۲۰ خرداد ۱۴۰۳، ۲۲:۳۰

معاون استانداری ایلام:

۲۳۲ واحد راکد در استان ایلام به چرخه تولید بازگشت

۲۳۲ واحد راکد در استان ایلام به چرخه تولید بازگشت

ایلام-معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام گفت: ۲۳۲ واحد راکد در استان ایلام به چرخه تولید بازگشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، شهریار عباسی روز یکشنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که در شهرستان ایوان برگزار شد، گفت: دستور کار اول شهید رئیسی در دولت به جای ایجاد واحدهای جدید ترجیحاً در استان‌ها حیای واحدهای راکدی بود که زیرساخت‌های آنها در استان فراهم بوده و این مهم به عنوان یکی از شاخص‌های اصلی سنجش عملکرد دولت در استان‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به احیای بیش از ۲۳۰ واحد راکد استان در سال گذشته افزود: در سال جاری هم برنامه داریم که تعداد دیگری از واحدهای تولیدی را به فعالیت بازگردانیم و در این راستا با استفاده از موسسات مالی و تامین تسهیلات و اعتبار لازم این واحدها را به چرخه تولید بازگردانیم.

معاون امور اقتصادی استاندار ا اشاره به برنامه استان در خصوص احیای واحدهای راکد باقیمانده در شهرستان‌های مختلف تاکید کرد: در سال جاری برنامه داریم هر هفته به یکی از شهرستان‌ها سفر کرده و با حضور صاحبان صنایع نسبت به رفع مشکلات و فعال نمودن واحدهای تولیدی در شهرستان‌ها با برنامه‌ریزی و ارائه راهکار اقدام نماییم.

وی با اشاره به اینکه برخی از مشکلات این واحدهای تولیدی در استان قابل حل است، تصریح کرد: همت همه‌جانبه ما این است که با کمک شما مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها و موسسات مالی نسبت به رفع مشکلاتی که در استان وجود دارد اقدام نماییم و مابقی مشکلاتی که در استان قابل حل نیست را در مرکز با رایزنی و پیگیری مستمر مرتفع نماییم.

در این نشست مشکلات ۹ طرح (۵ طرح حوزه کشاورزی و ۴ طرح حوزه صنعت) مطرح شد و مقرر شد اعتبارات مورد برای احیای این طرح‌ها در زمان تعیین شده تامین و پرداخت شود.

کد خبر 6131675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha