۲۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۰۹

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری مطرح کرد؛

سهم ۳.۲ درصدی شهرستان فارسان از راه‌های چهارمحال و بختیاری

سهم ۳.۲ درصدی شهرستان فارسان از راه‌های چهارمحال و بختیاری

شهرکرد-مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: مجموع راه‌های شهرستان فارسان ۱۲۰ کیلومتر است و تقریباً ۳.۲ درصد راه‌های چهارمحال و بختیاری در این شهرستان واقع شده است.

روح‌الله غلامی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: مجموع راه‌های شهرستان فارسان ۱۲۰ کیلومتر است و تقریباً ۳.۲ درصد راه‌های چهارمحال و بختیاری در این شهرستان واقع شده است.

وی افزود: از ۱۸۰ میلیارد تومان اعتباری که در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری وجود دارد، به تناسب راه‌ها و ظرفیت شهرستان، سال گذشته تقریباً حدود ۶ میلیارد تومان در زمینه راه‌های شهرستان فارسان کمک شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برای تکمیل چهار خطه فارسان به چلگرد حدود ۲۰ میلیارد تومان به مجموعه راه و شهرسازی استان کمک شده است.

غلامی عنوان کرد: در سرجمع اعتبارات سال گذشته ۱۰ میلیارد تومان در حوزه راه‌های شهرستان فارسان هزینه شده است که ازجمله آن می‌توان به احداث راهدارخانه مرکزی این شهرستان که در خروجی شهر فارسان به سمت کوهرنگ قرار دارد اشاره کرد، مورد دوم لکه‌گیری و روکش آسفالت حفاظتی است که از سه‌راه جونقان به سمت شهر جونقان تحویل پیمانکار شده که عملیات اجرایی آن در روزهای آینده انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: موضوع دیگر در امر ساخت و ساز جاده‌ای که به عهده اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری ساخت راه‌های روستایی و حفاظت و نگه‌داری از راه‌ها است، شهرستان فارسان جز شهرستان‌هایی است که همه ۲۱ روستای آن از نعمت جاده آسفالته بهره‌مند هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: در استان به سمت ایجاد جاده‌های تکمیلی در حال حرکت هستیم، مثل جاده گوشه به ده‌چشمه که به صورت امانی در حال انجام است.

غلامی بیان کرد: نصب سه عدد چراغ چشمک زن در سه‌راهی گوشه به چغاهست انجام شد، همچنین اجرای پل آب‌رو در مسیر جونقان به سه‌راهی اردل، نصب نیوجرسی در سه‌راهی تنگ پردنجان به طول ۳۰۰ متر، خط‌کشی مسیر چلیچه به جونقان و سه‌راهی اردل به طول ۱۲ کیلومتر، نصب تابلو و علائم در مسیر جونقان به سه‌راهی امیرآباد نیز از دیگر اقداماتی بود که صورت گرفت.

کد خبر 6132030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha