۲۰ خرداد ۱۴۰۳، ۲۳:۳۴

فرماندار ارومیه:

۲۹۵ شعبه اخذ رای در ارومیه دایر می شود

۲۹۵ شعبه اخذ رای در ارومیه دایر می شود

ارومیه - فرماندار ارومیه گفت: در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری تعداد شعبات شهر ارومیه از ۲۸۷ صندوق اخذ رای در انتخابات سال گذشته مجلس شورای اسلامی به ۲۹۵ شعبه افزایش یافته‌است.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامحسین عماری یکشنبه شب در چهارمین جلسه ستاد انتخابات فرمانداری ارومیه افزود: برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان ارومیه ۵۶۱ صندوق رأی در این حوزه انتخابی نهایی شده‌است.

وی اظهار کرد: شعبات نهایی شده در روستاهای بخش مرکزی به ۱۲۱، در بخش سیلوانا به ۴۳، و در بخش صومای برادوست به ۳۵، و در بخش نازلو به ۴۱، و در بخش انزل به ۲۶ شعبه افزایش پیدا کرده است و در مجموع ۱۸ شعبه اخذ رأی نسبت به دوره قبل (۱۱ اسفند سال ۱۴۰۲) افزایش پیدا کرده‌است.

فرماندار شهرستان ارومیه ادامه داد: در این دوره ۱۶۷ صندوق سیار برای جمع آوری رأی در مناطق شهری و بخصوص مناطق روستایی و همچنین سایر مراکز و اماکن از جمله بیمارستان‌ها، پادگان‌ها و خوابگاه‌های دانشجویی که مردم امکان حضور در شعب اخذ رأی را ندارند، تدارک دیده شده‌است.

به گفته فرماندار ارومیه در هر شعبه بین ۱۵ تا ۲۰ نفر جهت اخذ رأی در روز انتخابات حضور خواهند داشت و در مجموع این انتخابات در شهرستان ارومیه با ۱۱ هزار نفر عوامل اجرایی برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: چهار واژه سلامت، مشارکت، امنیت و رقابت الگو، مبنا و راهبرد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است

کد خبر 6131691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha