۲۰ خرداد ۱۴۰۳، ۲۲:۵۱

استاندار اصفهان:

انتخاب رئیس جمهور با پشتوانه رأی حداکثری به نفع مردم است

انتخاب رئیس جمهور با پشتوانه رأی حداکثری به نفع مردم است

اصفهان - استاندار اصفهان گفت:شتاب بخشیدن به حرکت رو به جلوی کشور نیازمند مشارکت سیاسی و برگزاری انتخابات پرشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدرضا مرتضوی شامگاه یکشنبه در نشست با نمایندگان احزاب و تشکل‌های سیاسی استان، گفت: در شرایط فعلی که نبود مشارکت و اختلاف افکنی راهبرد اصلی دشمن است باید همه تلاش کنیم با حفظ انسجام و همدلی انتخابات را پرشور برگزار شود.

وی ادامه داد: ایجاد تردید و یأس در مردم و اعتبار زدایی از انتخابات راهبرد اصلی دشمن است و جریان‌های سیاسی در این شرایط از شکاف، گسستگی و تهدید وحدت ملی پرهیز کنند.

استاندار اصفهان گفت: احزاب سیاسی دایره تأثیر خود را در روزهای منتهی به انتخابات را توسعه دهند و به این نکته توجه کنند که مهم این است که شاهد مشارکت پرشور در انتخابات ریاست جمهوری باشیم.

وی خاطر نشان کرد: امروز کشور به لطف تلاش‌های خستگی ناپذیر شهید جمهور آیت الله رئیسی از شرایط هولناک خارج شده و ما باید این واقعیت را بپذیریم.

مرتضوی به اهتمام ویژه شهید رئیسی برای طرح‌های آب استان اصفهان اشاره و بیان کرد: اکنون شرایط رشد اقتصادی کشور به اذعان صندوق بین المللی پول جهش داشته همچنین کشور کاهش نرخ بیکاری به کمترین میزان در طول دوره‌های پیشین رسیده و بسیاری از واحدهای راکد تولیدی و صنعتی احیا شده است.

استاندار اصفهان گفت: شتاب بخشیدن به حرکت رو به جلوی کشور نیازمند مشارکت سیاسی و برگزاری انتخابات پرشور است.

وی با بیان اینکه یکی از واقعی‌ترین انتخابات در کشور ما اتفاق می‌افتد و این بارها اثبات شده است، افزود: برگزاری انتخابات، گرانمایه ترین میراث امام خمینی (ره) برای ایجاد پیوند مردم و حکمرانی است.

استاندار اصفهان با بیان اینکه مردم ما در دنیا از نظر همبستگی و وحدت ملی بی نظیرند، افزود: کنشگران سیاسی باید شناخت درستی از مردم و دیدگاه آنها داشته باشند.

مرتضوی گفت: رسانه‌های بیگانه و مخالف پس از تشییع باشکوه پیکر شهید رئیسی و دیگر شهدای خدمت اعتراف کردند ایران کشور شگفتی ساز جهان است و در حالی که ما تصور می‌کردیم سرمایه اجتماعی رو به افول است؛ اینگونه مردم برای بدرقه رئیس جمهور شهید گرد هم می آیند.

استاندار اصفهان تصریح کرد: خبر شهادت رئیس جمهور چشم دل‌ها را به خدمات و کارهای ارزشمند او باز کرد.
وی با بیان اینکه شهید رئیسی به شدت نسبت به مردم احساس مسؤولیت داشت، افزود: او شخصیت کم نظیری داشت که در همه تصمیماتش نام خدا بود.

مرتضوی افزود: رئیس جمهور شهید نگاهش به سمت محرومان جامعه و پیرو سلوک شهید بهشتی بود و نسبت به سرمایه اعتماد مردم حساسیت داشت.

استاندار اصفهان گفت: انتخاب رئیس جمهور آینده با پشتوانه رأی حداکثری به نفع همه مردم خواهد بود.

کد خبر 6131680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha