۲۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۹:۳۹

تکذیب انتشار مصاحبه فرمانده انتظامی کل کشور در خصوص طرح نور۲

تکذیب انتشار مصاحبه فرمانده انتظامی کل کشور در خصوص طرح نور۲

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس اعلام کرد: مصاحبه فرمانده انتظامی کل کشور در خصوص طرح نور۲ صحت ندارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی کل کشور در اطلاعیه‌ای خبرِ منتشره در خصوص طرح نور ۲ و مصاحبه سردار رادان در فضای مجازی و سکوهای رسانه‌ای خارج از کشور را تکذیب و فاقد صحت دانست.

در این اطلاعیه آمده است:

در پیِ انتشار خبر با موضوع مصاحبه سردار رادان در خصوص اجرای طرح نور۲ در سواحل؛ به اطلاع هموطنان می‌رساند که خبرِ فوق جریان سازیِ رسانه‌ای از طرفِ شبکه‌هایِ معاندِ بوده و فاقدِ صحتِ خبری و رسانه‌ای است.

فرمانده انتظامی کل کشور امروز و در تداومِ گسترش ِ دیپلماسی ِ انتظامی در دیدار با تسوکادا تاماکی سفیر ژاپن در ایران بر توسعه و روابط دو جانبه و گسترش همکاری‌هایِ پلیسیِ دو کشور ایران و ژاپن به ویژه در عرصه مبارزه با مواد مخدر تاکید کردند.

در پایان این اطلاعیه آمده است که شهروندانِ عزیز اخبار و رویدادهایِ پلیسی را صرفاً از وب‌گاه خبرگزاری پلیس به آدرس: www.police.irو شبکه‌هایِ مجازیِ مرتبط دنبال کنند.

کد خبر 6131582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
      0 0
      یکسری کتابها داخل فضا مجازی هست و بیرون از فضای مجازی نیست.بعد از اینکه فضای مجازی و گوشی وغیره را کنار گذاشتم مسئله ی کتابهایی که دارم حل شده است .
    • ایرانی IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
      0 0
      سردار رادان وجدانا شرافتا قرانا شما هم با ده میلیون حقوق زندگی می کنید لطفا یک بار هم از مشکلات بازنشستگان و کارگران که هر روز در خیابانها شعار می دهند سفره ما خالیه حرف بزن به قرآن اولویت کشور حجاب نیست