۲۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۲۹

در حرم حضرت معصومه(س)؛

بزرگداشت شهید خدمت «مالک رحمتی» برگزار می شود

بزرگداشت شهید خدمت «مالک رحمتی» برگزار می شود

قم- مراسم بزرگداشت شهید خدمت «مالک رحمتی» در حرم حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم بزرگداشت شهید خدمت «مالک رحمتی» استاندار فقید آذربایجان شرقی که در سانحه بالگرد رییس جمهور در ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به شهارت رسید، روز دوشنبه ۲۱ خردادماه بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها برگزار می شود.

در این مراسم که از سوی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها برگزار می شود، خانواده این شهید خدمت نیز حضور خواهند یافت.

آیت الله علی فروغی از اساتید حوزه علمیه در این مراسم به ایراد سخن می پردازد و حاج عباس حیدرزاده از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) نیز مداحی خواهد کرد.

روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، آیت‌الله سید ابراهیم رییسی همراه با برخی اعضای هیات دولت برای افتتاح سد مرزی «قیز قلعه‌سی» به استان آذربایجان‌شرقی سفر کرده بود که، بالگرد حامل وی هنگام بازگشت به تبریز، در منطقه جنگلی و کوهستانی ورزقان دچار حادثه شد که در این حادثه، «آیت‌الله سید ابراهیم رییسی» هشتمین رییس‌جمهور کشور، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه، «سید محمدعلی آل‌هاشم» نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز، «مالک رحمتی» استاندار آذربایجان‌شرقی، سردار «سیدمهدی موسوی»، رییس یگان حفاظت رییس‌جمهور و سه خدمه پروازی این بالگرد به شهادت رسیدند.

کد خبر 6131922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha