۲۰ خرداد ۱۴۰۳، ۲۱:۵۸

فرمانده نیروی پدافندهوایی ارتش:

پدافند هوایی در لجمن دفاعی کشور قرار دارد

پدافند هوایی در لجمن دفاعی کشور قرار دارد

تبریز-فرمانده نیروی پدافندهوایی ارتش گفت: پدافند هوایی در لجمن دفاعی کشور قرار دارد و با دارا بودن انواع سامانه های پدافندی قابلیت واکنش لحظه ای در برابر هرگونه تهدیدات احتمالی را دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیرسرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافندهوایی ارتش با حضور در منطقه پدافند هوایی شمال غرب ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف گروه پدافندهوایی شهید سیدنجیب، سایت‌ها و مواضع راداری و موشکی ارومیه، میزان آمادگی رزمی و توان عملیاتی این یگان‌ها را موردارزیابی قرارداد.

امیر سرتیپ صباحی فرد در حاشیه این بازدید اظهار کرد: نیروی پدافند هوایی ارتش در حوزه‌های تخصصی بویژه تولید و ساخت انواع پهپادها و رادارها دستاوردهای فزاینده و جهشی داشته است.

وی افزود: پدافند هوایی در لجمن دفاعی کشور قرار داشته و با دارا بودن انواع سامانه‌های پدافندی قابلیت واکنش به موقع و لحظه‌ای در برابر هرگونه تهدیدات احتمالی را دارد

امیر سرتیپ صباحی فرد با بیان اینکه برای برقراری امنیت به نیروی انسانی آموزش‌دیده نیاز داریم، افزود: اقتدار و بالندگی هر سازمانی به نحوه آموزش آن سازمان وابسته است؛ بنابراین همه فرماندهان باید در کنار انجام وظایف محوله نگاهشان به آموزش به‌عنوان اولویت اول باشد؛ چرا که این موضوع، موجب موفقیت ما در عرصه اجرای مأموریت است.

وی با اشاره به اینکه پدافند هوایی از نیروهای موفق و گمنام در سطح نیروهای مسلح است، افزود: پدافند هوایی جلوه قدرتمندی از ایران اسلامی است که توانسته است در سایه خودباوری و اعتماد به نفس به پیشرفت‌هایی دست پیدا کند که امروز ایران و ایرانی به آن افتخار می‌کنند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی در ادامه نقش خانواده در ارتش و حفظ و ارتقای توان رزمی نیروها را بسیار مهم و محوری دانست و افزود: موفقیت‌های نیروهای مسلح در عرصه‌های مختلف، مرهون خانواده‌های این عزیزان است که با همراهی و همدلی همیشگی خود، همچون گذشته، موجب درخشش روزافزون ارتش در عرصه‌های مختلف می‌شوند.

کد خبر 6131653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha