کرد: رادیو کردستان روزانه ۱۴ ساعت برنامه زنده دارد.

غلامرضا مطاعی افزود: رادیو کردستان رتبه نخست را در تمام شاخص‌های ارزیابی کشور کسب کرده و این موفقیت ارزشمند است چرا که رقبای توانمندی داریم و رادیوی استان با تکیه بر غنای فرهنگی استان و نیروهای بومی به این رتبه دست یافته است.

وی گفت: آمادگی داریم از ظرفیت خبرنگاران خبرگزاری‌ها در برنامه‌ها استفاده کنیم و بخشی از برنامه‌ها را به تازه‌های نشر اختصاص دهیم.

مطاعی یادآور شد: رادیو کردستان پرمخاطب ترین رادیو کشور است و موفقیت‌های خود را به پشتوانه مخاطبین بدست آورده است.

حسین مرادی معاون فضای مجازی صدا و سیمای مرکز کردستان اضافه کرد: قرارگاه رسانه از سال قبل همزمان با سراسر کشور شکل گرفته است و به اقتضای وضعیت و شرایط مختلف تشکیل جلسه می‌دهد.

وی گفت: در راستای تولید محتوا می‌توان از ظرفیت‌های مختلف رسانه‌ها استفاده برد و از تولیدات رسانه‌ها در فضای مجازی صداوسیما استفاده خواهیم کرد.

کد خبر 6131559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha