۲۰ خرداد ۱۴۰۳، ۲۲:۱۹

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی:

پویش «چله خدمت» به صورت مردمی در آذربایجان غربی اجرا می شود

پویش «چله خدمت» به صورت مردمی در آذربایجان غربی اجرا می شود

ارومیه - معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی از اجرای طرح«پویش چله خدمت» به صورت مشارکت مردمی در استان خبر داد.

حجت الاسلام رحمان خضرلو در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص پویش کشوری «چله خدمت» اظهار کرد: با توجه به برگزاری پویش کشوری «چله خدمت» که به‌یاد شهدای خدمت در سراسر کشور برای زنده نگهداشتن فرهنگ خدمت به مردم و به نیابت از سید محرومان انجام می‌شود در این استان نیز این پویش به صورت مردمی در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه این طرح از زمان شهادت آیت الله رئیسی آغاز شده و تا یک روز پیش از انتخابات ریاست جمهوری همزمان با چهلمین روز از شهادت ایشان ادامه خواهد داشت، افزود: در قالب پویش «چله خدمت» هر فردی که می‌تواند خدمتی را به مردم ارائه دهد، می‌تواند به این پویش بپیوندد.

حجت الاسلام خضرلو ادامه داد: این ایده توسط گروه‌های جهادی و مردمی از صبح بعد از مراسم تشییع و خاک‌سپاری رئیس جمهور شهید در سراسر کشور کلید خورد تا از این طریق یاد شهدای سانحه بالگرد، به‌ویژه آیت‌الله شهید رئیسی که خود پرچم‌دار خدمت به مردم و محرومیت‌زدایی بودند، گرامی داشته شود.

وی گفت: ایده‌های گوناگونی در این پویش در نظر گرفته شده است، مانند خیرات نان، آزادسازی زندانیان، سفر رایگان با تاکسی، خدمات رایگان ویزیت پزشکی و درمانی و هر اقدام دیگری توسط هر فردی در هر پست و مقامی به عشق شهدای خدمت و رئیس جمهور شهید می‌تواند انجام شود.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی اظهار کرد: با توجه به اینکه آیت‌الله شهید رئیسی خود پرچم‌دار خدمت‌رسانی به مردم بوده‌اند؛ بنابراین خدمت‌رسانی و خیررسانی به دیگران در این پویش در نظر گرفته شده است.

کد خبر 6131670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha